tah až pri 2200 ot
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tah až pri 2200 ot
nazdar poradite mi či sa da nastavit podlakova banka na turbe aby skor tahalo alebo čo mam spravit diki za odpoved
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
...takhle od boku podle logu těžko říct, proč to má mrtvý spodek. Jak je na tom EGR ? Je funkční, nebo je zaslepenej ? Jestli je funkční, řekl bych že je buď po smrti, nebo podfukuje. Nebo to celé ma svědomí slabší váha vzduchu (MAF) - nebo máš taky někde díru na hadici mezi filtrboxem (váhou vzduchu) a vstupem turba. Váha ti totiž váží málo vzduchu na to, kolik fouká turbo. Navíc turbo ovládající ventil N75 jse snaží docela dohnat tlak větším otevřením oproti standartním mapám v ECU, takže může být i špatně nastavená regulace na baňce, nebo KO baňka na turbu.
Nepodkládali ti turbo podložkami při čištění ?
Nepodkládali ti turbo podložkami při čištění ?

VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
tu mas normalne v programe dieselpower view https://ulozto.sk/!viz1cTLDXHUC/turbo-csv
VW GOLF 4 96 KW MOTOR PASSAT AVX
nedřiv udělej test akčních členů turba - zkontroluj jestli ti správně při testu jezdí podtlakem ovládaná tyčka regulace turba (cca 8mm tam a z5) a hlavně jestli je při volnoběhu až na dorazu. Pokud to bude v pořádku, tak zkus vyměnit váhu vzduchu, nebo tam na zkoušku vraž diodu - stačí klasickou 1N4001 - tá má úbytek cca 0,7V, tak by to mělo po jejím vložení do odpojeného konektoru senzoru ve VAGu ukazovat hodnotu 1250mg.
Pak to zkus projet a nalogovat, a jestli se to bude sbírat i po tomto zásahu až od 2000 ot, tak zkrať táhlo na baňce turba tak o 1mm - cca 1,5 až 2 otáčky na závitu. A pak znova projet, a nalogovat.
Vesměs ty repasovaná turba mají banky nastavený na pomalejší náběh, aby déle vydrželi, nebo ty nové banky mají jiný průběh při regulaci podtlakem než ty origo. Zatím jsem musel po výměně rurba za repas vždy řešit doladění ( já to mám naštěstí jednodušší, že si to můžu dovolit na základě pár specificky udělaných logů počas zkušební jízdy upravit softwarově v ECU mapě N75) - řeším takhle pouze mnou upravené vozy.
Pak to zkus projet a nalogovat, a jestli se to bude sbírat i po tomto zásahu až od 2000 ot, tak zkrať táhlo na baňce turba tak o 1mm - cca 1,5 až 2 otáčky na závitu. A pak znova projet, a nalogovat.
Vesměs ty repasovaná turba mají banky nastavený na pomalejší náběh, aby déle vydrželi, nebo ty nové banky mají jiný průběh při regulaci podtlakem než ty origo. Zatím jsem musel po výměně rurba za repas vždy řešit doladění ( já to mám naštěstí jednodušší, že si to můžu dovolit na základě pár specificky udělaných logů počas zkušební jízdy upravit softwarově v ECU mapě N75) - řeším takhle pouze mnou upravené vozy.

VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---