2.0TDI BKD - špatné starty, podivné chování vstřikovačů

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Napster10
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Odpovědi: 0
Registrován: 22 kvě 2013, 18:00

2.0TDI BKD - špatné starty, podivné chování vstřikovačů

Příspěvek od Napster10 »

ahoj,

obracím se na vás ohledně problému s mojí Audi A3 8P, rok 2003, BKD bez DPF... Auto špatně startuje za studena, nechce chytit na všechny válce, musím klíč ve startovací poloze podržet déle dokud se nechytí všechny. Po nastartování jde z výfuku bílý kouř a smrdí štiplavě, tudíž dle mého nosu nespálená nafta. Tento kouř provází také nepravidelný chod motoru, kolísají otáčky a celé auto se třepe. Pokud auto nechám na volnoběh, kouření přestane cca za 2-5 min. Pokud s autem hned odjedu, po cca 15 metrech po kouři ani památka.

Na diagnostice při zahřátém motoru jsou korekce množství na jednotlivých vstřicích jakž takž ok, co mě ale zaráží je fakt, že když při měření korekcí šlápnu na plyn a auto chvilku vytáčím a pak nechám otáčky opět ustálit na volnoběžné hodnotě, korekce na první vstřikovači náhle prudce vyleze až na 3mg, motor se začne chvět, má nepravidelný chod. Po chvilce však korekce začne padat dolů až na hodnotu cca 0,8mg a volnoběh je opět hladký a auto se netřepe.

Vadné vstřikovače jsem řešil taky u své A6 3.0TDi BMK, ale tam se to projevovalo poněkud jinak, proto si v tomto případě nevím rady a rád bych se zeptal na názor zkušenějších, zda rovnou objednat vstřiky nové nebo toto zvláštní chování zrovna toho jednoho vstřiku může způsobovat i něco jiného.

Předem děkuji za odpovědi.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

podfukujou vstřiky, jsou vymačkaný sedla v hlavě, umím to opravit ;)
Napster10
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Odpovědi: 0
Registrován: 22 kvě 2013, 18:00

Příspěvek od Napster10 »

co za to a jak dlouho oprava potrvá když k tobě dopravím sundanou hlavu? Napiš SZ nebo klidně i sem veřejně pro ostatní, kdyby měl někdo stejný problém... děkuji :-)
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 582
Odpovědi: 0
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Taky by me to zajimalo, kdybych to nekdy resil
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Hlavu sundavat nemusíš , Je na to samozřejmě nástroj kterym zahladíš dosedací plochu .
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přesně tak, stačí dopravit celý auto
Napster10
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Odpovědi: 0
Registrován: 22 kvě 2013, 18:00

Příspěvek od Napster10 »

A dozvím se tedy cenu kolego ? Také by mě zajímala časová náročnost a nejbližší termín, ale to nejlépe do zpráv, ať tím nemusíme zaplavovat fórum. Děkuji :-)
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

TVL má v potpisu RFauto , určitě tam má tel číslo. Tak u zkus zavolat ne :
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Máme tam OII BKD kde se dělala nedávno hlava,asi měsíc to jezdilo cajk, teď to začalo na vyšší kvalty cukat - řekněme kolem 1800ot na čtverku-pětku se to celý roztřepe ale jako dost, diag nic samozřejmě, korekce v normě
zkoušeli jsme napružit piny, nepomohlo
může to podfukovat ? na ten projev se mi to ale nezdá..
díky
Napster10
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Odpovědi: 0
Registrován: 22 kvě 2013, 18:00

Příspěvek od Napster10 »

Tak hodnota korekce na prvním vstriku už zůstává na hodnotě 3mg. Hodnoty ostatních vstrikovacu se chovají tak jak jsem popsal výše. S autem se prakticky nedá jet. Jakýkoliv kvalt, půl plynu a auto se trepe jak kdyby měl motor vyskocit z kastle.....
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

roman1648 píše:Máme tam OII BKD kde se dělala nedávno hlava,asi měsíc to jezdilo cajk, teď to začalo na vyšší kvalty cukat - řekněme kolem 1800ot na čtverku-pětku se to celý roztřepe ale jako dost, diag nic samozřejmě, korekce v normě
zkoušeli jsme napružit piny, nepomohlo
může to podfukovat ? na ten projev se mi to ale nezdá..
díky
to odpovídá na podfuk, ne moc velký, diagnostikovat to jde
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

tak jsem se k tomu včera dostal, jeden šroub na čtvrtém vstřiku téměřvolný....nechápu,šrouby byly nový origo,utažený dle předpisu...studený to asi celkem normálně jelo a jak se to zahřálo tak to začalo podfukovat?
má to cenu ty šrouby dát třeba na Loctite ?
doufám že závity OK,včera večer jsem do toho už nečuměl (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“