tah až pri 2200 ot

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ddova5031
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 led 2017, 10:39
Odpovědi: 0

tah až pri 2200 ot

Příspěvek od ddova5031 »

nazdar poradite mi či sa da nastavit podlakova banka na turbe aby skor tahalo alebo čo mam spravit diki za odpoved
arielohv
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 17 led 2009, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od arielohv »

A je to modrý nebo kombik?
Škoda Octavia combi BKD 2009
ddova5031
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 led 2017, 10:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od ddova5031 »

:D vw golf 4 96 kw 1.9 tdi
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

při volnoběhu musí banka zatáhnout táhlo až na doraz k červíku tím bych začal ;)
ddova5031
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 led 2017, 10:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od ddova5031 »

zatahne až na doraz aj ked vyberem hadicku s tej nadobky a zapcham tak zatiahne ale stalo sa mi to až potom čo mi čistili turbo
VW GOLF 4 96 KW MOTOR PASSAT AVX
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

tak nalogovat kanál 3,a 11 do kopce plný plyn.
ddova5031
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 led 2017, 10:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od ddova5031 »

tu su logi stratu vykonu si nevšimaj lebo bol zly snimas sacieho potrubia :..Obrázek
Obrázek
VW GOLF 4 96 KW MOTOR PASSAT AVX
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od george40 »

musíš to nalogovat znova s dobrým snímačem tlaku (MAP). Bez něj je log k ničemu. Právě na MAP senzoru se pozná, jak tlačí turbo.
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
ddova5031
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 led 2017, 10:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od ddova5031 »

tu su tie logi z novy maf senzorom Obrázek
Obrázek
VW GOLF 4 96 KW MOTOR PASSAT AVX
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od george40 »

...takhle od boku podle logu těžko říct, proč to má mrtvý spodek. Jak je na tom EGR ? Je funkční, nebo je zaslepenej ? Jestli je funkční, řekl bych že je buď po smrti, nebo podfukuje. Nebo to celé ma svědomí slabší váha vzduchu (MAF) - nebo máš taky někde díru na hadici mezi filtrboxem (váhou vzduchu) a vstupem turba. Váha ti totiž váží málo vzduchu na to, kolik fouká turbo. Navíc turbo ovládající ventil N75 jse snaží docela dohnat tlak větším otevřením oproti standartním mapám v ECU, takže může být i špatně nastavená regulace na baňce, nebo KO baňka na turbu.
Nepodkládali ti turbo podložkami při čištění ?
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
ddova5031
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 led 2017, 10:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od ddova5031 »

egr zaslepene .. hadicu som vymenil novu od vahy vzduchu dal som tu presvitnu ... a da sa to naštelovaj cez tu tičku ?? ... a nepodkladal nic
VW GOLF 4 96 KW MOTOR PASSAT AVX
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

postni sem normalny log, nie obrazok.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
ddova5031
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 led 2017, 10:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od ddova5031 »

tu mas normalne v programe dieselpower view https://ulozto.sk/!viz1cTLDXHUC/turbo-csv
VW GOLF 4 96 KW MOTOR PASSAT AVX
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od george40 »

nedřiv udělej test akčních členů turba - zkontroluj jestli ti správně při testu jezdí podtlakem ovládaná tyčka regulace turba (cca 8mm tam a z5) a hlavně jestli je při volnoběhu až na dorazu. Pokud to bude v pořádku, tak zkus vyměnit váhu vzduchu, nebo tam na zkoušku vraž diodu - stačí klasickou 1N4001 - tá má úbytek cca 0,7V, tak by to mělo po jejím vložení do odpojeného konektoru senzoru ve VAGu ukazovat hodnotu 1250mg.
Pak to zkus projet a nalogovat, a jestli se to bude sbírat i po tomto zásahu až od 2000 ot, tak zkrať táhlo na baňce turba tak o 1mm - cca 1,5 až 2 otáčky na závitu. A pak znova projet, a nalogovat.
Vesměs ty repasovaná turba mají banky nastavený na pomalejší náběh, aby déle vydrželi, nebo ty nové banky mají jiný průběh při regulaci podtlakem než ty origo. Zatím jsem musel po výměně rurba za repas vždy řešit doladění ( já to mám naštěstí jednodušší, že si to můžu dovolit na základě pár specificky udělaných logů počas zkušební jízdy upravit softwarově v ECU mapě N75) - řeším takhle pouze mnou upravené vozy.
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“