hoši poradte :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
hoši poradte :)
dobrý den ctěl bych se zeptat , mám golfa 1.9 tdi alh 66kw , když bych si nechal dát vstřikovače Sprint 764 , EGR off ,a chip , nemělo by to zvýsenou spotřebu? , a neklesla by životnost motoru? , ještě bych se chtěl zeptat jaké tlumiče jsou podle vás nejlepší , aby dobře seděl do zatáček?
děkuji za odpovědi :? :)
děkuji za odpovědi :? :)
Naposledy upravil(a) VencaSch dne 06 zář 2017, 14:04, celkem upraveno 1 x.
Pokud na to upravíš sw spotřeba bude stejná ne-li nižší.Jinak takových témat tu už je spoustu stačí se podívat.Životnost tímto zásahem nezmenšíš pokud to naladí někdo kdo umí
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4986
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 675
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Re: hoši poradte :)
Dobrý den,VencaSch píše:dobrý den ctěl bych se zeptat , mám golfa 1.9 tdi alh 66kw , když bych si nechal dát vstřikovače Sprint 764 , EGR off ,a chip , nemělo by to zvýsenou spotřebu? , a neklesla by životnost motoru? , ještě bych se chtěl zeptat jaké tlumiče jsou podle vás nejlepší , aby dobře seděl do zatáček?
děkuji za odpovědi![]()
FB Sprint 764 nemají význam pro ALH turbodmychadlo.
Doporučujeme FB Sprint 502, viz.: http://www.dp-race.com/shop/volkswagen- ... vnt-alh-3/
PS: Nedoporučujeme nakupovat nekvalitní čínské kopie Bosch Sprint 764, kterými je zaplaven trh v ČR.

Re: hoši poradte :)
proč by se nehodily sprinty764 k tomuto turbu?? To slyším poprvé.DIESELPOWER office píše:Dobrý den,VencaSch píše:dobrý den ctěl bych se zeptat , mám golfa 1.9 tdi alh 66kw , když bych si nechal dát vstřikovače Sprint 764 , EGR off ,a chip , nemělo by to zvýsenou spotřebu? , a neklesla by životnost motoru? , ještě bych se chtěl zeptat jaké tlumiče jsou podle vás nejlepší , aby dobře seděl do zatáček?
děkuji za odpovědi![]()
FB Sprint 764 nemají význam pro ALH turbodmychadlo.
Doporučujeme FB Sprint 502, viz.: http://www.dp-race.com/shop/volkswagen- ... vnt-alh-3/
PS: Nedoporučujeme nakupovat nekvalitní čínské kopie Bosch Sprint 764, kterými je zaplaven trh v ČR.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
malá rezerva nikdy neuškodí....navíc sprinty764 jsou porad ještě hodne maly trysky. Mě zase přijde bytečný kupovat sprinty502 a pak se drbat za uchem a říkat si ze sem stejne mel koupit ty větší.....Navíc mezi těma tryskama uz není az zas tak velký rozdíl tak proc nedat ty větší......Pája 19 píše:Ne, že by se nehodili, ale jsou zbytečně velký.

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Proto sem se ptal proc nedavat sprinty764.Tom89 píše:tak potom nechápu proč kupovat 502 sprint vstřiky když je to jenom "chudá"81 kw..standa123 píše:ALH máTom89 píše:a nemá AHL už nahodou vnt?........ AGR má obtok

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 675
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Turbína je hřídelí spojena s kompresorem v druhé půlce turbodmychadla, v kompresorové části. Ten nasává vzduch a stlačený ho posílá dále do motoru a do spalovací komory. Tím ho je motor schopen získat více, a pokud k tomu přidáte více paliva, tak máte ve výsledku větší výkon, ale protože je GT1749V relativně malé turbodmychadlo, nedostanete do motoru požadované množství vzduchu a proto ani není možné adekvátně využít potenciál trysek FB Sprint764, i pro spotřebu paliva jsou v tomto případě vhodnějsí FB Sprint 502.standa123 píše:Proto sem se ptal proc nedavat sprinty764.Tom89 píše:tak potom nechápu proč kupovat 502 sprint vstřiky když je to jenom "chudá"81 kw..standa123 píše: ALH má........ AGR má obtok
Výkonový potenciál, resp. energii paliva lze uvolnit pouze kvalitním prohořením. K tomuto procesu je nezbytný odpovídající objem okysličovadla, přesněji řečeno kyslíku. Vzhledem k tomu, že dmychadlová (sací) část u sériově dodávaného turbodmychadla (GT1749V) není schopna dodat odpovídající objem vzduchu a z něj odpovídající objem kyslíku, považujeme trysky FB Sprint 764 za zbytečně veliké. Je také třeba si uvědomit, že čím větší otvory trysek, tím horší je atomizace, která má samozřejmě dopad na kvalitu prohoření směsi paliva a okysličovadla.
Na základě výše uvedeného, podloženého léty praxe a s ohledem na zadání doporučujeme FB Sprint 502. Tyto jsou rozhodně optimem s dostatečnou rezervou pro danou konfiguraci.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7022
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Osobne bych volil FB Sprint502, maximalne FB Sprint1019, FB Sprint764 jsou na serii uz vylozene zbytecne a bez vymeny turbodmychadla to nema jakekoli opodstatneni a negativa presahuji pozitiva.
Je to proste az trivialni: kone musi dostat nazrat!
Tzn., ze tim, ze ma clovek k dispozici stejnou uroven krouticiho momentu v nizsich otackach, nema tendence tolik vytacet motor aby dosahl pozadovaneho vysledku. Jinymi slovy, neni vyuzivan aditivni (chapej upravou SW vznikly) vykon. V ramci tohoto rezimu jsou uspory takove, ze obcasne vyuziti aditivniho vykonu nedozene vznikle uspory a tak dochazi k poklesu spotreby.
Toto se tyka pouze rezimu, neni-li clovek zavodnik, nejezdi kudlu apod. V ten dany moment samozrejme dochazi ke zvyseni spotreby. Ja jsem napriklad pocitil vzdy zvyseni spotreby paklize jsem se o snizeni spotreby nesnazil. A to u vsech aut. Zatimco tatovi na AWX Superbovi klesla spotreba nehorazne a ihned, ja jsem az na svetle vyjimky jezdil za vice nezli pred chipem protoze jsem mu daval za usi.
Velice kulantne shrnuto: paklize clovek nejezdi stale na krev, uprava SW by mela mit za nasledek snizeni spotreby.
Hroznej nesmysl, nechapu, jak se nekdo takovy muze stat dealerem APR. Opravdu obraz bidne reality.PetrSs píše:Pokud na to upravíš sw spotřeba bude stejná ne-li nižší.
Je to proste az trivialni: kone musi dostat nazrat!
Tzn., ze tim, ze ma clovek k dispozici stejnou uroven krouticiho momentu v nizsich otackach, nema tendence tolik vytacet motor aby dosahl pozadovaneho vysledku. Jinymi slovy, neni vyuzivan aditivni (chapej upravou SW vznikly) vykon. V ramci tohoto rezimu jsou uspory takove, ze obcasne vyuziti aditivniho vykonu nedozene vznikle uspory a tak dochazi k poklesu spotreby.
Toto se tyka pouze rezimu, neni-li clovek zavodnik, nejezdi kudlu apod. V ten dany moment samozrejme dochazi ke zvyseni spotreby. Ja jsem napriklad pocitil vzdy zvyseni spotreby paklize jsem se o snizeni spotreby nesnazil. A to u vsech aut. Zatimco tatovi na AWX Superbovi klesla spotreba nehorazne a ihned, ja jsem az na svetle vyjimky jezdil za vice nezli pred chipem protoze jsem mu daval za usi.
Velice kulantne shrnuto: paklize clovek nejezdi stale na krev, uprava SW by mela mit za nasledek snizeni spotreby.
Naposledy upravil(a) Forest dne 13 zář 2017, 15:13, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 17 led 2017, 15:52
- Bydliště: Jihlava
Tak ja musim rozhodne souhlasit s DP , na to turbo je opravdu optimalni dat ty 502.
Bratr mýho kamarada je (502) nechal dat do jeho AHF a TDI Fun mu pak naladil krasných temer 150 koni a pres 330 Nm . A to mel turbo VNT 15 a EGR zaslepenej.
To auto s tim krasne jezdilo, kourivost pri beznem provozu nulova, pri pedalu na podlaze trosku zakourilo . Na STK melo auto hodnoty lepsi jak serie.
Takze za sebe doporucuju 502
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Bratr mýho kamarada je (502) nechal dat do jeho AHF a TDI Fun mu pak naladil krasných temer 150 koni a pres 330 Nm . A to mel turbo VNT 15 a EGR zaslepenej.
To auto s tim krasne jezdilo, kourivost pri beznem provozu nulova, pri pedalu na podlaze trosku zakourilo . Na STK melo auto hodnoty lepsi jak serie.
Takze za sebe doporucuju 502
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
O1 ASZ 96kw serie