zajdi do mototechny kup tři metry hadičky na ostřikovaše, nařež napoj na přepady vstřiků, přivaž na kapotu nahoře nastartuj a u kterých vstřiků ti bude stoupat nafta tak co píše šaryk4x4
tas je ven repas, to je pořád dokola nic víc v tom není

Moderátoři: šulda, Moderátoři
ted jsem měnil 15.000 km HDI 2,O a černý jak uhel, ono to to dnes není doména jen pedeček, možná i kvalita nafty,fabiátor píše:Kdyby to byl PD tak reknu, ze takhle cernej filtr je normos, kvuli podfukujicim gumkam na vstriku. Nikdo to moc neresi, protoze ty gumky proste netesni a palivovej filtr pak dokaze bejt takhle cernej uz pri vymene po 15tkm.
již několikrát jsem měl v ruce papír že je vstřik v naprostém pořádku a byl v hajsludhfool píše:Podle těch protokolů jsou ty vstřiky pro start v pořádku, takže problémy při startování bych hledal jinde. Live data a mrknout na tlak v railu při startu. No a taky mít dobrou naftu...
Dlouhé starty znamenají převážně nízký tlak na railu. Často jsou to vadné vstřiky, ale ne vždy! Pokud není mechanik trubka, tak 90% závad najde poměrně rychle.marthass píše:Dlouhe starty u CR tedy znamenaji prevazne vstrik?