VW Golf IV 1.9 TDI 66kw ALH
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Golf IV 1.9 TDI 66kw ALH
Čau profíci, chtěl bych na Golfu IV 1.9 TDI 66kw ALH zvýšit výkon. Na autě zatím žadný ''power tuning'' není a motor má najeto 200 tisíc. Četl jsem tady hodně témat, ale potřebuju se ujistit jestli jsem to pochopil správně a jestli mi sedí ceny co jsem dohledal. Většina lidí tady píše, že je potřeba:
Vstřikovací trysky Fratelli Bosio Sprint 764.........cca 5300,-
Turbo 1.9tdi 96kw...........................................cca 7000,-
Kvalitní Soft. Chip (TdiFun, Dieselpower)........................cca 6000,-
Chci se ještě zeptat co by se mělo ještě zkontrolovat/dodělat před tím než to začnu kupovat a na co si dát pozor při kupování toho turba? Co třeba pak ještě udělat aby to jelo bez problémů a jaký by to ve výsledku mělo výkon... + jestli ceny odpovídají nebo jsou mimo?
Dík za odpověď.
Vstřikovací trysky Fratelli Bosio Sprint 764.........cca 5300,-
Turbo 1.9tdi 96kw...........................................cca 7000,-
Kvalitní Soft. Chip (TdiFun, Dieselpower)........................cca 6000,-
Chci se ještě zeptat co by se mělo ještě zkontrolovat/dodělat před tím než to začnu kupovat a na co si dát pozor při kupování toho turba? Co třeba pak ještě udělat aby to jelo bez problémů a jaký by to ve výsledku mělo výkon... + jestli ceny odpovídají nebo jsou mimo?
Dík za odpověď.
Skus pouzit Hledat.
Tvoj motor nema regulovatelne turbo, takze musis upravit toho viac, aby si mohol pouzivat turbo z 96kW motoru.
Tvoj motor nema regulovatelne turbo, takze musis upravit toho viac, aby si mohol pouzivat turbo z 96kW motoru.
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
https://www.proto3d.cz/
Potom este bych poriesil:
11mm hlavu cerpadla
spojka
uprava vyfuku
budiky (tlak vzduchu, EGT, ...)
brzdy...
11mm hlavu cerpadla
spojka
uprava vyfuku
budiky (tlak vzduchu, EGT, ...)
brzdy...
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
https://www.proto3d.cz/
to turbo chces jaký? repas, nový nebo jeté?? Protože pokud chces zvedat výkon tak nejlépe turbo nové.....A to za 7000 nekoupíš. Dej trysky sprint, a jed na soft s tím tvým turbem, pokud je teda v pořádku. S výkonem budes pro začátek urcite spokojenej. Pak došetři a kup nový turbo......
Samozřejmě bych udelal i před upravou řádnej servis (olej, filtry, atd atd atd, proste tak aby auto parádně fungovalo jinak nemá smysl jezdit na brzdu)
Ale jak pise nademnou.......je tady toho mraky...stačí hledat.
Samozřejmě bych udelal i před upravou řádnej servis (olej, filtry, atd atd atd, proste tak aby auto parádně fungovalo jinak nemá smysl jezdit na brzdu)
Ale jak pise nademnou.......je tady toho mraky...stačí hledat.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
no chtěl jsem koupit nějaký repas, ale nemám s tím žádné zkušenosti, takže nevím za jakou dobu by se mohlo něco pos*at
EDIT: našel jsem třeba toto: http://bit.ly/2rjTENP
EDIT: našel jsem třeba toto: http://bit.ly/2rjTENP
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4995
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: VW Golf IV 1.9 TDI 66kw ALH
kreedo15 píše:Čau profíci, chtěl bych na Golfu IV 1.9 TDI 66kw ALH zvýšit výkon. Na autě zatím žadný ''power tuning'' není a motor má najeto 200 tisíc. Četl jsem tady hodně témat, ale potřebuju se ujistit jestli jsem to pochopil správně a jestli mi sedí ceny co jsem dohledal. Většina lidí tady píše, že je potřeba:
Vstřikovací trysky Fratelli Bosio Sprint 764.........cca 5300,-
Turbo 1.9tdi 96kw...........................................cca 7000,-
Kvalitní Soft. Chip (TdiFun, Dieselpower)........................cca 6000,-
Chci se ještě zeptat co by se mělo ještě zkontrolovat/dodělat před tím než to začnu kupovat a na co si dát pozor při kupování toho turba? Co třeba pak ještě udělat aby to jelo bez problémů a jaký by to ve výsledku mělo výkon... + jestli ceny odpovídají nebo jsou mimo?
Dík za odpověď.
Ja by som skor siel do Original cerpadla VW s 11mm hlavou z ALH s automatickou prevodovku.Potom cip na cca 300+NM a 125PS+ a mozno este vsetky vycistil ako sanie EGR vycistil ultrazvukom trysky s nastavenim otvaracich tlakov,casom 5Q prevodovku z fabie ATD s jednohmotou. Rovna sa dobra spotreba dobra dynamika a na dialnici nizsie otacky pri dialnicnom tempe.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
to mi sakra řekněte jaký to turbo muze být když je za 7000??? to nechápu.......do tohodle bych rozhodně nešel...už ta cena je podezřelá.kreedo15 píše:no chtěl jsem koupit nějaký repas, ale nemám s tím žádné zkušenosti, takže nevím za jakou dobu by se mohlo něco pos*at
EDIT: našel jsem třeba toto: http://bit.ly/2rjTENP
Pokud chces šetřit na turbi.....tak se na to rači vyser....

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
za mě trysky P764 + 96kw turbo + soft = ideální úprava na rotačku v poměru výkon/cena
turbo bych repas nekupoval, ale nebál bych se koupit jeté origo turbo v dobrém stavu. Nový turbo je sice fajn, ale né každý je takový pacient, aby dal 1/2 ceny auta jen za turbo
co se týče servisu, tak klasika: vyčistit sání, vyměnit podtlakový hadičky a přepady, přetěsnit motor, výměna všech náplní, filtrů a rozvodů a určitě spojku s pevným setrvačníkem a HDS obložením z Golfa 3 1Z nebo lépe z Fábie ATD...
ale stačí hledat, vše tu už bylo napsáno

turbo bych repas nekupoval, ale nebál bych se koupit jeté origo turbo v dobrém stavu. Nový turbo je sice fajn, ale né každý je takový pacient, aby dal 1/2 ceny auta jen za turbo

co se týče servisu, tak klasika: vyčistit sání, vyměnit podtlakový hadičky a přepady, přetěsnit motor, výměna všech náplní, filtrů a rozvodů a určitě spojku s pevným setrvačníkem a HDS obložením z Golfa 3 1Z nebo lépe z Fábie ATD...
ale stačí hledat, vše tu už bylo napsáno
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Aky je rozdiel ( cenový medzi VB a VA ) ? Repas uplne žiadny a nové detto , tak ak už by som menil turbo tak jednoznačne za VB.
Ale ak ma niekto v dnešnej dobe G4 tak je buďto klasik alebo finančne do urcitej miery limitovaný.....trieskať 40 tisic do auta za 40 tisic je podla mna blbost...lebo aj keď urobís s tym tak trošku aj servis bude ďalšich x veci ktore sa ti pri 15 ročnom aute vy....
Čiže za mňa jednoznačne trysky a chip a DOSŤ.....140 - 145 ps na tento podvozok až až až...
Ale ak ma niekto v dnešnej dobe G4 tak je buďto klasik alebo finančne do urcitej miery limitovaný.....trieskať 40 tisic do auta za 40 tisic je podla mna blbost...lebo aj keď urobís s tym tak trošku aj servis bude ďalšich x veci ktore sa ti pri 15 ročnom aute vy....
Čiže za mňa jednoznačne trysky a chip a DOSŤ.....140 - 145 ps na tento podvozok až až až...
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
Přesně jak řikáš když už tak VB.Byl bych štastnej človek kdyby bylo 145 ps na golfa až až me to tak nepřipadne:-) názor.Martin.D píše:Aky je rozdiel ( cenový medzi VB a VA ) ? Repas uplne žiadny a nové detto , tak ak už by som menil turbo tak jednoznačne za VB.
Ale ak ma niekto v dnešnej dobe G4 tak je buďto klasik alebo finančne do urcitej miery limitovaný.....trieskať 40 tisic do auta za 40 tisic je podla mna blbost...lebo aj keď urobís s tym tak trošku aj servis bude ďalšich x veci ktore sa ti pri 15 ročnom aute vy....
Čiže za mňa jednoznačne trysky a chip a DOSŤ.....140 - 145 ps na tento podvozok až až až...
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
mas dobre skusenosti s ATD jednohmotou v octavii??turbo kamna power píše:za mě trysky P764 + 96kw turbo + soft = ideální úprava na rotačku v poměru výkon/cena![]()
turbo bych repas nekupoval, ale nebál bych se koupit jeté origo turbo v dobrém stavu. Nový turbo je sice fajn, ale né každý je takový pacient, aby dal 1/2 ceny auta jen za turbo![]()
co se týče servisu, tak klasika: vyčistit sání, vyměnit podtlakový hadičky a přepady, přetěsnit motor, výměna všech náplní, filtrů a rozvodů a určitě spojku s pevným setrvačníkem a HDS obložením z Golfa 3 1Z nebo lépe z Fábie ATD...
ale stačí hledat, vše tu už bylo napsáno
Ja som to raz zazil a na moj vkus to celkom dost strpalo...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4995
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
já mám spojkový set z ATD v mk3 Golfu AFN už několik let a pohoda
teď jsem ještě dával preventivně nový přítlačák Sachs a top, dvouhmotu bych nikdy nechtěl (na nesériovým autě s 5q převodovkou) 


Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5