vzduch v naftě

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ranger
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2006, 11:20

vzduch v naftě

Příspěvek od ranger »

zdravím mám seat toledo 2001 81 kw a problém se vzduchem v naftě když mu dám kouř auto nasaje vzduch a chcipne a nejede

vyměnen palivivy filtr a tesnení u nej

Kdyz zahybám hadickama od palivového filtru tak nasaje vzduch muže mi někdo říct kde je chyba připadne jestli někdo nemá ten hadiček co od palivového filtru k první spojce

díky
Pavol1981
Přispěvovatel
Příspěvky: 163
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2015, 03:49
Bydliště: Ružomberok, SK

Příspěvek od Pavol1981 »

Mne to robila kombinacia- aušust palivovy filter, nejaky master sport+plastovy venitil vo filtri, ani vymena gumiciek na nom nepomohla
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Tak tak, koupil sem filtr vcetne tecka za par korun a delalo to bordel, dal sem ORIGINAL Tcko do toho filtru a v poradku. Meril sem to levne Tcko a melo pres okrouzky o 3 desetiny mensi prumer nez origo. Rovnou bych podotahoval, pripadne vymenil stahovaci pasky na hadicich a mrknul na saci kos.
Morbindi
Přispěvovatel
Příspěvky: 201
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2006, 07:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Morbindi »

Vyměň to téčko na přepadu na naftovém filtru, pokud možno ale kvalitní díl.
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

To nekvalitni tcko co sem mel ja melo oba dva krouzky cerne barvy, origo ma jeden cerny a druhy modry. Je to i citit, ze origo Tcko nema vubec vule a "nekejve" se na filtru a musis ho tam nacpat silou. Dej origo a bude to dobry.
ranger
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2006, 11:20

Příspěvek od ranger »

Morbindi píše:Vyměň to téčko na přepadu na naftovém filtru, pokud možno ale kvalitní díl.
den díl myslíte ventil palivového filtru ?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

já ten T-kus nikdy neměni popravdě, jen když mi jednou prasknul, vždycky byl problém ve filtru
dneska je milion různých výrobců a některý jsou fakt šmejd..
gumky samozřejmě nový, nejlíp origo
nezdá se mě ale že by to mělo takovej vliv že by to až zhaslůo ten motor, ale možný to je
spíš fakt omrknout nasávání v nádrži, někdy člověk zírá co tam najde...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Tkus vzdy a jedine origo....je to ventil ktorý musi reagovat na teplotu nafty....cinske v 90% pripadoch NEFUNGUJU...


inak nahananie bubliniek u rotačky je nekonečny problem....proste musis najst netesnost v systeme...

vacsinou su to staré hadičky!!! to ze hadicka vyzera dobre, neznamena ze cez nu neprechadza vzduch. Cez kazdu gumenu hadičku (okrem teflonovej) prechádzajú výpary...

Ked je 15 rokov stará..nemá problém prisávať vzduch sama cez seba...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, to je fakt, zrovna vyměnit i všechny přepadovky na vstřikách, vratku,ty hadičky jsou letité, vesměs původní a dělá to bordel..
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

samozrejme...vidiet to na kazdom starom aute..tie hadičky su v casto v dezolatom stave.....

hlavne u Tlakových MPi benzinov kde su skoro 4 bary v hadickach!!!! je to nebezpecne
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“