/Vyriesene/1.9 Tdi 8V BGW turbodiera
Moderátoři: šulda, Moderátoři
038109101AF to hej, daj tam vačku z 2,0TDI BRT 038109101AH tam je ten istý systém DPFoctaviask píše:Ano, je to tam na skusku.s autom sa nejazdi.. bgw vacku zohnat oe je dost pruser...a ziadne nahrady tam uz nezalozim. Takze bud kupim origo alebo sa zozenie starsia origo
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
eazy20 píše:kolbenschmidt
už ti to psal eazy20
taky sem nikdy neměl problém
https://www.google.cz/search?q=kolbensc ... 8055560312
co sa tej febi vačky týka, aj keby bola OK...
nepostrehli ste dolezitu vec ktoru som tu pisal!!!
Vačká má v miestach kde dosadá do hlavy (tj na šálky) nedokonalé opracovanie!!! Nie je hladká, sú tam vrúbky od sústruhu!!!!
Nové ložiská to zlikvidovalo za 200km!!! OE vačka je hladká!
nepostrehli ste dolezitu vec ktoru som tu pisal!!!
Vačká má v miestach kde dosadá do hlavy (tj na šálky) nedokonalé opracovanie!!! Nie je hladká, sú tam vrúbky od sústruhu!!!!
Nové ložiská to zlikvidovalo za 200km!!! OE vačka je hladká!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Lubo tazko povedat....ja som tú vačku mal v ruke a zakladal ju...ale ani v zadnom mozgu ma nenapadlo kontrolovať dosadacie plochy???? Kontroloval som či nie je zodratá a podobne. A keďže bola vymenená 3 mesiace predtym ako auto prišlo ku mne? Tie vrubky su nie zase také velke ako ked ti doma sustruznik stiahne kotuč...sú jemné, citit ich len ked prejdes nechtom.
Ale si bud isty ze ziadnu dalsiu druhovyrobnu vacku nezalozim...
Ale si bud isty ze ziadnu dalsiu druhovyrobnu vacku nezalozim...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
nie čo si...kompoziciu a neštandardné opotrebovanie by som zbadal...a na sucho tiež nie, však sa to pri montái všetko zalieva olejom. Ona ta kompozicia nebude na vačke..proste ju spláchne olej...vačku ked utreš, je ako nová...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
No ono se kolikrát stane, že se opraví hlava a pak se dává stará vačka co tam byla a nové lágry, které jsou vymetené..A když se vačka utáhne, nechce se točit..Jde ztuha, ale nandá se řemen a nastartuje a ono se to poddá..Vačka si udělá místo..a pak se to po nějakém čase rozebere a hle, zánovní lágry jsou zase vymetené..Samozřejmě možnosti jsou 2 , buď je vačka "ohnutá", nebo je "křivá" hlava, protože při výměně těsnění se hlava nechá zbrousit, ale ona není "křivá" jen dole, ale všude..Takže uložení vačky je také rozházené a pak nastane tento stav..Bohudík odchylky původních rozměrů "poberou" lágry...Takže se jede dál..
nepropadat panice...