Čtyřkolka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Čtyřkolka
Je tady někdo, kdo dělá do čtyřkolek?
Nebo poradí někdo?
Přemýšlím nad koupí čtyřkolky. Rozhoduji se mezi linhai a journeyman.
Obojí Čína. 50% na práci kolem statku, 50% ježdění ve volném čase.
Nebo je to blbost kupovat Čínu?
Nebo poradí někdo?
Přemýšlím nad koupí čtyřkolky. Rozhoduji se mezi linhai a journeyman.
Obojí Čína. 50% na práci kolem statku, 50% ježdění ve volném čase.
Nebo je to blbost kupovat Čínu?
AGR+s764+soft FUN
No nevím E ton se podle mě už ani nedováží, acces 650 nebo 700 jakžtakž ale taky má mouchy jako třeba upadávající výfuk který propálí nádržbombastiq píše:no tak na tyhle tvě se fakt vyser![]()
pokud asii tak acess motor , e-ton je to thaiwan
ale v trosku nejake kvalite ,
chceš 4X4 nebo 4X2


Linhai ta nová 500 je uplně nahovno. jak podvozek tak udušený motor atd.a navíc stejný dovozce jako Acces.
Journeymany respektive CF Moto děláme cca 11 let a opravdu překvapivá spokojenost je to bytelné pevné funguje to díly jsou do druhého dne.
Ciska stvorkolka bude furt len cinska. CF moto je rovanaka mrdka ako vsetky ostatne cinany akurat za to pytaju peniaze skoro ako za solidnu znacku. S cinskou stvorkolkou si nikdy zabavu neuzijes. Pocas jazdy sa postupne rozpadava a ani ju neskusaj utopit v potoku, lebo ju naozaj utopis. Radsej si nasetri koruny a priplat si za Bombardier, alebo Polaris prip. Suzuky, Yamaha a spol.
Nooo netroufal bych si to tak uplně tvrdit. Japonec je japonec o tom žádná ty drží jezdí prostě paráda. Ale Polaris uložení ramen čepy atd většinou nepřežijou ani prvních 1000km a všude jsou vule už jsem řešil i roztržený dif vyskakující kvalty atd. a to byly skoro nové stroje, Arctic Cat je na tom podobně a bombardier neboli Can Am to je případ sám pro sebe
věčně to vaří věčně se sype variator praskají rámy sypou se převodovky ale když to jezdí je na tom svezení parádní. Ale tím netvrdím že to jsou kdovíjaké mrdky to samozřejmě ne ale když to srovnám se svým bývalým CF tak po asfaltu a polnačkách tomu samozřejmě nestíhá ani náhodou v těžkém terénu je ti výkon k hovnu stoupáky vyjedou uplně stejné akurát u pořádné silné mašiny si omylem vrkneš po plynu a jdeš na záda u pětikila tohle nehrozí
) a co se týče upadávání všeho měl jsem na ní najeto 18000km a byly puvodní veškeré čepy uložení kříže vše puvodní a v použitelném stavu. Nechci aby to vypadalo že chválím čínu před Amerikou to ani náhodou čínské věci nemusím ale u těhhle strojů musím uznat že je to tak jak jsem napsal a to nedělám jednu čtyřkolku týdně ale prošlo mi jich rukama mraky. Např. tedka ArcticCat 1000 2400km totál nasračku zadní kardan, teče olej do variatoru a občas zdechne a nejde zaboha nastartovat a to ho týpek skoro netopí jer to myslivec a jezdí s tím lovit.

věčně to vaří věčně se sype variator praskají rámy sypou se převodovky ale když to jezdí je na tom svezení parádní. Ale tím netvrdím že to jsou kdovíjaké mrdky to samozřejmě ne ale když to srovnám se svým bývalým CF tak po asfaltu a polnačkách tomu samozřejmě nestíhá ani náhodou v těžkém terénu je ti výkon k hovnu stoupáky vyjedou uplně stejné akurát u pořádné silné mašiny si omylem vrkneš po plynu a jdeš na záda u pětikila tohle nehrozí
