Zdravím,
potřeboval bych vědět, jak by šlo vyřešit napojení autoantény do vyhřívaní zadního okna.Hledal jsem po internetu ,a nenašel jsem vůbec nic.Otázka zní jestli to vůbec jde, co se mých nároků týče ,nepotřebuji mít super čistý příjem , nebyl by problém odpojit i samotné vyhříváni okna. Jedná se mi o to ,abych nemusel do auta vrtat díry.Jinak vnitřní antény znám ,ale moc se mi to nelíbí.
Díky za každou radu
Anténa do vyhřívání zadního okna
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
Na AUDI 80 to bylo tak,ze 2 horni pasky vyhrivani byly antena a byly oddelene od ostatnich pasku na vyhrev.V C-sloupku byl pak zesilovac.Kamarad tam ten zesilovac nemel,tak pouzil zesilovac z uni anteny co se lepi na sklo a funguje mu to dodnes.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
To bude potřebovat úpravu.
1. Napájení vyhřívání, tj. plus, musíš odfiltrovat od střídavého signálu.
2. Vstup do rádia (zesilovače) musíš naopak odfiltrovat od stejnosměrné složky.
Add 1. Je nutno použít tlumivku, která bude nepropustná pro střídavý signál, ale zroveň je schopna přenést dostatečně velký proud pro vyhřívání, tj. několik až několik desítek A. To už je slušná krabice.
Add 2. Celkem jednoduché. Stačí k tomu malý keramický kondenzátor, třeba 100k/50V

1. Napájení vyhřívání, tj. plus, musíš odfiltrovat od střídavého signálu.
2. Vstup do rádia (zesilovače) musíš naopak odfiltrovat od stejnosměrné složky.
Add 1. Je nutno použít tlumivku, která bude nepropustná pro střídavý signál, ale zroveň je schopna přenést dostatečně velký proud pro vyhřívání, tj. několik až několik desítek A. To už je slušná krabice.
Add 2. Celkem jednoduché. Stačí k tomu malý keramický kondenzátor, třeba 100k/50V

VW Sharan
1.9 TDI PD
1.9 TDI PD
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36