OKTA 2,0 TDI CR DSG + zaslepenie EGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

OKTA 2,0 TDI CR DSG + zaslepenie EGR

Příspěvek od vilozx6 »

Zdravím Borci

Prosím o radu. Nedá sa nejak SW upraviť DSG,aby to nepodtáčalo motor? Často je tam D4 ,D5 a ide to na 1500otáčok. Určite tým trpí dvojhmota - či?

Ďakujem
Naposledy upravil(a) vilozx6 dne 12 dub 2017, 10:07, celkem upraveno 2 x.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

TDIfun softwarově upravuje tohle podtáčení u DSG.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Milda92 píše:TDIfun softwarově upravuje tohle podtáčení u DSG.
Ďakujem za radu - budem ho kontaktovať :)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Zdravím Borci.

Nemáte niekto skúsenosť so zaslepením EGR na OKTA II - facelift. Otázka znie - či plech na zaslepenie je rovnaký ako na rotačke a prípadne referencie. Udajne sa dpf zanáša menej. ďakujem
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 554
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: sev. morava

Příspěvek od fialamala »

Milda92 píše:TDIfun softwarově upravuje tohle podtáčení u DSG.
Ta úprava je v jednotce dsg?
Šeba
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 16 úno 2014, 13:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Šeba »

vilozx6 píše:Zdravím Borci.

Nemáte niekto skúsenosť so zaslepením EGR na OKTA II - facelift. Otázka znie - či plech na zaslepenie je rovnaký ako na rotačke a prípadne referencie. Udajne sa dpf zanáša menej. ďakujem
Právě naopak, zaslepením sice vyřešíš problém egru/chladiče spalin, ale pomalu pohřbíváš DPF. EGR ti cirkuluje výfukové plyny a to vede ke snížení emisí -> dpf se zanáší pomaleji. Další taková věc je ohřev auta v zimě...budeš rád, když se auto dostane na provozní teplotu po 15km.
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

zaslepovanie - sw vypnutie EGR u modenych dieselov s dpf je dost problem. Funkcnost egr a skrtiacej klapky je vacsinou nutnou podmienkou na korekntne spustenie regenaracie dpf. Takze ked vypnut egr, tak potom aj vyhodit dpf a cele to sw korektne upravit. Vzhladom na sucasny hon na carodejnice je toto uz dost riskantna operacia. Skor treba auto pouzivat na to na co bolo vyrobene, nejazdit 80% kratke trasy ....... .
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

dibarbora píše:zaslepovanie - sw vypnutie EGR u modenych dieselov s dpf je dost problem. Funkcnost egr a skrtiacej klapky je vacsinou nutnou podmienkou na korekntne spustenie regenaracie dpf. Takze ked vypnut egr, tak potom aj vyhodit dpf a cele to sw korektne upravit. Vzhladom na sucasny hon na carodejnice je toto uz dost riskantna operacia. Skor treba auto pouzivat na to na co bolo vyrobene, nejazdit 80% kratke trasy ....... .
No tak ste ma nepotesili :(
Ale dakujem. Vycistit ho nemam, ci to sa neda ako v rotacke.?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

Je tu o tom hromada vlakien popisanych, ci uz 1,6 alebo 2,0 - cistenie moc nepomohlo.Uz je to spotrebny tovar ku ktoremu je na aute pristup ako peniazom (pri demontazi treba rozobrat pol auta). Z tohoto dovodu je asi nerentabilne preventivne cistenie, ked umre asi vymenit.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Problém s DSG ako aj egr vie tak isto vyriešiť aj acryll veľmi spoľahlivo, rb-digital.sk
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

UchoTD píše:Problém s DSG ako aj egr vie tak isto vyriešiť aj acryll veľmi spoľahlivo, rb-digital.sk
Co je to? Ja nemam problem s egr, chcel som radu, prevenciu , urobit opatrenie ako na rotacke. :roll:
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

vilozx6 píše:
UchoTD píše:Problém s DSG ako aj egr vie tak isto vyriešiť aj acryll veľmi spoľahlivo, rb-digital.sk
Co je to? Ja nemam problem s egr, chcel som radu, prevenciu , urobit opatrenie ako na rotacke. :roll:
Uz chapem (LOL) , pozri v podpise kto mi robil sw ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Uz vidim, tak potom vies kam ísť (noteeth)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Tomas7
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 16 říj 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomas7 »

Ja mam na 1.6 tdi odstavene egr a zatial ziaden problem a uz som nabehal cca 40 tis . Sice nemal som problem ani pred tym ale cakat ze mi to prdne na dialnici tak som to dal dostaviť
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“