1.4 63kw 16V slabý výkon

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

1.4 63kw 16V slabý výkon

Příspěvek od Source »

Priateľka začala mať problém s autom jedná sa o seat ibiza 2009 1.4 16V 63kw. (Bohužial kód motora teraz neviem z hlavy)

V týchto veľkých horúčavách auto občas nechce chytiť ale vôbec, ak auto stojí na slnku a povecme po práci chce ísť domov niekedy sa musí pekne dlho snažiť aby auto chytilo, stále len točí a točí a nič, niekdy prvý krát nechytí potom chytí, niekedy zase chytí tak na 6 krát. Nerobí to stále robí to len ak sí vonku veľké horúčavy. Ak teplota klesne povecme pod 25 tak už to nerobí.

Druhá vec zdá sa mi že auto je dosť lenivé, ja viem že je to len 1.4 ale predsalen zdá sa mi to lenivé, keď to mám napríklad porovnať s 1.2 TSI 63kw tak je to úplne niečo iné.

Nejaké rady na čo sa zamerať ? V benzínoch sa moc nešpáram takže neviem na čo sa zamerať, asi spraviť základné nastavenie škrtiacej klapky, poprípade vyčistiť
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Diagnostika byla? Jinak si zajdi k Milošovi na magickou kouli.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
mountune
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 26 črc 2017, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od mountune »

Nemuzes porovnavat turbo a atmosferu :D ty 1.4 byly vzdycky lemry
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

paliv. filtr nebo palivové čerpadlo?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Diagnostika zatiaľ bola len pre vyčítanie chýb a chyby nepísalo žiadne. Jasné že nemôžem porovnávať atmosféru a turbo ja len hovorím, že aj keď to vyročím tú 1,4 podľa mňa to vôbec nejde, je to také nemastné neslané. Bez reakcií.

Musím skontrolovať tieto palivové veci a hodiť to na diag, načo sa mám zamerať keď to budem mať na diag ? Hovorím, v benzínoch sa moc nešpáram
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Ty 1,4 jsou od přírody zdechliny. Dělám jich několik a všechny jsou plus mínus nastejno. Felda tomu ujede.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Aj tie 63kw 16v ? Mňa ale aj trápi to neštartovanie za tepla. Koľko majú tieto motory spotrebu pri normálne jazde ? Poď 7 sa tu nedá dostať, to som sa snažil celkom dosť. Väčšinou také spotreby okolo 8 to si už priateľka môže rovno kulpiť 3,6 V6 (LOL)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dhfool píše:Diagnostika byla? Jinak si zajdi k Milošovi na magickou kouli.
proč ke mně, má ji na netu ihned k dispozici https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... 1seJfzTNVQ
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od marfan »

Source píše:Aj tie 63kw 16v ? Mňa ale aj trápi to neštartovanie za tepla. Koľko majú tieto motory spotrebu pri normálne jazde ? Poď 7 sa tu nedá dostať, to som sa snažil celkom dosť. Väčšinou také spotreby okolo 8 to si už priateľka môže rovno kulpiť 3,6 V6 (LOL)
Ja mám v priemere okolo 5,5l. Okresky sa dajú aj za 5l, dialnice 6-6,5l.

Tam bude niečo zle, keď to toľko žerie. Ja mám občas problémy so studenými štartami. Keď dávam VIF tak problémy sa minimalizujú..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Source"]

Musím skontrolovať tieto palivové veci a hodiť to na diag, načo sa mám zamerať keď to budem mať na diag

ber všechny hodnoty v bloku měřených hodnot jednu po druhé, zda odpovídají skutečnosti, pokud máš problém se startem za tepla tak teplotu motoru a teplotu vzduchu! tlak pliva by jsi měl taky vědět 2,5 a když vypojíš podtlakovou hadičku má se zvednout na tři,


udělej test jet na trojku přesně 40 dej pětku a plný kotel furt to drž na podlaze a pak napiš ;)
Uživatelský avatar
alean
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 13 srp 2006, 09:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od alean »

Source jestli máš kod motoru BXW tak si to zadej do googlu a budeš mít jasno ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“