Vysoké EGT

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

erik7 píše:
matesfox píše:
erik7 píše: Začínam na tom pracovať :) Môžem to vytiahnuť cez egr zaslepku ? Aky mam použiť budík na meranie?
na EMP mám glycerinový kvůli přesností měření :)
Vieš mi tu dať dáky odkaz ako vyzerá ?
vypadá takto,akorat si zvolíš jaký rozsah měření chceš,ja mám 0-4b , kupováno v gumexu
Obrázek
erik7
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 31 pro 2016, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od erik7 »

matesfox píše:
erik7 píše:
matesfox píše: na EMP mám glycerinový kvůli přesností měření :)
Vieš mi tu dať dáky odkaz ako vyzerá ?
vypadá takto,akorat si zvolíš jaký rozsah měření chceš,ja mám 0-4b , kupováno v gumexu
Obrázek
Ok dakujem ;)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Povedzme si pravdu, cinsky budik +/- 200C hore dole.
Za dalsie je nutne brat do uvahy za akych podmienok je tam to EGT 1000C. Pokial je tam iba kratkodobo pri specifickom rezime jazdy (napr. sprint) ked je vonku horucava 30C, tak v tom pripade sa to este jaks taks da prekusnut. Ale pokial je tam 1000C aj napr. pocas rychlej jazdy po dialnici, alebo pocas nakladacky na okresnej ceste, tak je to cele zle.
erik7
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 31 pro 2016, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od erik7 »

Aky emp by bolo ideálne pri 2,5b ? Skúšal som to merať, nebolo to moc presné lebo ručička trošku triasla ale vychádzalo mi to na 2,5b
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mecKo »

erik7 píše:Aky emp by bolo ideálne pri 2,5b ? Skúšal som to merať, nebolo to moc presné lebo ručička trošku triasla ale vychádzalo mi to na 2,5b
V akych otackach ? Ak je tlak turba = emp, je to OK
erik7
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 31 pro 2016, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od erik7 »

mecKo píše:
erik7 píše:Aky emp by bolo ideálne pri 2,5b ? Skúšal som to merať, nebolo to moc presné lebo ručička trošku triasla ale vychádzalo mi to na 2,5b
V akych otackach ? Ak je tlak turba = emp, je to OK
Presné neviem od kedy keďže nemám presni budík na meranie ale je to tam až do konca 5500 ot :)
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mecKo »

erik7 píše:
mecKo píše:
erik7 píše:Aky emp by bolo ideálne pri 2,5b ? Skúšal som to merať, nebolo to moc presné lebo ručička trošku triasla ale vychádzalo mi to na 2,5b
V akych otackach ? Ak je tlak turba = emp, je to OK
Presné neviem od kedy keďže nemám presni budík na meranie ale je to tam až do konca 5500 ot :)
Tak to je pohodicka najvacsia, da sa mu este trosku prifuknut :)
erik7
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 31 pro 2016, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od erik7 »

mecKo píše:
erik7 píše:
mecKo píše: V akych otackach ? Ak je tlak turba = emp, je to OK
Presné neviem od kedy keďže nemám presni budík na meranie ale je to tam až do konca 5500 ot :)
Tak to je pohodicka najvacsia, da sa mu este trosku prifuknut :)
To by som bol rád keby sa dalo ale uz mi to nechcel dať viac kvôli tej teplote :( :(
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mecKo »

To mi nejde do hlavy. Cim viac vzduchu, tym mensie egt
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

Pozor, cim viac kyslika, resp. studeneho vzduchu...
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mecKo »

Pitlik píše:Pozor, cim viac kyslika, resp. studeneho vzduchu...
Dakujem za uvedenie na pravu mieru, samozrejme, myslel som to presne tak, ako si napisal :roll:
erik7
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 31 pro 2016, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od erik7 »

A čo mam nosiť mrazničku zo sebou aby som mohol ochladiť intercooler :D
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mecKo »

erik7 píše:A čo mam nosiť mrazničku zo sebou aby som mohol ochladiť intercooler :D
Idealne (LOL) (LOL) alebo CO2 hasiaci a pred kazdou jazdou chladit a chladit IC :D (LOL) (crazy)
erik7
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 31 pro 2016, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od erik7 »

mecKo píše:
erik7 píše:A čo mam nosiť mrazničku zo sebou aby som mohol ochladiť intercooler :D
Idealne (LOL) (LOL) alebo CO2 hasiaci a pred kazdou jazdou chladit a chladit IC :D (LOL) (crazy)


Aj to sa chystám skúsiť a som zvedavý potom na to egt :D
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mecKo »

(rofl) potom podaj infošky
https://www.meckotdi.sk - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trenčín
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“