Rada na upravu do 200 koni.

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
roboboysk
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 21 úno 2017, 18:27
Odpovědi: 0

Rada na upravu do 200 koni.

Příspěvek od roboboysk »

Caute chalani, potreboval by som surne poradit, mam Passata b6 2.0tdi BMP 2006, dpf off a soft na cca 170 koni.
Turbo pomaly odchadza do dochodku a chcel by som ho vymenit za nejakeho hybrida, najlepsie plug and play/nie je podmienkou/ a upravit soft na 190-200 koni aby mi ho turbo zvladalo dlhodobo.

Poradte mi nejake turbo,alebo nejakeho odbornika..Popripade co tam budem musiet este zmenit aby to auto tych 190-200 ps zvladalo.

Za kazdu radu vopred
Dakujem
matulko183
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 13 lis 2014, 23:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Topoľčany, Slovensko

Příspěvek od matulko183 »

Turbo z 1.9tdi arl 110kw seria a strekovace taktiez z tohto motoru oznacenie maju AL tam na hrane spravis 200ps mozno aj viac ked ladic bude mat dost odvahy inak kvalitnych 190-195ps a bezpecnych 400-420nm na spojku
Aktual:
VW BORA Variant Highline 1.9TDI ARL + soft, kat off
Starsie hracky:
Seat Ibiza FR 1,9TDI 216ps 433nm, Garrett 2260 el.regulacia, kat off, egr off, fmic seat sport, soft BH Motorsport
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34698
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

VB na BMP ne a vůbec bych tento stroj netrápil už v sérii má problémy díky DPF
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
roboboysk
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 21 úno 2017, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od roboboysk »

Ladas píše:VB na BMP ne a vůbec bych tento stroj netrápil už v sérii má problémy díky DPF
Preco VB na BMP nie? Ja mam DPF vykuchane a odstranene a v pohode to tych 177PS zvlada, lenze tam mam neoriginalne turbo znacky Turborail a nepracuje spravne. Potrebujem nieco co bude zvladat do tych 200PS, viac nepotrebujem a hlavne aby ten spodok nebol taky mrtvy.
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od F4ever! »

gt1749vb je proste stare turbo ja ho mam v 1.9tdi 74kw ale mam tam toho viac ako len turbo teraz tlacim okolo 190k 400nm samozrejme ze mam aj podvozok brzdy upravene na dany vykon kedze fabie su skor kociare { neplati pre VRS}
to turbo ide velmi debre az nadherne nvm si ho vynachvalit aku ma to silu a takmer ziadna turbo diera uz od 1500rpm no pre 2.0tdi by som skor uz pozeral 1756vk z 2.7tdi je predsta novsie o trosicku vecsie a hlavne silnejsie turbo
tam je rozdiel medzi 49vb 56vk cca 20k rozdiel stym by si sa uz urcite dostal na hranicu 200k mozno trosku viac ale casom zaboli spojka ked budes tlacit od spodu alebo caste sprinty o malicko viac zvyhnes s intercoolerom a s lepsim studenym sanim
ja mam velky intercooler hadice natiahnut ziaden problem vecsinu mam seriovych takze pohoda a pri prisun vzduchu som otvoril sanie stym ze som dal sirsie vedenie pre viac vstudene vzudchu a zistil som ze je dobre zaizolovat turbo sanie hadice privod vzduchu z filtra do sania proste vsetko co sa taha okolo motora je tam mozno trosku rozdiel hlavne ked je vonku horuco motor rozpaleny lepsie tlaci studenejsiu vzduch take experimenty ale funguju :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“