Výměna ojničních šál 1.9 TD ABL

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

jear ewing píše:Tak už jsem dostal kontakt na motoráře z Kunštátu, je to sice 160.km od Ostravy, ale aspoň něco:

Pan Peterka 777 604 010 kdyby něco potřeboval.
Peterky nebrat !
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Kliku už mám na stole a skládám to, nechal jsem si poradit od Milouše a nechal jsem kliku srovnat stálo to 1000,-Kč plus ojničí a klikové ložiska 1000,-Kč plus moje práce .....,-Kč :-)

přikládám jak někdo dokáže dodělat T4 foto jsou klikové šály-ten rozklepaný je z prostředního uložení :-)

Obrázek
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, tohle už je stav zralý na Go, tam nic nepomůže.. :(
nepropadat panice...
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Chi se ještě ujistit, ojniční a kliková ložiska mají vylisované zobačky, které zapustí šálu do správného místa.
Mají být zobáčky na stejné straně.tedy půl měsíc k půl měsíci zobáček na zobáček nebo o 180 stupňů otočeno (tedy proti sobě) ?

Předem dík
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Zobáček na zobáček. Hlavně nepřeházej víka lágrů mezi sebou. A to jak hlavní, tak ojniční.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Pánove mám na Vás prosbu o radu: jak napnout napínací kladku?

A Ke vstřikovacímu čerpadlu, červená šipka
B Od vstřikovací čerpadla, žlutá šipka

Foto je z Felicie a tam je jinak držák motoru, potřebuji to na Transportera T4 1.9 TD ABL

Předem dík

Obrázek
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

to snad ani jinak nejde... samozřejmě k čerpadlu, zobáčkem na drážku :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

turbo kamna power píše:to snad ani jinak nejde... samozřejmě k čerpadlu, zobáčkem na drážku :)
Jde to na obě strany.., můžeš napínat kladku jak proti směru (od vstřik. čerpadla) hodinových ručiček ta po směru (ke vstřik.čerpadlu)
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

no vida, to mě nikdy nenapadlo. Napíná se to po směru hodinových ručiček ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

turbo kamna power píše:no vida, to mě nikdy nenapadlo. Napíná se to po směru hodinových ručiček ;)
Děkuji

Ještě doplňují otázku, napíná se to posměru hodinových ručiček, aby to nesjelo z řemenice vačkové hřídele ?
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Na kladce bývá šipka na kterou stranu se má napínat.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Jarda-k píše:Na kladce bývá šipka na kterou stranu se má napínat.
Není tam :-)
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Napni to tak aby na nejvíce namáném kole byl co největší poháněný úhel , čili kde se řemen stýká s řemenicí.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

jear ewing píše:
Děkuji

Ještě doplňují otázku, napíná se to posměru hodinových ručiček, aby to nesjelo z řemenice vačkové hřídele ?
Řemenici vačky sklepni dolů a utáhni až po napnutí ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Vždy se to napíná tak, aby opásání bylo co největší u rozvodového kola kliky, kolo vačky není problém..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“