Písty ALH

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mensik4
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 06 úno 2006, 23:15
Odpovědi: 0

Písty ALH

Příspěvek od mensik4 »

Chlapi vydržej písty ALH -Turbo 130PD, Sprint 764 a úpravu softu.Dík
V70 II 2.5Tdi 103kw
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

jo
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Inac kolko kobyl znesu tieto piesty?
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
mensik4
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 06 úno 2006, 23:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mensik4 »

Dík....Máme radost...
V70 II 2.5Tdi 103kw
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Sifon píše:Inac kolko kobyl znesu tieto piesty?
kdyz poradne chladis tak to 180hp vydrzi
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
huhu
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 24 úno 2007, 18:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od huhu »

flekyc píše:
Sifon píše:Inac kolko kobyl znesu tieto piesty?
kdyz poradne chladis tak to 180hp vydrzi
jo jo i víc jak 180 HP :)
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

huhu píše:
flekyc píše:
Sifon píše:Inac kolko kobyl znesu tieto piesty?
kdyz poradne chladis tak to 180hp vydrzi
jo jo i víc jak 180 HP :)
Co znamena poriadne chladis? Myslis teplotu oleja?
Kolotoč TUNING
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tyhle písty snesou hodně.. je lepší při těchhle úpravách dodělat chladič oleje.. teda spíš přidat.. ten výměnik toho zas tolik nenachladí..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

myslím úpravy kolem těch 180 koní a popřípadě víc.. v tom co budeš mít ty je to pohoda..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Diky za rady ;) . Doma uz mam pripraveny vymennik zo 130PD, ale nebol som si isty ci na tu zivotnost nevplyva aj teplota vzduchu v sani lebo niekto tu uz raz spominal ze pre motor nie su dobre vysoke teploty vzduchu v sani a neviem si vysvetlit preco.
Kolotoč TUNING
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tak samo pukiod tlačíš už víc tak je dobré dát větší cooler. pak se totiš dost zvyšuje teplota vzduchu což jednak zbytečně snižuje výkon,ale i zatěžuje motor, i kdož to není zas takové drama..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Cim viac tlacis turbo tlaku tym viac musis znizovat staticky kompresny pomer lebo prave dynamický kompresný komer sa neumerne zvysuje co ma za nasledok pretazovanie motora a posun spalovacich tlakov do neefektivnej oblasti....prilis vysoky tlak vysoka teplota horenia

V praxi by Vam mohlo pomoct ze ak idete na viac ako 1.8bar tak kompresny pomer by sa mal znizit aspon o 0.3, plniaci tlak 2.2bar to uz je znizenie 0.8
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Aby som nezabudol znizovat kompresny pomer "PROSIM NECHYTAJTE SA OMEGA SPALOVACEJ KOMORY V PIESTE" nic nepokazite ak odsustruzite do ukosu z hornej plochy piesta. Zamerajte sa na SPICKU v OMEGA KOMORE ta nesmie byt ostra ale tupa (musi mat radius).....vacsinou pomoze jemne klepnut kladivom a potom vylestit do zrkadla
...to be or not to be... - faster
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Stingray píše:Aby som nezabudol znizovat kompresny pomer "PROSIM NECHYTAJTE SA OMEGA SPALOVACEJ KOMORY V PIESTE" nic nepokazite ak odsustruzite do ukosu z hornej plochy piesta. Zamerajte sa na SPICKU v OMEGA KOMORE ta nesmie byt ostra ale tupa (musi mat radius).....vacsinou pomoze jemne klepnut kladivom a potom vylestit do zrkadla
Su aj ine sposoby ako znizit kompresny pomer bez vyraznejsich zasahov? :?
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

POuzit viac zubkove tesnenie hlavy valcov
...to be or not to be... - faster
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“