VW Passat 1,9 TDI 66Kw chybový kód.

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fero613
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 12 srp 2017, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

VW Passat 1,9 TDI 66Kw chybový kód.

Příspěvek od fero613 »

Nazdar chalani. Motor mi od cca 2800 obrátok tratí výkon. Kúpil som V-checker VAG V302. Ukazuje závadu 17958, plnici tlak-regulačni odchylka. Nevie niekto čo je vadné???
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 991
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Ahoj, VIS píše : Popis
plnici tlak - regulační odchylka
Možné príčiny:
zkrat na kostru, prerušené vedení mezi magnetickým ventilem (N75) a RJ motoru
Možné projevy:
bliká kontrolka žhavení, nízky výkon, nízky plníci tlak, vysoký plníci tlak
Doporučený postup:
kontrola nebo výmena magnetického ventilu(N75) nebo výmena, kontrola regulace plniciho tlaku
lumirb
Přispěvovatel
Příspěvky: 268
Registrován: 12 pro 2007, 11:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od lumirb »

fero613
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 12 srp 2017, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od fero613 »

jozef9 píše:Ahoj, VIS píše : Popis
plnici tlak - regulační odchylka
Možné príčiny:
zkrat na kostru, prerušené vedení mezi magnetickým ventilem (N75) a RJ motoru
Možné projevy:
bliká kontrolka žhavení, nízky výkon, nízky plníci tlak, vysoký plníci tlak
Doporučený postup:
kontrola nebo výmena magnetického ventilu(N75) nebo výmena, kontrola regulace plniciho tlaku
Ďakujem. Príznaky by sedeli. Niekedy sa mi rozbliká kontrolka žhavenia. Keď vypnem motor a hneď naštartujem tak už nebliká. Nerobí to ale často. Ale vždy pri akcelerácii motor ide ako blázon do cca 2600 až 2800 otáčok. Potom prudko zníži zrýchlenie, až to cítiť v sedadle. Na dialnici na plný plyn 140 a hore kopcom 130-120. Menil som už váhu vzduchu a snímač plniaceho tlaku vzduchu. pozrem ten ventil a dám vedieť. Len pre nedostatok času mi všetko trvá dlho. Moc pekne ďakujem za radu,
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 991
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Ešte by som prezrel hadičku čo spája ten ventil s turbom (tesnosť), poprípade ak ešte neboli hadičky menené , by som ich všetky vymenil, veľa aut ich má ešte origináli.
fero613
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 12 srp 2017, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od fero613 »

jozef9 píše:Ešte by som prezrel hadičku čo spája ten ventil s turbom (tesnosť), poprípade ak ešte neboli hadičky menené , by som ich všetky vymenil, veľa aut ich má ešte origináli.
Vďaka. To je aj môj prípad.
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“