OKTA 2,0 TDI CR DSG + zaslepenie EGR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OKTA 2,0 TDI CR DSG + zaslepenie EGR
Zdravím Borci
Prosím o radu. Nedá sa nejak SW upraviť DSG,aby to nepodtáčalo motor? Často je tam D4 ,D5 a ide to na 1500otáčok. Určite tým trpí dvojhmota - či?
Ďakujem
Prosím o radu. Nedá sa nejak SW upraviť DSG,aby to nepodtáčalo motor? Často je tam D4 ,D5 a ide to na 1500otáčok. Určite tým trpí dvojhmota - či?
Ďakujem
Naposledy upravil(a) vilozx6 dne 12 dub 2017, 10:07, celkem upraveno 2 x.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Ďakujem za radu - budem ho kontaktovaťMilda92 píše:TDIfun softwarově upravuje tohle podtáčení u DSG.

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Zdravím Borci.
Nemáte niekto skúsenosť so zaslepením EGR na OKTA II - facelift. Otázka znie - či plech na zaslepenie je rovnaký ako na rotačke a prípadne referencie. Udajne sa dpf zanáša menej. ďakujem
Nemáte niekto skúsenosť so zaslepením EGR na OKTA II - facelift. Otázka znie - či plech na zaslepenie je rovnaký ako na rotačke a prípadne referencie. Udajne sa dpf zanáša menej. ďakujem
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Právě naopak, zaslepením sice vyřešíš problém egru/chladiče spalin, ale pomalu pohřbíváš DPF. EGR ti cirkuluje výfukové plyny a to vede ke snížení emisí -> dpf se zanáší pomaleji. Další taková věc je ohřev auta v zimě...budeš rád, když se auto dostane na provozní teplotu po 15km.vilozx6 píše:Zdravím Borci.
Nemáte niekto skúsenosť so zaslepením EGR na OKTA II - facelift. Otázka znie - či plech na zaslepenie je rovnaký ako na rotačke a prípadne referencie. Udajne sa dpf zanáša menej. ďakujem
zaslepovanie - sw vypnutie EGR u modenych dieselov s dpf je dost problem. Funkcnost egr a skrtiacej klapky je vacsinou nutnou podmienkou na korekntne spustenie regenaracie dpf. Takze ked vypnut egr, tak potom aj vyhodit dpf a cele to sw korektne upravit. Vzhladom na sucasny hon na carodejnice je toto uz dost riskantna operacia. Skor treba auto pouzivat na to na co bolo vyrobene, nejazdit 80% kratke trasy ....... .
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
No tak ste ma nepotesilidibarbora píše:zaslepovanie - sw vypnutie EGR u modenych dieselov s dpf je dost problem. Funkcnost egr a skrtiacej klapky je vacsinou nutnou podmienkou na korekntne spustenie regenaracie dpf. Takze ked vypnut egr, tak potom aj vyhodit dpf a cele to sw korektne upravit. Vzhladom na sucasny hon na carodejnice je toto uz dost riskantna operacia. Skor treba auto pouzivat na to na co bolo vyrobene, nejazdit 80% kratke trasy ....... .

Ale dakujem. Vycistit ho nemam, ci to sa neda ako v rotacke.?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Je tu o tom hromada vlakien popisanych, ci uz 1,6 alebo 2,0 - cistenie moc nepomohlo.Uz je to spotrebny tovar ku ktoremu je na aute pristup ako peniazom (pri demontazi treba rozobrat pol auta). Z tohoto dovodu je asi nerentabilne preventivne cistenie, ked umre asi vymenit.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
Co je to? Ja nemam problem s egr, chcel som radu, prevenciu , urobit opatrenie ako na rotacke.UchoTD píše:Problém s DSG ako aj egr vie tak isto vyriešiť aj acryll veľmi spoľahlivo, rb-digital.sk

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uz chapemvilozx6 píše:Co je to? Ja nemam problem s egr, chcel som radu, prevenciu , urobit opatrenie ako na rotacke.UchoTD píše:Problém s DSG ako aj egr vie tak isto vyriešiť aj acryll veľmi spoľahlivo, rb-digital.sk


vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS