Audi a4 b6 1.9tdi 96kw AVF chipovat?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

octaviask píše:
dreizig5 píše:
octaviask píše:ak mas motor v TOP stave..tak v pohode...predpokladam ale ze keby si prisiel, tak ti naratam minimalne 1000€ na servis...a potom az uprava.

ty musíš být v každém přispěvku,a v každém hovno. :roll:
Neni problem :) nacipovat na 250 koni, hlavne ze z rozvodoveho remena trčia chlpy, olej vyteká z každej diery...ale máme koneeeee. (wallbash)

Mne raz prišiel plakat zakaznik ze ho v BH poslali do prdele s cipom, ze si ma ist dat dokopy motor...a potom sa ma vratit. Samozrejme oprava bola 3x drahsia ako samotný cip, tak mu to nakoniec upravili inde.

Nerozumiem prečo nechavate zakaznikov v "letargii", že nie je problem...upravime...

Však kua! Ukazte mi 1.9TDI PD po tych km a rokoch ktore je vhodne na nejaku upravu????? Veď tie motory sú radi ze ešte vrčia....vstreky, vacky, ...atd.

Nech si tam dá vymeniť piestne kruzky, spravit hlavu, vstrekovace...a hned bude par konikov navyse. aj bez uprav.

Pochopte, že zakaznik nie je mechanik 80% sa do toho vobec nerozumie..respektive rozumie len tak čo vygooglil o chiptuningu podla prvych odkazov z googla ktore su vacsinou PR clanky upravcov o tom ako im klesne spotreba a predlzi sa zivotnost motora, kedze amater vyrobca schvalom spravil zly soft do jednotky.
Seriozny upravca nebude upravovat motor bez hlbšej kontroly ci ten motor vobec ide v seriovom stave ako má...a či už netrpí na všetky vady ktore moze mat!!!!

A prečo to vravím tak globalne?? Pretože zatial ani jedno PD ktore som tu mal za tie roky na servise nebolo v stave vhodnom na nejake upravy...zakaznici sa nestaraju o veci ktore sa sami neozvú alebo nezasvietia na budikoch. Pred garazou mi stoja 3 pumpy kde kazda len v dieloch na opravu motora stoji cez 1000€ (hlavy, vacky, vstreky, kruzky, atd...). kapišto?

mužu se zeptat kolik ti je let :roll:
Velký metař
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 17 led 2017, 15:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Velký metař »

No dle mne ten clanek o nicem nevypovida :( Jen ze si par tuneru asi z nudy , protoze asi ksefty moc zrovna nesly, vyzkouselo kolik vydrzi seriove turbo. A tim to taky konci :(
Bezneho uzivatele nezajima kolik to turbo je schopne vydrzet pri najezdu 10km, ale naopak ho zajima kolik je schopne vydrzet dlouhodobe. A to je tak mozna ta jejich uprava Maximal . Takze s nicim novym vlastne neprisli :o
A take jak pise Marena - chybi udaje o teplote nasavaneho vzduchu a EGT.

Takze F4ever! nemas se dohromady cim ohanet ;) :P , snad jeste rada pro tebe - mel by jsi se svyma urazkama a vyrazama docela dost pribrzdit, ne vsem je tady 20 let jako tobe a na tvoje nadavky a sarkasmy nejsou zvedavi.
Jinak take muzes psat svoje poznatky z ladeni a studia (nenapsal jsi ceho a kde) na FB, tam te urcite budou obdivovat a ne oponovat jako tady (LOL) (rofl) (crazy)
O1 ASZ 96kw serie
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od johnyM128 »

je to krása

profi odhad

to máš tak 235+ koní a 680nm +/- 5%

a ak vyleštíš prednú kapotu tak máš
240 koní a 700nm

po založení puklíc
250koní a 710nm

a tramtadadááá športová koncovka výfuku rámus + hruška

300koní a 1000nm

ou ya
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

Tú vyleštenú kapotu ale nezistíš na brzde!! To len na ceste budeš cítiť tých 5 koní...
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Hruška je TOP!!! Tá musí byť, bez hrušky kone nebudú!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“