Odmontovaní ramena stěrače

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
romanx
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 12 bře 2006, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kladensko

Stahovák

Příspěvek od romanx »

Na stránkách www.univer.cz na to Hazet prodává dokonce speciální stahovák - i když je to úchylka mít stahovák už i na stěrače (LOL) :)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

No já povolím matku asi o jeden závit, uchopím sikovky, máčknu a je dole. Stahovák si umím udělat, ale tohle je bez práce.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

čoveče s těma sikovkama to není vůbec špatnej nápad... To zkusím...


Ale jak na ten plast koukám jak koukám, dělenej není, je prostě v kuse od blatníku k blatníku.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
johan
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 led 2006, 19:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od johan »

hoď sem foto to by mě vážně zajímalo.
kiru
Přispěvovatel
Příspěvky: 295
Registrován: 25 led 2006, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od kiru »

Ja som ten plast tiez nikdy nevidel v celku, na tomu stieracu trochu nasilia neuskodi (vsetko s mierou) a z roznych povolovacov sa najviac osvedcila brzdovka...
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Brzdovka, ale červená, ta nemá chybu, tuhle jsem jí našel někde na netu, ještě jí nabízeli!

To Origoš: čoveče mě tenkrát nepomohly ani velký sikovky, ten stahovák jsem udělat musel, vlastně nemusel, to torpédo jsem sundaval, abych taky vyměnil vložku v topení. No a až když jsem to sundal a nenašel jí, tak mě napadlo podívat se do chytrý knížky a ouha, ona se u Fabky mění v interiéru (LOL) Byl to pravej stěrač, jak ti vadí plasty a kapota.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Boriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 26 led 2006, 14:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvinov

Příspěvek od Boriss »

.....melo by to jit sundat bez pouziti nasili....sterac jsem parkrat sundaval u nas na servise.Stacilo ho vzit podel okna jako kdyby si chtel stirat a povolilo to....ale nesmis moct aby jsi neobrousil ty vrypy uplne..... (hm)
Benzin patri do nadrze je li vic nez -22 stupnu
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

Trochu O.T. - jakej dáváte kabinovej filtr? Chci taky měnit a nemám ještě zkušenosti. Díky.
Jinak pokud vím, tak ten kryt vodního kanálu (tak se ten prostor pod tím plastem nazývá :-) ) je u Octy ze dvou dílů. Aspoň do roku 2000 určo! Ale klucí to tady již potvrdili.
nemám žádné auto na naftu
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

No původně jsem si chtěl koupit ten uhlíkovej, ale po oznámení ceny 650,- sem si to rozmyslel... Sice v autě nedostanu třeba alergii, ale k čemu to je, když pak zastavím u lesa a vylezu.... a chytnu jí stejně... otázkou je, jak to umí filtrovat třeba smrad z warťase, anebo smog...
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Tak skutečně je ten plast dvoudílnej... (LOL) No ale stejně mi to moc nepomohlo... Ani v chytrých knížkách není psáno, kde se má za co zatáhnout, aby se ten plast dal demontovat... na straně dál od skla se dá přizvednout normálně, ale u skla pořád drží jak přibitej... bojím se abych něco neurval...


Dodatek: Tak už se to podařilo... v kapitole servisních knih o demontáži lepeného předního skla je detailní návod jak ten zkur***** plast demontovat...
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Jinak ty co ještě neviděli plast v celku, tak OI facelift ho v celku má. ;)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Jako jestli je OI facelift od r.v. 2000 nahoru, tak tě musím zklamat, ale i ty ho mají dělený. Kdyby chtěl někdo obrázek z Etosu je možno.
EMAN
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 18 úno 2006, 02:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od EMAN »

Huml píše:Jako jestli je OI facelift od r.v. 2000 nahoru, tak tě musím zklamat, ale i ty ho mají dělený. Kdyby chtěl někdo obrázek z Etosu je možno.
veľmi správne aj facelift octavia I má ten plast delený. sú to dva kusy, pri výmene toho filtra - peľového, úplne stačí demontovať pravú stranu - samozrejme v smere jazdy a potom pri spätnom nasadzovaní plastu treba dať pozor aby sa zasunul pod plech torpéda kryt proti zatečeniu vody do peľového filtra. resp. ten kryt je súčasťou toho sporného plastu z jeho spodnej strany. veľa zdaru! ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“