!!! AKO DIAGNOSTIKOVAT ???zaciatky,skusenosti,prehlad,otazky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
mirecek v podstate suhlasim ale v jednej veci sa mylis
co to je princip diagnostiky??rovnake su len citanie-mazanie zavad,merane data a to je asi vsetko...kazda diagnostika funguje v inom prostredi a tym padom sa musis kodovania,akcne cleny ,prisposobenie klucov ucit vzdy odznova...lebo co diagnosticky soft to ine prostredie..napr kodovanie klucov na VW group a na PSA...to je uplne nieco ine...pri PSA nemas ziadne kanaly ,prisposobenia a casove zamky...takze ano v podstate zacat niecoim jednoduchsim a veeeeeeeeela studovat zhanat si info,manualy a DP....
asi tak
co to je princip diagnostiky??rovnake su len citanie-mazanie zavad,merane data a to je asi vsetko...kazda diagnostika funguje v inom prostredi a tym padom sa musis kodovania,akcne cleny ,prisposobenie klucov ucit vzdy odznova...lebo co diagnosticky soft to ine prostredie..napr kodovanie klucov na VW group a na PSA...to je uplne nieco ine...pri PSA nemas ziadne kanaly ,prisposobenia a casove zamky...takze ano v podstate zacat niecoim jednoduchsim a veeeeeeeeela studovat zhanat si info,manualy a DP....
asi tak
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
No myslene to bolo vseobecne jasne ze sa neda porovnat VAG s PSA. Kazda automobilka to ma spravene po svojom. Skor som mal na mysli to ze sa ako tak oboznami s diagnostikou auta ako takeho a ak to bude chciet robit tak ho to prinuti studovat a hladat na nete a podobne. A ked to bude mat ako tak zmaknute tak potom ist dalej. A samozrejme ako si napisal vela citat, studovat, a zhanat literaturu, dielenske prirucky servisne manualy a .......Package píše:mirecek v podstate suhlasim ale v jednej veci sa mylis
co to je princip diagnostiky??rovnake su len citanie-mazanie zavad,merane data a to je asi vsetko...kazda diagnostika funguje v inom prostredi a tym padom sa musis kodovania,akcne cleny ,prisposobenie klucov ucit vzdy odznova...lebo co diagnosticky soft to ine prostredie..napr kodovanie klucov na VW group a na PSA...to je uplne nieco ine...pri PSA nemas ziadne kanaly ,prisposobenia a casove zamky...takze ano v podstate zacat niecoim jednoduchsim a veeeeeeeeela studovat zhanat si info,manualy a DP....
asi tak
BMW E32 735i 155kW / 305Nm
Ja mam moznost testvoat vela diagnostik aj vela vlastnim takze vsetko chce svoj cas na zaciatok VCDS orig pripadne DS150e v naj kvalite aby si vedel resetovat intervaly skrtiacu klapku dpf a podobne a casom prikupit lexiu kts launch can clip fvdi... sam najlepsie uvidis podla toho co chces robit co budes potrebovat
Ak cakas radu ze tato jedna toho zvladne najviac tak tebe ked zacinas bude skor na skodu skor nieco pokazis ako opravis 


ahoj,
mam kupeny klon a program vcds 12.12
Zatial sa ucim a skusam jednoduchsie veci, no chcel som si skusit urobit kontrolu vstrekov ale neide mi kliknut na volbu "mes. blocks. 08"
Zrejme je to chybov kabla respektive ze je to klon no chcem sa pre istotu spytat ci sa to neda nejak odblokovat.
Ak zadam napr do security access login kod (samozrejme neviem aky
)
Cital som manual len som to tam nenasiel. Dakujem
mam kupeny klon a program vcds 12.12
Zatial sa ucim a skusam jednoduchsie veci, no chcel som si skusit urobit kontrolu vstrekov ale neide mi kliknut na volbu "mes. blocks. 08"
Zrejme je to chybov kabla respektive ze je to klon no chcem sa pre istotu spytat ci sa to neda nejak odblokovat.
Ak zadam napr do security access login kod (samozrejme neviem aky

Cital som manual len som to tam nenasiel. Dakujem
Na traktoru?
01 motor
Měřené hodnoty 08
Skupina 13 + nějaké podmínky
A další otázka: a co je to za čísla??
O klonech, nejde atd. je tady toho mraky. Tak nejdřív čti. Z tvé informace stejně ví každý prd...
Třeba tu: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=134744
01 motor
Měřené hodnoty 08
Skupina 13 + nějaké podmínky
A další otázka: a co je to za čísla??
O klonech, nejde atd. je tady toho mraky. Tak nejdřív čti. Z tvé informace stejně ví každý prd...
Třeba tu: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=134744
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
kontrolu vstrkov urobis len na stolici a nie diagnostikouTomo11 píše:ahoj,
mam kupeny klon a program vcds 12.12
Zatial sa ucim a skusam jednoduchsie veci, no chcel som si skusit urobit kontrolu vstrekov ale neide mi kliknut na volbu "mes. blocks. 08"
Zrejme je to chybov kabla respektive ze je to klon no chcem sa pre istotu spytat ci sa to neda nejak odblokovat.
Ak zadam napr do security access login kod (samozrejme neviem aky)
Cital som manual len som to tam nenasiel. Dakujem
a u novych aut je 08 zakazana ale robi sa to cez Advanced Measuring Values
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
Ahoj, chci si koupit diagnostiku. V naší rodině máme Fabii I, Octavii II a Seata Alhambru. Jde mi o načtení závad, smazání, reset servisních intervalů, nastavení škrtící klapky, EGR ventilu apod. Našel jsem na internetu tuhle:
Bude ok pro naše auta? Díky za rady.
Kód: Vybrat vše
http://www.motordiag.cz/produkt/vag5053can
Ak sa chcete venovat opravam aut seriozne a nie len hobby tak jedine co vam pomoze je mat ku kazdej znacke origo diagnozu + 2 kyble vedomosti o kazdej diagnostike, jej problemoch a pod..
kazda diagnoza ma svoje uskalia ktore treba poznat.
Dalej ku kazdej automobilke 2 notebooky priruciek, softov a databaz.
Samozrejme nie všetko je zadarmo..niekedy treba niečo niekde zaplatit..kupit.
KTsky, delphiny, texa a pod..su doplnkove masiny ktore mozete a nemusite mat. Ja ich pouzivam akurat tak na jednoduche veci ked sa mi nechce vyberat origo diagnozu a cakat 20 minut kym precitam zavady alebo omeram daku prkotinu.
Treba si uvedomit ze origo je origo..aj ked budete mat cinsku hlavu (lepsiu kvalitu) predsalen soft je origo...a jedine origo povie 100% pravdu. Kto ma na to aby si kupil origo hlavy...je to len a len dobre.
No a na zaver....najprv treba mat v hlave... naštudovanú problematiku ktorú idem riešiť...troška poznat systém, samoštúdium. Najlepší pomocník je GOOGLE!
Oprava aut tak ako to v 70% byva...pichnem diagnozu precitam zavady aha toto toto treba vymenit "ved diagnostika ukazala" je maximalne amaterske a vacsinou skonci zbytocnym vymienanim suciastok ktore boli v podstate dobré.
(samozrejme az na vynimocne priprady kedy je fakt vadny komponent ktory diagnoza pise ako vadny).
Trend vyrobcov ide smerom ktorý sa nikomu nebude pacit. Vela veci funguje už po online a je coraz tazsie drzat s nimi krok. Tazko predpokladat co bude o 5-10 rokov.
kazda diagnoza ma svoje uskalia ktore treba poznat.
Dalej ku kazdej automobilke 2 notebooky priruciek, softov a databaz.
Samozrejme nie všetko je zadarmo..niekedy treba niečo niekde zaplatit..kupit.
KTsky, delphiny, texa a pod..su doplnkove masiny ktore mozete a nemusite mat. Ja ich pouzivam akurat tak na jednoduche veci ked sa mi nechce vyberat origo diagnozu a cakat 20 minut kym precitam zavady alebo omeram daku prkotinu.
Treba si uvedomit ze origo je origo..aj ked budete mat cinsku hlavu (lepsiu kvalitu) predsalen soft je origo...a jedine origo povie 100% pravdu. Kto ma na to aby si kupil origo hlavy...je to len a len dobre.
No a na zaver....najprv treba mat v hlave... naštudovanú problematiku ktorú idem riešiť...troška poznat systém, samoštúdium. Najlepší pomocník je GOOGLE!
Oprava aut tak ako to v 70% byva...pichnem diagnozu precitam zavady aha toto toto treba vymenit "ved diagnostika ukazala" je maximalne amaterske a vacsinou skonci zbytocnym vymienanim suciastok ktore boli v podstate dobré.
(samozrejme az na vynimocne priprady kedy je fakt vadny komponent ktory diagnoza pise ako vadny).
Trend vyrobcov ide smerom ktorý sa nikomu nebude pacit. Vela veci funguje už po online a je coraz tazsie drzat s nimi krok. Tazko predpokladat co bude o 5-10 rokov.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Zdravím Vás, mám klon VAG CAN PRO, verze softu 5.5.1
S Octavia 2 2.0 TDi 2006 se spojím jak mám, jde Přizpůsobení, vyčítání závad, automatické prohledávání, prostě vše.
Když se snažím připojit k Octavia 2 FL 1.6 TDi 2011, tak se sice připojím, navážu komunikaci (ukáže se mi VINko auta), ale nemůžu prakticky na nic kliknout (Přizpůsobení atd.), jediné na co mi jde kliknout je Pamět závad.
Navíc v dolní části okna VAG je napsáno ,,ASAM není OK"
Když jsem zkoušel měnit jazyk přes komfortní funkce, vypsalo mi to hlášku že k ŘJ se nezle připojit.
Nějaké rady, kromě koupě origo kabelu, prosím?
S Octavia 2 2.0 TDi 2006 se spojím jak mám, jde Přizpůsobení, vyčítání závad, automatické prohledávání, prostě vše.
Když se snažím připojit k Octavia 2 FL 1.6 TDi 2011, tak se sice připojím, navážu komunikaci (ukáže se mi VINko auta), ale nemůžu prakticky na nic kliknout (Přizpůsobení atd.), jediné na co mi jde kliknout je Pamět závad.
Navíc v dolní části okna VAG je napsáno ,,ASAM není OK"
Když jsem zkoušel měnit jazyk přes komfortní funkce, vypsalo mi to hlášku že k ŘJ se nezle připojit.
Nějaké rady, kromě koupě origo kabelu, prosím?