Turbo GTB2260
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Turbo GTB2260
Ahoj. Jsem tu nově a potřeboval bych radu některého ze zdejších GURU.
Dopracoval jsem se do fáze kdy potřebuji větší turbo. Volba padla na Garrett GTB2260 a to ideálně VKLR. Našel jsem si pravděpodobně takové, ale jsem zmatený z označení na štítku. Pomohl by mi to někdo rozluštit?
AL0053 GTB2260V
A 642 090 17 86
794877-7 S/N SGQ00345 R
Dopracoval jsem se do fáze kdy potřebuji větší turbo. Volba padla na Garrett GTB2260 a to ideálně VKLR. Našel jsem si pravděpodobně takové, ale jsem zmatený z označení na štítku. Pomohl by mi to někdo rozluštit?
AL0053 GTB2260V
A 642 090 17 86
794877-7 S/N SGQ00345 R
Po zeptání Googlu možná toto 
http://www.scrollproducts-shop.com/comp ... l?Itemid=0
Edit: Nejsem guru

http://www.scrollproducts-shop.com/comp ... l?Itemid=0
Edit: Nejsem guru

O2 BXE 4x4, GTB 1756V
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7022
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pak to neni VKLR a nebo jestli to neni na nejakem mezikusu (ktery je demontovatelny).MichalGT píše:Děkuji za snahu. Ale už jsem se dopátral toho, že výfukovou část má rozdělenou na dvě příruby....
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7022
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Upresnim te: twin scroll je, paklize nejen priruba ale komora jako celek je rozdelena, viz priklad:RAPIDmen píše:ked je vyfukova priruba(vstup plynov) rozdeleny na dve jedna sa o turbo tzv. Twin scroll.zapojenie vyfukovych vetiev musi tam mat postupnost je to kvoli zefektivneniu využitia tych plynov prichadzajucich do turba.



Dale se to jeste lisi na rozdeleni na kanaly vnitrni a vnejsi z hlediska ke stredu nebo k ose otaceni, takze bud pusobi kineticka sila spalin na inducer a exducer turbiny nebo je tok smerovan na vnejsi a vnitrni stranu lopatek.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)