BMW E36 compact 1,6i 77kw netaha striela do sania
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW E36 compact 1,6i 77kw netaha striela do sania
316i 77kw striela do sania tupe rany je to sprevadzane uplnym vypadkom vykonu (niekedy až tak že neda sa odtiahnut s autom na kraj cesty uplnee mrtve)porucha je sporadicka čiže 40km bez jedneho srklubnutia prejde inokedy zase každych 20m začne zlobit. Pri vypadku vykonu za jazdy motor straca otačky klesaju ked zatlačim na plyn motor nereaguje otačka padajuu ked dam plny "plyn" tak začne dost silno strielat do saniaa,porucha je aj pri studenom motore aj pri zohriatom....potom motor trhnee a zase sa chity do tahu a ide krasne vytočit do obmedzovača ako novy.VYMENENE DIELY UKONY ktore boli robene.:
meranie tlaku paliva na lište 2,8-2,9Bar OK
lambdy obe oscilujuu od 0,35 do 0,5V
kompresie na každom valci + - 12,5 13bar.
snimač TPS na klapke pozerani na diag piše polohu klapky v celom rozsahu od 0-100% čiže potenciometer ok.
teplotne čidlo cez diag ukazuje hodnotu realnu.
sanie rozobrate pozrete praskliny na nom kedže je s plastu nič žiadny nalez pretesnene od hlavy nanovo podtakove hadičky tiež všetko ok.hadica sania tiež tesna.
sviečky indučka kable fuel filter menene.
katalyzator je prevareny nepomohlo(meneny)
odvetranie motora separator oleja prečisteny prefukani .
nove okružky na vstrekoch stare mali trhliny nepomohlo.
vaha vzduchu ukazuje na diag 20kg na volnobeh meni sa hodnota diag ju nevipiše za chybu čiže zrejme ok.ked ju odpojim v priebehu poruchy ešte viac sa motoru pohorši.
robene viac krat diag. nič nevypišee ,akčne členy pozerane Live pri poruche a ubytku vykonu žiadna zmena meranych hodnot.
Riešim to už mesiac a žiadne zlepšenie nestretol sa niekto už stym?
meranie tlaku paliva na lište 2,8-2,9Bar OK
lambdy obe oscilujuu od 0,35 do 0,5V
kompresie na každom valci + - 12,5 13bar.
snimač TPS na klapke pozerani na diag piše polohu klapky v celom rozsahu od 0-100% čiže potenciometer ok.
teplotne čidlo cez diag ukazuje hodnotu realnu.
sanie rozobrate pozrete praskliny na nom kedže je s plastu nič žiadny nalez pretesnene od hlavy nanovo podtakove hadičky tiež všetko ok.hadica sania tiež tesna.
sviečky indučka kable fuel filter menene.
katalyzator je prevareny nepomohlo(meneny)
odvetranie motora separator oleja prečisteny prefukani .
nove okružky na vstrekoch stare mali trhliny nepomohlo.
vaha vzduchu ukazuje na diag 20kg na volnobeh meni sa hodnota diag ju nevipiše za chybu čiže zrejme ok.ked ju odpojim v priebehu poruchy ešte viac sa motoru pohorši.
robene viac krat diag. nič nevypišee ,akčne členy pozerane Live pri poruche a ubytku vykonu žiadna zmena meranych hodnot.
Riešim to už mesiac a žiadne zlepšenie nestretol sa niekto už stym?
ahojte,kod motora je M43B19 daval sa aj do E46 a do poslednych compactov rady E36. tlak paliva sa drži aj v priebehu chybi okolo 2,8bar ,čiže tlak paliva (čerpadlo-vedenie-filter by mali byt ok).netesnost sania som neodhalil nikde ani po ozaj dokladnom prezreti a pretesneni--skušal som aj horlavim sprejom postriekat cele sanie spoje atd a motor nič nezvyšil otačky ani nezmenil chod čiže netesnost sania by som zrejme vylučil..poslednu dobu sa ta chyba objavuje skor pri dlkšom brzdeni motorom.."brzdim dole kopcom pribrzdujem+ na prevodovom stupni pridem pod kopcom do križovatky otačky na 450-500motor akoby na tri valce (ale idu vždy 4 mam odskušane tichy utlmeny zvuk to ma) chcem sa rozbehnut otačky ledva 1500. cez 3/4plynu pridanee a začne strielat do sania a kuckat saaa ,prejde sa tak 10-15metrov a trhne autom a zase je živee.
Cívka a kabely umí dělat to co popisuješ.
Lambda má malý rozkmit a pokud tam máš kat, tak zadní by "pendlovat" neměla.
Zkus mrknout na ten rozkmit při zahřátí výf. plynama cca 60s při 2000ot na zahřátém motoru. Pokud ten rozkmit vzroste na standartní rozsah cca 0.2 - 0.8v, tak vyhřívání sondy nefunguje. Pokud se rozkmit nezlepší, tak ji hoď rovnou do pole.
Netěsnost sání sprejem podle ucha nevyzkoušíš. Musíš se dívat na lambda regulaci, jestli se při tom stříkání hýbe. Což při mrtvé lambdě jde blbě.
Lambda má malý rozkmit a pokud tam máš kat, tak zadní by "pendlovat" neměla.
Zkus mrknout na ten rozkmit při zahřátí výf. plynama cca 60s při 2000ot na zahřátém motoru. Pokud ten rozkmit vzroste na standartní rozsah cca 0.2 - 0.8v, tak vyhřívání sondy nefunguje. Pokud se rozkmit nezlepší, tak ji hoď rovnou do pole.
Netěsnost sání sprejem podle ucha nevyzkoušíš. Musíš se dívat na lambda regulaci, jestli se při tom stříkání hýbe. Což při mrtvé lambdě jde blbě.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
dhfool mysliš keby dajme tomu su obe sondy K.O že by motor až tak rozhodila lambda regulacia?? ,pokial viem pri vadnej alebo odpojenej sonde by si mal brat motor udaje s Rj. na lambdach odpojenich som chodil žiadne zlepšenie nebolo.a cievka a kable boli menene sice z druheho auta ale robili to aj na prvyom sete aj na druhom čiže asi tiež nie
Jj, rozhodit může, ale je to jak píšeš, pokud je odpojíš, tak se použije mapa v ECU.
Ten motor jsem neviděl alespoň 10 let, takže nevím co všechno je na něm "navěšené".
20kg na volnoběh je taky moc. Má to volnoběžný obtokový ventil /ICV/ ? Může se sekat v otevřené poloze. Stejně tak může být vadné odvětrání kliky, nebo vyběhaná DISA a sát přes hřídel, ale to by nebyl průtok na váze. Zkontroloval bych ten ICV.
Ten motor jsem neviděl alespoň 10 let, takže nevím co všechno je na něm "navěšené".
20kg na volnoběh je taky moc. Má to volnoběžný obtokový ventil /ICV/ ? Může se sekat v otevřené poloze. Stejně tak může být vadné odvětrání kliky, nebo vyběhaná DISA a sát přes hřídel, ale to by nebyl průtok na váze. Zkontroloval bych ten ICV.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
odvetranie motora od ventil dekla je prečistene prechodnee motor netlakuje. zaujmavost ked som mal zhodene sanie dole pozeram sa na bok sania kde by sa mali nachadzta DISA klapky a tento motor ich nemaa proste nič tam nie je vo vnutri. žiadna "zabrana" čo by delila vetvy saniaa proste otvorene obe sania a klapka medzi nimi nie je ,čo som pozeral staršie M43motory čo maju ešte hlinikove sanie tam je klapka medzi nimy a tu proste nič iba blenda na 3skrutkach s boku sania ale žiadny mechanizum s vo vnutri nie je čo by predeloval.
dhfool idle senzor je u tohto motora v sani je napajani ma tak akoby taku priverku vo vnutri ,vyčistil som ho ale nepomohlo to..po čisteny kusok vyšši volnobeh 1100ot ale už sa to upravilo.problem stale pretrvava včera som to tak začal sledovat dokladnejšie zase tu poruchu a prišiel som na to : motor v tahu idem do kopca otvorena klapka škrtiaca tak na 1/2 motor začne dusit (nie vždy) ale ked ho začne dusti citim že auto spomaluje ale stale taha v obmedzenom vykone povolim akcelerator zhruba na 1/4 a motor ožije a sa zobere uplnee ako vymeneniii,..
JozefC: ale stale mi nejde do hlavy prečo to robi aj pri odpojenich sondach predsa v RJ nemože byt nahrata taka mapa čo by až takomto velkom spektre znemožnila chod motora predsa.
JozefC: ale stale mi nejde do hlavy prečo to robi aj pri odpojenich sondach predsa v RJ nemože byt nahrata taka mapa čo by až takomto velkom spektre znemožnila chod motora predsa.
S lambdama je to slozitejsi, 6 valcove motory v 36kach po odpojeni jedou normalne, u 4 valce to tak udelat nejde. Ty projevy co pises jsou typicke pro chudou smes. Cely okruh odvetrani musi tesnit jak uz tu nekdo psal tak vcetne nalivaciho vicka. Co mam zkusenosti tak tohle muze delat membrana v odlucovaci oleje
https://www.youtube.com/watch?v=zwS2Mxr ... e=youtu.be prikladam video .
tento tyžden som dal dole hlavu tesnienie bolo už menene ,zabrusil som aspon ventile ,nove gufera, pozrel či hlava neni prasknuta alebo skrutena všetko ok. nahodil hlavu založil rozvod a čuduj sa svetu zase to ide ako ma nechcem to zakriknut ale už to jazdi sme tam sa ešte vyskytne dake zakolisanie otačok .ale už sa da stym presuvat 
