Já teď koupil ATE power disky/ ATE destičky a po 1000km se trošku zvlnili. Jsem zklamán z ATE, předtím jsem měl ty samé cca 3 roky a nebyl problém, takže jak už tady někdo psal, zřejmě mají kvalitu pro aut.servis a horší kvalita pro mototechny:/
dneska jsem vyměnil na kotouče zimermann kde jsem měl destičky od stejného výrobce za desky textár a musím říct,že brzdný učinek je o 50% učinější teď,když brzdy zašlapnu při jakýkoli rychlosti,tak pracuje ABS a to se před tím nedělo a samozřejmě se skrátila brzná dráha desky jsem dal jen dopředu,zadek myslím není potřeba měnit.
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
Také se připojím do debaty. Dnes jsem namontoval na svou O1 ALH nové originální kotouče VW 288mm a k tomu Textar desky a hned po montáži a zkušební jízdě ( vůbec si to nemohlo sednout ) jsem byl mile překvapený jak auto brzdí , opravdu parádní účinek a to řeším zřejmě umírající posilovač brzd , jelikož mám pedál nepříjemně tvrdý a brzdit musím větší silou. Ale fakt to funguje !!! Jinak sundal jsem staré kotouče ( nevím značku nejspíš TRW ) a celkem nové STARLINE desky a na tom to nebrzdilo vůbec, děsný sráče ty Starline !!!! A jedna deska byla po vyndání viditelně prasklá na té styčné ploše co jezdí po kotouči. Nechápu jak to mohlo kámošovi na VW fungovat bez problémů. Uvidíme co mé nové brzdy řeknou po pár tisících km , dám pak report.
origo kotouče jsou stříkaný antikoro barvou. Něco jako hliník na výfuky. je na kotoučích origo číslo?
Kde si to kupoval?
To že to brzdí je těma deskama. Ať si kdo chce co chce říká, ale Textar vůbec nejde srovnavat s ATE. Byť Textar pro ATE vyšší řady kotoučů vyrábí. Tam to je pak OK.
trosku to tu ozivim, akurat riesim dilemu, budem kupovat nove kotuce a dosky 288mm, chcem obycajne hladke, takze aku kombinaciu zvolit? zatial rozmyslam nad ATE+ATE alebo TEXTAR+TEXTAR ale tie dosky zevraj dlho nevydrzia
V 288 se mi osvedcily kombinace kotouc origo + desky Pagid , nebo kotouc ATE + desky Pagid , oboji brzdi paradne, origo kotouce mi vydrzely 100 tis km a desky jsem menil po cca 65tis , proste dvoje desky na jedny kotouce . Takze nic tragickeho s tema deskama, u toho Ate a Textaru to nejspis podobny a chybu s nima neudelas. Akorat davej pozor kde kupujes, aby jsi nekoupil nejaky Polsky padelky
Nedávno som kúpil originál dosky na O2 280mm , vyrazene na nich Ferodo, vyrobené v Anglicku. Kúpim k ním kotúče Ferodo , tak som zvedavý či kvalita do prvovýroby bude rovnaká ako do druhovýroby
Bratovi som daval na B5-ku komplet znacku A.B.S. a to auto po prejdeni 30tkm brzdi ako sproste,nic nehadze nepiska a pedal brzdi uz asi 2cm od vrchu....