Auto strasne kouri
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Auto strasne kouri
Prosim o radu.Mam G IV 1.9 Tdi automat 66Kw + SPrinty 764 .Po sprintech auto zacalo trosku kourit a pri stani na miste byla citit spalena nafta,tak jsem nechal zvysit tlaceni turba na 1,2 baru a kourivost v nizsich otackach se zlepsila a uz ani tolik "nesmrdi".Problem je kdyz jedu po dalnici,tak auto pri prekroceni 3500 ot zacne neuveritelne kourit,ze ani nevidim ve zpetnym zrcatku za sebe- fakt hruza...Nevite nekdo co s tim- neda se napr pres cip snizit mnozstvi nafty jdouci do motoru pripadne o kolik procent?Diky
Souhlasil bych s Humlovým názorem. Pravdou je, že turbo by tomu mohlo hodně pomoci. Nejde jen o plnicí tlak, tedy o jeho maximální hodnotu, ale také o rychlost plnění a výměny, a z toho důvodu je větší turbo jistě žádoucí. Malé turbo ve vyšších otáčkách nemusí plnicí tlak stíhat, protože na to prostě není dimenzováno.
Všechny motory (až na ALH a poslední AGR) měly většinou malá turba a to není právě ono.
Všechny motory (až na ALH a poslední AGR) měly většinou malá turba a to není právě ono.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 14 říj 2007, 12:17, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
No,prave ze to zacalo dost hulit v oblasti nad 3500 ot az v posledni dobe,kdy se ochladilo...Navic me pripada,ze auto ma i vyssi spotrebu - jezdim jen dalnice/mesto a zere to asi 7l/100 a to jezdim s lehkou nohou.Kazdopadne vymenu dilu -turba a cerpadla- bych radsi nechal az pote co vycerpam ostatni moznosti- nemuze byt netesnost na nasavani vzduchu,ktera se projevi az pri zvyseni prutoku pri vyssich otackach?A da se to nejak jednosduse diagnostikovat?Nebo co snizit pres soft vstrikovaci davku o 10%,cimz by se dostala na mnozstvi vstrikovanou 10 mm hlavou
?

Re: Auto strasne kouri
Paveljr píše:Prosim o radu.Mam G IV 1.9 Tdi automat 66Kw + SPrinty 764 .Po sprintech auto zacalo trosku kourit a pri stani na miste byla citit spalena nafta,tak jsem nechal zvysit tlaceni turba na 1,2 baru a kourivost v nizsich otackach se zlepsila a uz ani tolik "nesmrdi".Problem je kdyz jedu po dalnici,tak auto pri prekroceni 3500 ot zacne neuveritelne kourit,ze ani nevidim ve zpetnym zrcatku za sebe- fakt hruza...Nevite nekdo co s tim- neda se napr pres cip snizit mnozstvi nafty jdouci do motoru pripadne o kolik procent?Diky
Skús Sa Zamerať Na EGR ventil teda pokial už neni odpojený

Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň