/Vyriesene/1.9 Tdi 8V BGW turbodiera

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Ano, je to tam na skusku.s autom sa nejazdi.. bgw vacku zohnat oe je dost pruser...a ziadne nahrady tam uz nezalozim. Takze bud kupim origo alebo sa zozenie starsia origo
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

octaviask píše:Ano, je to tam na skusku.s autom sa nejazdi.. bgw vacku zohnat oe je dost pruser...a ziadne nahrady tam uz nezalozim. Takze bud kupim origo alebo sa zozenie starsia origo
038109101AF to hej, daj tam vačku z 2,0TDI BRT 038109101AH tam je ten istý systém DPF
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Ano akurat ze tych motorov je malo a zle sa zhanaju.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

Nová není problém ;)
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Tak novu mozem kupit podla oe cisla pre bgw.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

eazy20 píše:kolbenschmidt

už ti to psal eazy20

taky sem nikdy neměl problém

https://www.google.cz/search?q=kolbensc ... 8055560312
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4311
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

octaviask píše:Vyriesene..bolo to febi vackou...avf vacka auto ide ako z praku.
to jsem slyšet nechtěl, u mě má ET litina najeto asi 2000, hydra byli kolben se šedým vrškem (wallbash) (wallbash)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

BGW má mít s AF na konci vačku, dá se za ni dát i AH, funguje to
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

co sa tej febi vačky týka, aj keby bola OK...

nepostrehli ste dolezitu vec ktoru som tu pisal!!!

Vačká má v miestach kde dosadá do hlavy (tj na šálky) nedokonalé opracovanie!!! Nie je hladká, sú tam vrúbky od sústruhu!!!!

Nové ložiská to zlikvidovalo za 200km!!! OE vačka je hladká!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
vlubosh
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 11 říj 2016, 14:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od vlubosh »

Nechcem vŕtať, ale to si nikto pri výmene vačky nevšimol?
Seat Altea FR 2.0 TDi BMN 125 kW, 2006
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Lubo tazko povedat....ja som tú vačku mal v ruke a zakladal ju...ale ani v zadnom mozgu ma nenapadlo kontrolovať dosadacie plochy???? Kontroloval som či nie je zodratá a podobne. A keďže bola vymenená 3 mesiace predtym ako auto prišlo ku mne? Tie vrubky su nie zase také velke ako ked ti doma sustruznik stiahne kotuč...sú jemné, citit ich len ked prejdes nechtom.

Ale si bud isty ze ziadnu dalsiu druhovyrobnu vacku nezalozim...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

a není na tej vačke nalepená kompozícia z ložisk nešlo to chvíľu na sucho keď si tam mal nové ložiská.
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nie čo si...kompoziciu a neštandardné opotrebovanie by som zbadal...a na sucho tiež nie, však sa to pri montái všetko zalieva olejom. Ona ta kompozicia nebude na vačke..proste ju spláchne olej...vačku ked utreš, je ako nová...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No ono se kolikrát stane, že se opraví hlava a pak se dává stará vačka co tam byla a nové lágry, které jsou vymetené..A když se vačka utáhne, nechce se točit..Jde ztuha, ale nandá se řemen a nastartuje a ono se to poddá..Vačka si udělá místo..a pak se to po nějakém čase rozebere a hle, zánovní lágry jsou zase vymetené..Samozřejmě možnosti jsou 2 , buď je vačka "ohnutá", nebo je "křivá" hlava, protože při výměně těsnění se hlava nechá zbrousit, ale ona není "křivá" jen dole, ale všude..Takže uložení vačky je také rozházené a pak nastane tento stav..Bohudík odchylky původních rozměrů "poberou" lágry...Takže se jede dál..
nepropadat panice...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

aj to je možné....ja som na to prišiel až keď som dostal do rúk original vačku, ktorá ma osadenie uplne hladke..porovnal som s FEBI...a tá ma drazky jemne.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“