2.0 TDI 125 kw BMN potká se???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

Jirka. píše:Porovnej zdvih ventilu na 8v a na 16v. Známej mi taky vyprávěl jak se to musí potkat, tak to rozhodil, nic nenašel, tak to zase složil (LOL)
Ja neporovnavam 8 a 16V, Jiste ze 16V muze mit mensi zdvih, ale z pricipu fungovani dieseloveho motoru proste nenajdes polohu vacky aby byli vsechny ventily uplne zavreny a tak si pri pretrzeni rozvodu proste o sebe klepnou. Ze to nutne nemusi mit destruktivni nasledky pisu po treti. Ja jako mechanik bych si proste nedovolil jen nasadit novy retez nebo remen a postat to s klidnym svedomim a mou zarukou do sveta. To je cele.....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33656
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Jirka."]Porovnej zdvih ventilu na 8v a na 16v.

proč chceš porovnávat něco co se porovnat nedá 8V se potká s skurví se ventily, protože máš hadroštely pod vačkou,


12V má vahadla a vačku bokem, motor se potká a polámou se vahadla vyměnáš a jedeš teoreticky dál

a možnost že se motor nepotká je jako zásah meteoritu do hlavy na chodníku
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 851
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Taky si nedokažu představit kam se ty ventily skovaj když se zastavi vačka
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2070
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Teorie a praxe je něco jiného, jak říkám, známej taky tvrdil jak se to musí 100% potkat, pak na to čuměl jak sůva, sundaval hlavu zbytečně, tak holt asi nějakej ten meteorit (LOL)
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

To neni teorie, to je fyzika a mechanika. Pokud to pastis nekde doma pro sebe tak to pro me za me klidne neres. Az ale takhle nakoplej "nepotkanej" ventil upadne, to teprve budes cumet jak suva:)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to přesně jak píšeš, když nebývaly hydra, ale podložky, tak bylo na zvedácích zevnitř přesně vidět, jaký jsou tam pavoučci, různě velcí a hluboký, záleželo v které poloze byl zrovna ventil, popřípadě tam byla až díra. A třeba to ani na pístu nebylo moc vidět. Ale píst si prostě místo udělá, když je rovná hlava a ventilů může být kolik chce, oni se prostě neschovají.. :)
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Tak ten než upadne tak ta hlava dvakrát rupne ,ne .Asi to moc ženeš do extremu. :)
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2070
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

A co teda jako když to rozebereš a nic nenajdeš, tak to zase složíš a v čem je to lepší? To bys teda musel preventivně vyměnit komplet všechny ventily a hydra a vahadla. Se sundáním hlavy je to práce za 20, už vidím jak to někdo zaplatí jen tak, pro jistotku. Pohledej tady na foru to řešilo X lidí, každej jen nasadí novej řemen a jezdí. Já dělal tak 4 takový motory a jezděj všechny, ani jednomu žádnj ventil neupadnul. Ten šteft doporučuju všem při výměně rozvodů preventivně převrtat.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Tak ještě změřit tlaky, když neni ohnutej nemůže být napálenej , tudíš upadnout :?
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 851
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

A6TDI píše:Tak ten než upadne tak ta hlava dvakrát rupne ,ne .Asi to moc ženeš do extremu. :)
Už jsem viděl upadlý ventil, rozbitou hlavu, díravej píst a talířek z ventilu ležel ve vaně.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

tiguan2 píše:
A6TDI píše:Tak ten než upadne tak ta hlava dvakrát rupne ,ne .Asi to moc ženeš do extremu. :)
Už jsem viděl upadlý ventil, rozbitou hlavu, díravej píst a talířek z ventilu ležel ve vaně.
A kolik ten motor měl najeto? Nebo to bylo jako zde ,po prasklém řemenu?
ssvara
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 30 dub 2017, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od ssvara »

Jirka. píše:A co teda jako když to rozebereš a nic nenajdeš, tak to zase složíš a v čem je to lepší? To bys teda musel preventivně vyměnit komplet všechny ventily a hydra a vahadla. Se sundáním hlavy je to práce za 20, už vidím jak to někdo zaplatí jen tak, pro jistotku. Pohledej tady na foru to řešilo X lidí, každej jen nasadí novej řemen a jezdí. Já dělal tak 4 takový motory a jezděj všechny, ani jednomu žádnj ventil neupadnul. Ten šteft doporučuju všem při výměně rozvodů preventivně převrtat.
Tak dnes jsem prevrtal steft. Nastavil rozvody a nastartoval. Motor zatím běží normálně. Zítra to doskladam a zkusím projet. Snad bude vše OK.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33656
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ssvara píše: Tak dnes jsem prevrtal steft. Nastavil rozvody a nastartoval. Motor zatím běží normálně. Zítra to doskladam a zkusím projet. Snad bude vše OK.

vytáhl jsi motor nebo jak jsi převrtal ten šteft :?
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2070
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Tak sláva, další co s musel 100% potkat, ale běží. Šteft běžně převrtávám bez vyndavání motoru, všem to doporučuji udělat při výměně rozvodů.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33656
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jirka. píše:Tak sláva, další co s musel 100% potkat, ale běží. Šteft běžně převrtávám bez vyndavání motoru, všem to doporučuji udělat při výměně rozvodů.
a jak tam tu vrtačku dostaneš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“