Rozdělovací hlava Bosch 11mm na 1.9tdi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
KarlosCZE
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 srp 2017, 14:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Rozdělovací hlava Bosch 11mm na 1.9tdi

Příspěvek od KarlosCZE »

Ahoj. Koupil jsem čerpadlo s 11mm hlavou z laguny a chystám se ji osadit do své galaxy AFN. Jen prosím o radu. Mám měnit komplet i s vačkou nebo vačku nechat původní, popřípadě ještě nějaké další rady, na co si dát pozor. Díky Karlos.
Naposledy upravil(a) KarlosCZE dne 30 srp 2017, 19:05, celkem upraveno 1 x.
KarlosCZE
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 srp 2017, 14:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od KarlosCZE »

Tak jsem obě čerpadla rozebral. Originál mám vačku de110 a v laguňáckym čerpadle je vačka de125. Pružiny a válečky pod vačkami jsou v obou čerpadlech stejné. Poraďte prosím, kterou vačku použít. A jaký je vlastně mezi nimi rozdíl. Přijde mi, že ta z laguny má nižší zdvih. Znamená to tedy, že bude vstřikovat menší množství paliva? Díky za odpovědi.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

použij vačku origo z AFN. DE125 má nižší zdvih = méně nafty.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
KarlosCZE
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 srp 2017, 14:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od KarlosCZE »

Paráda, to jsem potřeboval vědět. Díky ;)
KarlosCZE
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 srp 2017, 14:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od KarlosCZE »

Takže dnes jsem do auta namontoval cerpadlo s 11mm rozdělovací hlavou a trysky FB sprint 764. Volnoběžná dávka skáče mezi 2,8-3,0 mg/h. A poznatky na jízdě a chování auta takřka minimální. Pouze se maličko zvedla kouřivost, ale také nic hrozného. Samozřejmě mě čeká ještě VA turbo a soft, ale myslel jsem, že už tohle na výkonu bude znát. Jen mě zajímá, jestli je to tak nebo mám někde hledat problém?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Urcite by to melo jet o neco lepe ve strednich a vyssich otackach. Uvidis po softu. Pokud se zvedla kourivost tak nafty mas asi dost.....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
KarlosCZE
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 srp 2017, 14:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od KarlosCZE »

O něco líp to jede. Asi jsem jen čekal z ničeho zázrak (rofl)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Nasad turbo a zajed na soft a budes spokojenej.......
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
KarlosCZE
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 srp 2017, 14:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od KarlosCZE »

Jasný, jen nechci kuchat výfuk. Je to rodinný wagen. Mohl by tam kat dělat zle, že by se třeba ucpal?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

KarlosCZE píše:Jasný, jen nechci kuchat výfuk. Je to rodinný wagen. Mohl by tam kat dělat zle, že by se třeba ucpal?
ne...kat ničemu nevadí. Serie výfuk zvladne 200ps v pohodě...
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
KarlosCZE
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 srp 2017, 14:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od KarlosCZE »

Supr. Díky za cenné info ;)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“