OCT 1.9TDI 66 kw - Emise do dilny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OCT 1.9TDI 66 kw - Emise do dilny
Ahoj, uz si nevím rady, mám problém s octou me pritelkyne.
Stav vozidla, píše Emise do dílny -motor cuká, občas se nechce vytočit, občas vytočit jde, hulí, cuká se, spatne tahne. Když zavady smazu, auto jede ok, nekouří, pěkně táhne.
chyby
17849 - ventil zpetneho vedeni vyfukovych plynu N18
17957 - magneticky ventil pro omezeni plniciho tlaku N75
17660 - ventil pro zacatek vstriku N108
17552 - meric hmoty vzduchu G70
17946 - odpojovaci ventil paliva N109
00290 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Left (G46)
012 - Electrical Fault in Circuit
01314 - Unlicensed Version. Not all DTCs
013 - will be decoded.
Zkoušel jsem měnit ventily z funkční Oct (n18,n75) nepomohlo. Vahu vzduchu jsem zatim nemenil na tu to nevidim. N108 jsem vyndal, vycistil, ten to asi taky nebude.
Vyndal jsem EGR, pročistil, vratil.
Neni problém v elektrice? Už si nevím rady, co to muze byt. Proste po smazani zavad to jede jak z praku, jakmile skočí Emise do dilny, zacne se cukat, dusit, hulit šedy až modrý kouř.
Minule mi to chcipalo po nastartovani, asi 15x, s nohou na plynu po nastartovani to šlo na 2000 otaček, pak chciplo...
Nevim na co se zamerit, auto maji v rodine od novoty, ma to najeto 170.000,...Jako problem vidim, ze s tim jezdi do prace cca 4km tam a zpatky, na dieslaka sakra malo, ani se neohreje.
Stav vozidla, píše Emise do dílny -motor cuká, občas se nechce vytočit, občas vytočit jde, hulí, cuká se, spatne tahne. Když zavady smazu, auto jede ok, nekouří, pěkně táhne.
chyby
17849 - ventil zpetneho vedeni vyfukovych plynu N18
17957 - magneticky ventil pro omezeni plniciho tlaku N75
17660 - ventil pro zacatek vstriku N108
17552 - meric hmoty vzduchu G70
17946 - odpojovaci ventil paliva N109
00290 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Left (G46)
012 - Electrical Fault in Circuit
01314 - Unlicensed Version. Not all DTCs
013 - will be decoded.
Zkoušel jsem měnit ventily z funkční Oct (n18,n75) nepomohlo. Vahu vzduchu jsem zatim nemenil na tu to nevidim. N108 jsem vyndal, vycistil, ten to asi taky nebude.
Vyndal jsem EGR, pročistil, vratil.
Neni problém v elektrice? Už si nevím rady, co to muze byt. Proste po smazani zavad to jede jak z praku, jakmile skočí Emise do dilny, zacne se cukat, dusit, hulit šedy až modrý kouř.
Minule mi to chcipalo po nastartovani, asi 15x, s nohou na plynu po nastartovani to šlo na 2000 otaček, pak chciplo...
Nevim na co se zamerit, auto maji v rodine od novoty, ma to najeto 170.000,...Jako problem vidim, ze s tim jezdi do prace cca 4km tam a zpatky, na dieslaka sakra malo, ani se neohreje.
x
Podle vseho, co jsem za poslednich par hodin nasel za to muze
pojistka 34,43
relatko 109?
RJ
U te ridici jednotky, mam 038 906 012 HA, kdyz koupim naprosto stejnou, je to tezke to nakodovat? nebo je potreba to delat? Nasel jse mtento postup
BUDÍKY 17
PŘISPŮSOBENÍ
kanál OO hodnota 0 uložit a hotovo
pojistka 34,43
relatko 109?
RJ
U te ridici jednotky, mam 038 906 012 HA, kdyz koupim naprosto stejnou, je to tezke to nakodovat? nebo je potreba to delat? Nasel jse mtento postup
BUDÍKY 17
PŘISPŮSOBENÍ
kanál OO hodnota 0 uložit a hotovo
Re: x
Ahoj, co by s tim mela pojistka společného?eXt píše:Podle vseho, co jsem za poslednich par hodin nasel za to muze
pojistka 34,43
relatko 109?
RJ
U te ridici jednotky, mam 038 906 012 HA, kdyz koupim naprosto stejnou, je to tezke to nakodovat? nebo je potreba to delat? Nasel jse mtento postup
BUDÍKY 17
PŘISPŮSOBENÍ
kanál OO hodnota 0 uložit a hotovo
Takže dnes jsem poštouchal kabely u RJ, kousek jsem zaizoloval znova. Potom jsem nastartoval a kontrolka motoru zmizela. Dnes vecer se opet objevila, otevrel jsem kapotu, opet jsem zahybal s kabelama, co vedou k ventilum a potom do RJ, kontrolka zmizela, ale na jak dlouho?..to nevim,
Nemáte někdo známeho autoelektrikare v Pardubickém kraji, popř. Hradci.
Ja na elektriku nejsem a muj znamej muze az pristi tyden.
Díky moc
Nemáte někdo známeho autoelektrikare v Pardubickém kraji, popř. Hradci.
Ja na elektriku nejsem a muj znamej muze az pristi tyden.
Díky moc
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Rada která tě nepotěší, ale je správná : Když tomu nerozumíš, tak to neopravuj. Raději klepni prasátko a odvez to někomu, kdo to umí.
Metoda pokus omyl není nejlepší. Jestli ti 1300Kč za jednotku přijde drahý, tak to jsi ještě neviděl účet za opravu kabeláže...
Samo domo opravy jsou nejlepší, každou chvíli ve zprávách auta komplet shořelá od elektroinstalace. Škoda mluvit.
Metoda pokus omyl není nejlepší. Jestli ti 1300Kč za jednotku přijde drahý, tak to jsi ještě neviděl účet za opravu kabeláže...
Samo domo opravy jsou nejlepší, každou chvíli ve zprávách auta komplet shořelá od elektroinstalace. Škoda mluvit.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 

Tak to bohužel je. Ono by bylo bláhové si myslet, že každý jen čeká na to, až mu zavoláš, aby ti to mohl opravit...nejlépe o víkendu a na počkání. Na některé věci se hold prostě čeká ve frontě.
Machr co má čas v sobotu bude zajisté machr v oboru. Hodně zdaru!
Machr co má čas v sobotu bude zajisté machr v oboru. Hodně zdaru!
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 
