To by znělo logicky. Kolik brali ale nevím. Vím akorát, kde majitel nechal dělat hlavu. Vařilo to už asi půl roku a pořád se dolévala voda.
Je pravda, že když jsme dělali rozvody poprvé, tak byl problém, aby kolo zastavilo přesně proti díře na kolík, že v tom místě šlo jakoby něco proti a nechtělo tam držet. Těsně před, nebo těsně za nebyl problém, ale v tom místě prostě ne. Přičítal jsem to tomu, že je vačka zrovna v blbé poloze proti hrníčku. Když se to nastartovalo poprvé, tak to byla kovárna jako starý Fiat, takže hned chcípnout. Pak kontrola rozvodů a vše OK. Znovu udělat rozvody a znovu kontrola. Už to šlo zastavit i v místě díry na kolík. Když si ručně otáčím motorem, tak jde krásně, nikde se nic neopírá, jen přemáhám kompresi.
Kolik mají být ty ventily utopené v hlavě?
Dělá to podle zvuku asi jen na 1 válci a jenom, když se přidá plyn, na volnoběh ne. Podle rozvodového diagramu motoru D9B zavírá výfuk v HÚ a sání otevírá 4 stupně za HÚ. Takže z toho usuzuju, že klepe sací ventil.
Jinak tady je nějaká fotka z netu, na které je přesně to samé vačkové kolo, co je v tomto motoru.
