Líbí se mi že na STK nic není vidět,je hezky schovaný a pouze stačí vyměnit za původní... Někdo mi ho ale zase pohanil a doporučil mi rovnou nechat udělat FMIC, sice by stál 2x víc ale měl by daleko lepší účinnost... Otázka tedy zní .. Když bych si nechal udělat ten FMIC + zaslepení EGRu bude na STK problém ? když tam uvidí nerez trubky apod ? ... Nebo se můžu hájit tím, že se to udělalo proto, že se mi špatně chladilo turbo ? ....Nemáte někdo zkušenost ?............Další otázka je ohledně spojky..která jak jsem již psal je původní... V plánu mám koupit sadu od sachsu cca 7000 a nechat přeobložit HDS v Renovaku.. Někdo mi ale zas říká že by spíš šel do jednohmoty, ale jak jsem se dočetl tak to může cukat a sníží se jízdní komfort...spousta lidí vracelo zpět dvouhmotu. Myslíte že ta sada ten krouták podrží ? Nebo by jste volili nějaké jiné řešení.... Popř. pokud by měl někdo spojku co by mi pomohla na prodej ,tak at napíše


