Fábia SDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jakubbufa
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2013, 16:02

Příspěvek od Jakubbufa »

Kluci psali o přípravku tak jsem dohledal,že se jedná o tenhle přípravek. https://www.youtube.com/watch?v=Dfe6Hjb ... u.be&t=276
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Kasli na pripravok,lozisko nemenis kazdy den,normalne ho vylisujes aj nalisujes a jazdis bez problemov...nie je v tom ziadna veda,su pripravky s ktorymi to spravis priamo na aute,ze nemusis davat dole celu tehlicu ale to nevyuzijes,keby si robil v servise tak ano,pripravok vyuzijes ake takto doma nie.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Odpovědi: 1
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

jofa: Ale u fabky nesmis potlacit za stred/naboj loziska.Kdyz to udelas,tak ho znicis hned nebo podstatne snizis zivotnost.Videl jsi nekdy lozisko s nabojem na fabku?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33714
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

NOVON píše:jofa: Ale u fabky nesmis potlacit za stred/naboj loziska.Kdyz to udelas,tak ho znicis hned nebo podstatne snizis zivotnost.Videl jsi nekdy lozisko s nabojem na fabku?
najdi ten přípravek co se tam šrubuje pak to snad někdo lépe pochopí


já jak jsem psal lejzrový teploměr , autogen, 220° zmražený náboj a fuk ho tam, chladím ofukem, ;)
Jakubbufa
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2013, 16:02

Příspěvek od Jakubbufa »

Ložiska vyměněny. Pujčil jsem si přípravek z autoslavíček. Přípravek byl,ale zkurvený takže se muselo improvizovat. :D Těhlice museli nakonec ven a shánět lis. Vylisoval jsem ložiska a nové ložiska nalisoval za pomoci torza přípravku. Naštěsti přípravek kolem ložiska byl ok (byla v prdeli část se závitem).
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33714
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jakubbufa píše:Ložiska vyměněny. Pujčil jsem si přípravek z autoslavíček. Přípravek byl,ale zkurvený takže se muselo improvizovat. :D Těhlice museli nakonec ven a shánět lis. Vylisoval jsem ložiska a nové ložiska nalisoval za pomoci torza přípravku. Naštěsti přípravek kolem ložiska byl ok (byla v prdeli část se závitem).
já ty náboje vymlátím kladivem na svěráku pár pecek trochu kulí a ok
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

NOVON píše:jofa: Ale u fabky nesmis potlacit za stred/naboj loziska.Kdyz to udelas,tak ho znicis hned nebo podstatne snizis zivotnost.Videl jsi nekdy lozisko s nabojem na fabku?
Ty vole cital sis co som pisal hore?na jednej fabii som to prelisoval normalnym lisom 10t a auto najazdilo vyse 30000km a ziadna vola ani hucanie ani nic podobne a ro si majitel objednal obycajne gsp loziska za 25e kus tak mi nevypisuj ci som videl lozisko z fabie...jasne,teoria znesie,musi sa toto,musi sa tamto ale niekedy je prax uplne niekde inde,jasne ze to musis lisovat pomaly a hlavne s citom,nie ze sa na paku rovno zavesis.a keby si chcel vediet tak znamy v servise na fabky inak ako lisom ani loziska nedava a svete cuduj sa auta jazdia bez problemov.netvrdim ze je s pripravkom menej prace a ze to je sikovnejsie,ale ked ten pripravok raz nemam tak si ho nebudem kupovat kvoli dvom loziskam.
Naposledy upravil(a) jofa dne 19 črc 2017, 21:31, celkem upraveno 1 x.
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

A ak niekomu stale odchadzaju loziska na fabke mal by sa zamerat na otvor pre abs snimac v tehlici,cez ktory vsetka voda a spina vali rovno na kraj loziska...treba si iba pogooglit preco tie loziska na fabkach nic nevydrzia
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Odpovědi: 1
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

jofa píše:
NOVON píše:jofa: Ale u fabky nesmis potlacit za stred/naboj loziska.Kdyz to udelas,tak ho znicis hned nebo podstatne snizis zivotnost.Videl jsi nekdy lozisko s nabojem na fabku?
Ty vole cital sis co som pisal hore?na jednej fabii som to prelisoval normalnym lisom 10t a auto najazdilo vyse 30000km a ziadna vola ani hucanie ani nic podobne a ro si majitel objednal obycajne gsp loziska za 25e kus tak mi nevypisuj ci som videl lozisko z fabie...jasne,teoria znesie,musi sa toto,musi sa tamto ale niekedy je prax uplne niekde inde,jasne ze to musis lisovat pomaly a hlavne s citom,nie ze sa na paku rovno zavesis.a keby si chcel vediet tak znamy v servise na fabky inak ako lisom ani loziska nedava a svete cuduj sa auta jazdia bez problemov.netvrdim ze je s pripravkom menej prace a ze to je sikovnejsie,ale ked ten pripravok raz nemam tak si ho nebudem kupovat kvoli dvom loziskam.
Tak jasně,pokud to neplatíš,tak to tam narvi jak umíš..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

Vydržeji 200tisíc km a to je podle mě slušnej průměr, jinak to moc neprožívejte, ložisko schladím, klepnu ho do těhlice kladívkem a plech zamačkám šroubovákem, nikdy žádná reklamace, dělám takle všechny loža, lis je pro malý děti co si neuměji poradit. Kdybych měl mít na každou hovadinu lis atd, tak se v dílně nehnu. Jinak jeden poznatek, u ložisek FAG je křehkej ten zajišťovací plech a může prasknout.U STARLINE to zas je jak když to někdo vystřihl z plechovky od volejove :D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33714
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Domecek"]Vydržeji 200tisíc km a to je podle mě slušnej průměr, jinak to moc neprožívejte, ložisko schladím, klepnu ho do těhlice kladívkem

zajímavé víš o čem mluvíš, náboj mrazím vždy pak de lisem lépe, ale že by šel kladívkem to jsem nikdy nezaznamenal, těhlici hřeju autogenem na 220 stupnů a při této teplotě zasunu náboj a ihned chladím vzduchem

malé ložiska klepu kladívkem
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“