Dokumenty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nebo třeba Obchodníci s auty se slovenským dabingem. Ještě prý byl nějaký pořad, kde na vrakovišti dali ze šrotu dohromady káru. Ale nikdy jsem neviděl.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Nat Geo HD: Pomozte autům. Většinou opravujou klasický auta, VW Golf I GTI, Bus T1, Nissan Skyline, atd...
Podobný jako Obchodníci s auty na Discovery. To je taky fajn.
Oproti tomu mě tolik nenadchli Diesel Brothers, ty jsou taky na Discovery, tušim. Moc tam melou a řeší problémy mezi nima.
Podobný jako Obchodníci s auty na Discovery. To je taky fajn.
Oproti tomu mě tolik nenadchli Diesel Brothers, ty jsou taky na Discovery, tušim. Moc tam melou a řeší problémy mezi nima.
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Pája 19 píše:Já viděl opačnej pořad. Top gear.HonzaXM píše:Ještě prý byl nějaký pořad, kde na vrakovišti dali ze šrotu dohromady káru.


Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Ono je to všecko hrozně krásný, jak renovujou ty veterány, obzvlášť ty americký verze pořadů, když tam šlechtí ty Mustangy Chargery a Barraccudy, to fakt slintam, ale je to jak sci-fi, aspoň teda pro mě
Oni si tam ty součástky objednávají jak tenisky z e-shopu, příde jim motor v dřevěný bedně vycpaný slámou, už naladěnej a zajetej, převodovka vyleštěná, nápravy už s kotoučema a podobný....
A oni to pak jen skládaj a hádají se mezi sebou a o tom to celý je.
Kdežto ty anglický (např.) koupí Pežota 205 GTI za tisíc liber a svépomocí to pošpelí a pak prodaj nebo darujou, atd. To je takový reálnější, na naše poměry. A přitom tam jsou vidět i opravdový perly, jako Integrála, Capri, a tak.
Je nám to zkrátka blíž, je to podobný, jako když si tady my posíláme uslintaný orezlý motory omotaný freškou na polorozpadlý paletě ze stavebnin
Amerikánci tam každej má na dílně CNC, kde si vystrouhaj krutopřísný držáky z duralu a my si tady Cočkem smrkáme držáky motoru ze železa, co válí kolem baráku

Oni si tam ty součástky objednávají jak tenisky z e-shopu, příde jim motor v dřevěný bedně vycpaný slámou, už naladěnej a zajetej, převodovka vyleštěná, nápravy už s kotoučema a podobný....
A oni to pak jen skládaj a hádají se mezi sebou a o tom to celý je.
Kdežto ty anglický (např.) koupí Pežota 205 GTI za tisíc liber a svépomocí to pošpelí a pak prodaj nebo darujou, atd. To je takový reálnější, na naše poměry. A přitom tam jsou vidět i opravdový perly, jako Integrála, Capri, a tak.
Je nám to zkrátka blíž, je to podobný, jako když si tady my posíláme uslintaný orezlý motory omotaný freškou na polorozpadlý paletě ze stavebnin

Amerikánci tam každej má na dílně CNC, kde si vystrouhaj krutopřísný držáky z duralu a my si tady Cočkem smrkáme držáky motoru ze železa, co válí kolem baráku

BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Máš pravdu, je to jejich svět, a já jim ho neberu, ale jsem evropan , takže preferuji auta z Evropy , z 60. tých let a dál, což dělá většina nadšenců. PROTOŽE JAKO MNOHO DALŠÍCH VĚCÍ BYLY V 60. TÝCH LETECH AUTA, MOTORKY A "ŽENSKÝ "NEJKRÁSNĚJŠÍ..Příroda ještě nebyla dojebaná, nikdo neřešil co kde jak kouří a tehdejší lidé také nebyli takový idioti, aby pořád seděli v autě, /doma měli min. 3/ a čuměli do notebooků..Proto jsou ta léta taky tak oblíbená a mnoho lidí má ráda tehdejší techniku, která chtěla machra s citem pro techniku a ne přiblblého ajťáka , který čumí do obrazovky a plete si ventil s vahadlem... 

nepropadat panice...
Pokud máš televizi se zpětným přehráváním, na Zoomu dávali včera pořad Temná stránka lodní dopravy. Sice se člověk u toho nasere, ale člověk by to měl vidět. Ještě mě napadly na Zoomu Megaopravy, například přidávali motor na lodi obřích rozměrů.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Kód: Vybrat vše
http://play.iprima.cz/dokumenty/temna-stranka-lodni-dopravy