Auto strasne kouri

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Paveljr
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 11 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0

Auto strasne kouri

Příspěvek od Paveljr »

Prosim o radu.Mam G IV 1.9 Tdi automat 66Kw + SPrinty 764 .Po sprintech auto zacalo trosku kourit a pri stani na miste byla citit spalena nafta,tak jsem nechal zvysit tlaceni turba na 1,2 baru a kourivost v nizsich otackach se zlepsila a uz ani tolik "nesmrdi".Problem je kdyz jedu po dalnici,tak auto pri prekroceni 3500 ot zacne neuveritelne kourit,ze ani nevidim ve zpetnym zrcatku za sebe- fakt hruza...Nevite nekdo co s tim- neda se napr pres cip snizit mnozstvi nafty jdouci do motoru pripadne o kolik procent?Diky
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

pořád vymýšlíš, řešení jsem nabízel ;)
Paveljr
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 11 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paveljr »

No,vymenu cerpadla za s mensim prutokem bych radsi nechal az jako pozdejsi nouzove reseni pokud by to neslo jinak,protoze bych soucasne docela rad v aute nechal na dobu az ho necham predelat na manual a budu hnat vykon zase nahoru... (crazy) -tzn az se automat rozsype.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a co turbo, dát větší? jestli už to původní není po smrti nebo je závada někde jinde, jestli to začlo zničeho nic víc kouřit nebo to kouří pořád stejně?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Souhlasil bych s Humlovým názorem. Pravdou je, že turbo by tomu mohlo hodně pomoci. Nejde jen o plnicí tlak, tedy o jeho maximální hodnotu, ale také o rychlost plnění a výměny, a z toho důvodu je větší turbo jistě žádoucí. Malé turbo ve vyšších otáčkách nemusí plnicí tlak stíhat, protože na to prostě není dimenzováno.

Všechny motory (až na ALH a poslední AGR) měly většinou malá turba a to není právě ono.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 14 říj 2007, 12:17, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

má to 11 mm hlavu to chce upravit soft ona to umi nakrmit takže doporučuji větší turbo a narovnat to softem
Paveljr
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 11 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paveljr »

No,prave ze to zacalo dost hulit v oblasti nad 3500 ot az v posledni dobe,kdy se ochladilo...Navic me pripada,ze auto ma i vyssi spotrebu - jezdim jen dalnice/mesto a zere to asi 7l/100 a to jezdim s lehkou nohou.Kazdopadne vymenu dilu -turba a cerpadla- bych radsi nechal az pote co vycerpam ostatni moznosti- nemuze byt netesnost na nasavani vzduchu,ktera se projevi az pri zvyseni prutoku pri vyssich otackach?A da se to nejak jednosduse diagnostikovat?Nebo co snizit pres soft vstrikovaci davku o 10%,cimz by se dostala na mnozstvi vstrikovanou 10 mm hlavou :? ?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

prohlídni jestli nemáš prasklou hadici mezi turbem a sáním, to by taky hulilo
Paveljr
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 11 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paveljr »

Ta praskla hadice by byla idealni,ale jsem lama a nevim jestli poznam ktera to vlastne je,natoz jestli je na ni nejaka mikrotrhlinka... Musim na to sundat ten plastovy kryt,nebo se to da zkontrolovat jen otevrenim kapoty? (noteeth)
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Re: Auto strasne kouri

Příspěvek od Karl »

Paveljr píše:Prosim o radu.Mam G IV 1.9 Tdi automat 66Kw + SPrinty 764 .Po sprintech auto zacalo trosku kourit a pri stani na miste byla citit spalena nafta,tak jsem nechal zvysit tlaceni turba na 1,2 baru a kourivost v nizsich otackach se zlepsila a uz ani tolik "nesmrdi".Problem je kdyz jedu po dalnici,tak auto pri prekroceni 3500 ot zacne neuveritelne kourit,ze ani nevidim ve zpetnym zrcatku za sebe- fakt hruza...Nevite nekdo co s tim- neda se napr pres cip snizit mnozstvi nafty jdouci do motoru pripadne o kolik procent?Diky


Skús Sa Zamerať Na EGR ventil teda pokial už neni odpojený ;) .
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

tak tohle jsem myslel, že už máš zkontrolované
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“