Anténa do vyhřívání zadního okna

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
josef k
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 28 zář 2014, 17:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Anténa do vyhřívání zadního okna

Příspěvek od josef k »

Zdravím,
potřeboval bych vědět, jak by šlo vyřešit napojení autoantény do vyhřívaní zadního okna.Hledal jsem po internetu ,a nenašel jsem vůbec nic.Otázka zní jestli to vůbec jde, co se mých nároků týče ,nepotřebuji mít super čistý příjem , nebyl by problém odpojit i samotné vyhříváni okna. Jedná se mi o to ,abych nemusel do auta vrtat díry.Jinak vnitřní antény znám ,ale moc se mi to nelíbí.

Díky za každou radu
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

nějaký starší fordy na to měly nějakou přídavnou krabičku, přes kterou jsi připojil anténu do vyhřívání zadního skla
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4581
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Tak jako funguje anténní napáječ - napájecí výhybka... přes kondenzátor (nepropustí stejnosměrnou složku, ale střídavou ano) odebírat "anténní signál" do rádia 8)
GIV Variant TDi ???kW
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Na AUDI 80 to bylo tak,ze 2 horni pasky vyhrivani byly antena a byly oddelene od ostatnich pasku na vyhrev.V C-sloupku byl pak zesilovac.Kamarad tam ten zesilovac nemel,tak pouzil zesilovac z uni anteny co se lepi na sklo a funguje mu to dodnes.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 24 led 2006, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od vilik »

To bude potřebovat úpravu.
1. Napájení vyhřívání, tj. plus, musíš odfiltrovat od střídavého signálu.

2. Vstup do rádia (zesilovače) musíš naopak odfiltrovat od stejnosměrné složky.

Add 1. Je nutno použít tlumivku, která bude nepropustná pro střídavý signál, ale zroveň je schopna přenést dostatečně velký proud pro vyhřívání, tj. několik až několik desítek A. To už je slušná krabice.

Add 2. Celkem jednoduché. Stačí k tomu malý keramický kondenzátor, třeba 100k/50V

:)
VW Sharan
1.9 TDI PD
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Koukni se třeba na škodovky a udělej to tak. Je tam impedanční člen...
Odděluje frekvenční pásmo....
To je situace!
josef k
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 28 zář 2014, 17:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od josef k »

Super ,
díky za všechny rady.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“