1.4 63kw 16V slabý výkon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.4 63kw 16V slabý výkon
Priateľka začala mať problém s autom jedná sa o seat ibiza 2009 1.4 16V 63kw. (Bohužial kód motora teraz neviem z hlavy)
V týchto veľkých horúčavách auto občas nechce chytiť ale vôbec, ak auto stojí na slnku a povecme po práci chce ísť domov niekedy sa musí pekne dlho snažiť aby auto chytilo, stále len točí a točí a nič, niekdy prvý krát nechytí potom chytí, niekedy zase chytí tak na 6 krát. Nerobí to stále robí to len ak sí vonku veľké horúčavy. Ak teplota klesne povecme pod 25 tak už to nerobí.
Druhá vec zdá sa mi že auto je dosť lenivé, ja viem že je to len 1.4 ale predsalen zdá sa mi to lenivé, keď to mám napríklad porovnať s 1.2 TSI 63kw tak je to úplne niečo iné.
Nejaké rady na čo sa zamerať ? V benzínoch sa moc nešpáram takže neviem na čo sa zamerať, asi spraviť základné nastavenie škrtiacej klapky, poprípade vyčistiť
V týchto veľkých horúčavách auto občas nechce chytiť ale vôbec, ak auto stojí na slnku a povecme po práci chce ísť domov niekedy sa musí pekne dlho snažiť aby auto chytilo, stále len točí a točí a nič, niekdy prvý krát nechytí potom chytí, niekedy zase chytí tak na 6 krát. Nerobí to stále robí to len ak sí vonku veľké horúčavy. Ak teplota klesne povecme pod 25 tak už to nerobí.
Druhá vec zdá sa mi že auto je dosť lenivé, ja viem že je to len 1.4 ale predsalen zdá sa mi to lenivé, keď to mám napríklad porovnať s 1.2 TSI 63kw tak je to úplne niečo iné.
Nejaké rady na čo sa zamerať ? V benzínoch sa moc nešpáram takže neviem na čo sa zamerať, asi spraviť základné nastavenie škrtiacej klapky, poprípade vyčistiť
Diagnostika zatiaľ bola len pre vyčítanie chýb a chyby nepísalo žiadne. Jasné že nemôžem porovnávať atmosféru a turbo ja len hovorím, že aj keď to vyročím tú 1,4 podľa mňa to vôbec nejde, je to také nemastné neslané. Bez reakcií.
Musím skontrolovať tieto palivové veci a hodiť to na diag, načo sa mám zamerať keď to budem mať na diag ? Hovorím, v benzínoch sa moc nešpáram
Musím skontrolovať tieto palivové veci a hodiť to na diag, načo sa mám zamerať keď to budem mať na diag ? Hovorím, v benzínoch sa moc nešpáram
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
proč ke mně, má ji na netu ihned k dispozici https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... 1seJfzTNVQdhfool píše:Diagnostika byla? Jinak si zajdi k Milošovi na magickou kouli.
Ja mám v priemere okolo 5,5l. Okresky sa dajú aj za 5l, dialnice 6-6,5l.Source píše:Aj tie 63kw 16v ? Mňa ale aj trápi to neštartovanie za tepla. Koľko majú tieto motory spotrebu pri normálne jazde ? Poď 7 sa tu nedá dostať, to som sa snažil celkom dosť. Väčšinou také spotreby okolo 8 to si už priateľka môže rovno kulpiť 3,6 V6
Tam bude niečo zle, keď to toľko žerie. Ja mám občas problémy so studenými štartami. Keď dávam VIF tak problémy sa minimalizujú..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Source"]
Musím skontrolovať tieto palivové veci a hodiť to na diag, načo sa mám zamerať keď to budem mať na diag
ber všechny hodnoty v bloku měřených hodnot jednu po druhé, zda odpovídají skutečnosti, pokud máš problém se startem za tepla tak teplotu motoru a teplotu vzduchu! tlak pliva by jsi měl taky vědět 2,5 a když vypojíš podtlakovou hadičku má se zvednout na tři,
udělej test jet na trojku přesně 40 dej pětku a plný kotel furt to drž na podlaze a pak napiš
Musím skontrolovať tieto palivové veci a hodiť to na diag, načo sa mám zamerať keď to budem mať na diag
ber všechny hodnoty v bloku měřených hodnot jednu po druhé, zda odpovídají skutečnosti, pokud máš problém se startem za tepla tak teplotu motoru a teplotu vzduchu! tlak pliva by jsi měl taky vědět 2,5 a když vypojíš podtlakovou hadičku má se zvednout na tři,
udělej test jet na trojku přesně 40 dej pětku a plný kotel furt to drž na podlaze a pak napiš
