OI Vibrace při 1800-1900ot

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Martincv
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2010, 20:22
Odpovědi: 0

OI Vibrace při 1800-1900ot

Příspěvek od Martincv »

Zdravim uz si nevim rady s moji OI ASV
Vibruje pri 1800 - 1900 ot bez ohledu na rychlost jizdy na 3jku je to uz lehce znat, a na 4,5 uz je to citi dost.
Vibruje to do podlahy a citit je to i na pedalech, volant je v klidu.

Co se vymenilo kdyz se zavada zacla projevovat:
Spojka kompletni nova jednohmota (puvodne dvouhmota)
Komplet tlumice se vsim co k tomu patri
Cepy, silentbloky ramene, gumy ve stabiku
Vsechny klouby poloos + pozdeji komplet obe poloosy
Silentblok prevodovky
Reakcni vzpera
Nove brzdy kompletni

Dal jsem i jina kola - prehral se soft na origo a stejne nic.
Soft mam uz 3 roky zavada se projevuje tak posledni pulrok.
Auto bylo X krat v servise a nikdo to nedokazal odstranit.
Jeste dela to jen pri akceleraci pri deceleraci to nepocituju.

Nekdo nejakej tip na co se jeste podivat - silentblok na strane rozvodu - loziska kol - prevodovka ?

Dika za kazdou radu
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33506
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vyměn převodovku
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Může to být moc chudou směsí při daných otáčkách. Motor potom vysazuje a projeví se to vibracemi. Buď přefukuje turbo /váha udává více než 1200mg vzduchu na zdvih, nebo čerpadlo dává méně paliva. Překontroluj množství vzduchu při plné akceleraci a pokud bude vzduchu méně než 1200 mg/h, tak zkus přidat palivo /snížit číslo volnoběžné dávky na 3,0/. Přefukuje-li turbo tak, že regulace je déle než 5 sec. na maximum a nedaří se tlak snížit, pošle ŘJ motor do kluzáku.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1420
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Trysky origo ?
Martincv
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2010, 20:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martincv »

Ano trysky origo
Ještě udělám log toho paliva a tlaku při té akceleraci.

EDIT: Tak tu mam log snad to bude spravne http://leteckaposta.cz/425812240
Jinak VAGem dokazu volnobeznou davku snizit pouze na 3,8 min nejde jinak jsem mel nastaveno na 4 - 4,2
Po snizeni na 3,8 bez efektu :(
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Presne v tech otackach mi to delalo s jednohmotou a une brutalne po vymene reakcni vzpery za neorigo.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Tak podle logu to na moc chudou směs nevypadá. Regulace turba chodí pěkně, váha udává odpovídající množství vzduchu v závislosti na otáčkách i tlaku turba a "soft" je také v pořádku /rozumný chip/.
Pokud by bylo více opotřebeno čerpadlo, tak by volnoběžná dávka byla podstatně vyšší. Tvoje je však blízká fabrickému nastavení /tudíž dobrá/. Pro jistotu udělej ještě log skupin 1,4,8 při plné akceleraci po rovině na čtyřku ať vidíme, že do čerpadla jde dostatek paliva a je správný předvstřik. Zaznamenej také půlminutku volnoběhu a potom teprve záznam ukonči.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A což takhle si přečíst, co napsal Miloš? Taky jsem měnil skříň, díky které auto vibrovalo...
nepropadat panice...
mountune
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 26 črc 2017, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od mountune »

A co tam dat to co tam patri, dvouhmotu? Vsem co jsem to montoval jsem postupne vratil dvouhmotak a uz se nenecham ukecat :)
Martincv
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2010, 20:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martincv »

Delalo to i s dvouhmotou, spojka se menila jako prvni s podezrenim na setrvak akorad ze ono lejno :-?
Jak rikam je jedno kolik jedes rovina nebo kopec prijdou ty otacky a snima vibrace.
Zkousel se i jinej soft pridat, ubrat, serie a prd porad stejny.
Asi dam jinou skrin a uvidi se.
mountune
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 26 črc 2017, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od mountune »

Jasně ale kolik měla ta dvouhmota najeto?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4999
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Cukání v otáčkách těsně před krouťákem? No fuj. To auto tě fackuje. Přidej a pojede to.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

martinsidlo píše:Cukání v otáčkách těsně před krouťákem? No fuj. To auto tě fackuje. Přidej a pojede to.
To si nemyslim..Tohle ten motor musi bez problemu zvladnout.Nerikam jezdit tak stale,ale tohle rotacky davaji bez problemu.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle je právě to nejhorší, jedu s kámošem, který má najeto milion a on se baví a jedeme skoro krokem dokopečka na přímý záběr , já mu říkám, přeřaď, proč ho trápíš? A proč, vždyť on si to vezme..Tak mu říkám, dal bych ti batoh plný cihel na záda a bejčák a hnal tě vpřed...Ono si to vezme, ale dlouhodobě se zkurví vše, co má pohon na triku.. a čím honosnější a utlumené auto, tím hůř, protože minivibrace jsou odděleny od posádky, prdel je v polštáři a záda v mechu..Už ani nechci s nikým jet, kdysi jsem si myslel, že tohle dělají jen dědci, ale bohužel, dnes jsou mlaďoši stejní lenoši a šetřílci..Neberte to osobně, ale vibrace je jednou z nejčastějších závad, proto se pořád mění diferáky, poloosy a laboruje se s dávkami, apod...A odstranění je velký problém, z auta je už prostě jen sráč .... :(
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Proto jsem mě rád audinu s pětiválcem . Nikdy podtočená.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“