náhrada za GT1646V 8V BMM

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fejmus
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 17 bře 2013, 19:05
Odpovědi: 0

náhrada za GT1646V 8V BMM

Příspěvek od fejmus »

Ahoj, odešlo mi turbo, existuje nějaká lepší náhrada za GT1646V? Z 125kw nepasujou svody... Takže jedině hybrid? (2.0 8V BMM) díky
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34698
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ne ten garret je ok nebo tam přeskládat 1756
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

I z té 125kw by to mělo jít přeskládat do tvých výf. svodů.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“