VW Golf IV 1.9 TDI 66kw ALH

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kreedo15
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 čer 2017, 14:00
Odpovědi: 0

VW Golf IV 1.9 TDI 66kw ALH

Příspěvek od kreedo15 »

Čau profíci, chtěl bych na Golfu IV 1.9 TDI 66kw ALH zvýšit výkon. Na autě zatím žadný ''power tuning'' není a motor má najeto 200 tisíc. Četl jsem tady hodně témat, ale potřebuju se ujistit jestli jsem to pochopil správně a jestli mi sedí ceny co jsem dohledal. Většina lidí tady píše, že je potřeba:

Vstřikovací trysky Fratelli Bosio Sprint 764.........cca 5300,-
Turbo 1.9tdi 96kw...........................................cca 7000,-
Kvalitní Soft. Chip (TdiFun, Dieselpower)........................cca 6000,-

Chci se ještě zeptat co by se mělo ještě zkontrolovat/dodělat před tím než to začnu kupovat a na co si dát pozor při kupování toho turba? Co třeba pak ještě udělat aby to jelo bez problémů a jaký by to ve výsledku mělo výkon... + jestli ceny odpovídají nebo jsou mimo?

Dík za odpověď.
Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od spawn133 »

Skus pouzit Hledat.

Tvoj motor nema regulovatelne turbo, takze musis upravit toho viac, aby si mohol pouzivat turbo z 96kW motoru.
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od spawn133 »

Potom este bych poriesil:

11mm hlavu cerpadla
spojka
uprava vyfuku
budiky (tlak vzduchu, EGT, ...)
brzdy...
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
kreedo15
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 čer 2017, 14:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od kreedo15 »

použil jsem Hledat a zjistil jsem že když mám ALH tak by turbo z 96 neměl být problém...nevím jestli ses nepřehlídl nemám AGR
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2375
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

to turbo chces jaký? repas, nový nebo jeté?? Protože pokud chces zvedat výkon tak nejlépe turbo nové.....A to za 7000 nekoupíš. Dej trysky sprint, a jed na soft s tím tvým turbem, pokud je teda v pořádku. S výkonem budes pro začátek urcite spokojenej. Pak došetři a kup nový turbo......

Samozřejmě bych udelal i před upravou řádnej servis (olej, filtry, atd atd atd, proste tak aby auto parádně fungovalo jinak nemá smysl jezdit na brzdu)

Ale jak pise nademnou.......je tady toho mraky...stačí hledat.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
kreedo15
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 čer 2017, 14:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od kreedo15 »

no chtěl jsem koupit nějaký repas, ale nemám s tím žádné zkušenosti, takže nevím za jakou dobu by se mohlo něco pos*at


EDIT: našel jsem třeba toto: http://bit.ly/2rjTENP
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4995
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Turbo repas určitě ne. To ty peníze dej mě,budu spokojený.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Re: VW Golf IV 1.9 TDI 66kw ALH

Příspěvek od Misík »

kreedo15 píše:Čau profíci, chtěl bych na Golfu IV 1.9 TDI 66kw ALH zvýšit výkon. Na autě zatím žadný ''power tuning'' není a motor má najeto 200 tisíc. Četl jsem tady hodně témat, ale potřebuju se ujistit jestli jsem to pochopil správně a jestli mi sedí ceny co jsem dohledal. Většina lidí tady píše, že je potřeba:

Vstřikovací trysky Fratelli Bosio Sprint 764.........cca 5300,-
Turbo 1.9tdi 96kw...........................................cca 7000,-
Kvalitní Soft. Chip (TdiFun, Dieselpower)........................cca 6000,-

Chci se ještě zeptat co by se mělo ještě zkontrolovat/dodělat před tím než to začnu kupovat a na co si dát pozor při kupování toho turba? Co třeba pak ještě udělat aby to jelo bez problémů a jaký by to ve výsledku mělo výkon... + jestli ceny odpovídají nebo jsou mimo?

Dík za odpověď.

Ja by som skor siel do Original cerpadla VW s 11mm hlavou z ALH s automatickou prevodovku.Potom cip na cca 300+NM a 125PS+ a mozno este vsetky vycistil ako sanie EGR vycistil ultrazvukom trysky s nastavenim otvaracich tlakov,casom 5Q prevodovku z fabie ATD s jednohmotou. Rovna sa dobra spotreba dobra dynamika a na dialnici nizsie otacky pri dialnicnom tempe.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2375
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

kreedo15 píše:no chtěl jsem koupit nějaký repas, ale nemám s tím žádné zkušenosti, takže nevím za jakou dobu by se mohlo něco pos*at


EDIT: našel jsem třeba toto: http://bit.ly/2rjTENP
to mi sakra řekněte jaký to turbo muze být když je za 7000??? to nechápu.......do tohodle bych rozhodně nešel...už ta cena je podezřelá.
Pokud chces šetřit na turbi.....tak se na to rači vyser.... :roll:
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

za mě trysky P764 + 96kw turbo + soft = ideální úprava na rotačku v poměru výkon/cena ;)

turbo bych repas nekupoval, ale nebál bych se koupit jeté origo turbo v dobrém stavu. Nový turbo je sice fajn, ale né každý je takový pacient, aby dal 1/2 ceny auta jen za turbo :)

co se týče servisu, tak klasika: vyčistit sání, vyměnit podtlakový hadičky a přepady, přetěsnit motor, výměna všech náplní, filtrů a rozvodů a určitě spojku s pevným setrvačníkem a HDS obložením z Golfa 3 1Z nebo lépe z Fábie ATD...

ale stačí hledat, vše tu už bylo napsáno
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

Aky je rozdiel ( cenový medzi VB a VA ) ? Repas uplne žiadny a nové detto , tak ak už by som menil turbo tak jednoznačne za VB.
Ale ak ma niekto v dnešnej dobe G4 tak je buďto klasik alebo finančne do urcitej miery limitovaný.....trieskať 40 tisic do auta za 40 tisic je podla mna blbost...lebo aj keď urobís s tym tak trošku aj servis bude ďalšich x veci ktore sa ti pri 15 ročnom aute vy....
Čiže za mňa jednoznačne trysky a chip a DOSŤ.....140 - 145 ps na tento podvozok až až až...
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Martin.D píše:Aky je rozdiel ( cenový medzi VB a VA ) ? Repas uplne žiadny a nové detto , tak ak už by som menil turbo tak jednoznačne za VB.
Ale ak ma niekto v dnešnej dobe G4 tak je buďto klasik alebo finančne do urcitej miery limitovaný.....trieskať 40 tisic do auta za 40 tisic je podla mna blbost...lebo aj keď urobís s tym tak trošku aj servis bude ďalšich x veci ktore sa ti pri 15 ročnom aute vy....
Čiže za mňa jednoznačne trysky a chip a DOSŤ.....140 - 145 ps na tento podvozok až až až...
Přesně jak řikáš když už tak VB.Byl bych štastnej človek kdyby bylo 145 ps na golfa až až me to tak nepřipadne:-) názor.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

turbo kamna power píše:za mě trysky P764 + 96kw turbo + soft = ideální úprava na rotačku v poměru výkon/cena ;)

turbo bych repas nekupoval, ale nebál bych se koupit jeté origo turbo v dobrém stavu. Nový turbo je sice fajn, ale né každý je takový pacient, aby dal 1/2 ceny auta jen za turbo :)

co se týče servisu, tak klasika: vyčistit sání, vyměnit podtlakový hadičky a přepady, přetěsnit motor, výměna všech náplní, filtrů a rozvodů a určitě spojku s pevným setrvačníkem a HDS obložením z Golfa 3 1Z nebo lépe z Fábie ATD...

ale stačí hledat, vše tu už bylo napsáno
mas dobre skusenosti s ATD jednohmotou v octavii??

Ja som to raz zazil a na moj vkus to celkom dost strpalo...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4995
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

ATD jednohmotu na OI musíš trochu občas protáčet,jinak začne klepat. Ale má výdrž jak km,tak Nm.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

já mám spojkový set z ATD v mk3 Golfu AFN už několik let a pohoda :) teď jsem ještě dával preventivně nový přítlačák Sachs a top, dvouhmotu bych nikdy nechtěl (na nesériovým autě s 5q převodovkou) :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“