Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650 Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0
Příspěvek
od bobyd » 12 říj 2017, 18:10
Zdravim a po delsi dobe.A jak jinak mam dotaz......zheblo turbo a tak sem vylovil repasy KKK kterou uz sem mel delsi dobu doma ...namontoval a ejhle huli to jak komin vod fabriky.Cejtim nespalenou naftu volej to neni kokta to a vykon je divnej.Kdyz se to zahreje da se stim jet ale k tomu sem se propracoval jen jednou pac nechci udusit sousedy.Predstih je ok nebo teda jedinej moznej a to pritlaceny cerpadlo na motoru pac jinak to nestartuje a to odjakziva.A ted ....je mozny ze by pri ty estrade kdyz zdechlo stary turbo coz taky bylo velky...skocil rozvodak na cerpadle vo zub ? Nebo je tam este neka jina moznost ktera by vytvarela takovyhle oblaka nespaleny nafty ? Diky.
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9162 Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín
Příspěvek
od hansdob » 12 říj 2017, 19:25
Hulan je olej ve vyfuku. No a jestli kokta tak spise ohla ojnice ale jen si tak strilim.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650 Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0
Příspěvek
od bobyd » 12 říj 2017, 21:24
Jasny dik kazdej napad dobrej.Zacina klasickej model pokus omyl takze cim vic moznosti tim lip.
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
mikl
Sběrač informací
Příspěvky: 21 Registrován: 15 zář 2008, 16:30
Odpovědi: 0
Příspěvek
od mikl » 13 říj 2017, 08:59
Přesně můj případ,za studena šedivý kouř,smrad po naftě koktání.Po zahřátí to šlo.Ohlá ojnice.
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650 Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0
Příspěvek
od bobyd » 13 říj 2017, 20:47
.............vypada to na novej motor
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3641 Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic
Příspěvek
od Pája 19 » 13 říj 2017, 21:08
Dej jinou ojnici a čerpadlo o zub a ono to ještě nějakej ten statisíc navrká.
Oct asv 2000, DieselPower
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650 Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0
Příspěvek
od bobyd » 13 říj 2017, 22:06
Ojnice byli vohly vsechny 4 nebo jen jedna? Teda pokud se bavime o ty veci co spojuje pist s klikou.
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9162 Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín
Příspěvek
od hansdob » 14 říj 2017, 07:02
Prvne vubec zjistit kde je problem. To Co vse je KO zalezi na tom jak umrelo turbo ( kolik zezralo oleje z motoru kolik motor tocil a jak dlouho) jak vy jste vycistili motor pred prvnim startem po vymene turba.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
mikl
Sběrač informací
Příspěvky: 21 Registrován: 15 zář 2008, 16:30
Odpovědi: 0
Příspěvek
od mikl » 14 říj 2017, 12:46
bobyd píše: Ojnice byli vohly vsechny 4 nebo jen jedna? Teda pokud se bavime o ty veci co spojuje pist s klikou.
Dvě.Ale dával jsem nové všechny.
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650 Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0
Příspěvek
od bobyd » 16 říj 2017, 06:24
Jasne chlapi dik za odpovedi zacnu patrat.
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650 Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0
Příspěvek
od bobyd » 26 říj 2017, 05:08
. Je to jasny ...dve sou vohli
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9162 Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín
Příspěvek
od hansdob » 26 říj 2017, 07:14
tak jsem trefil
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650 Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0
Příspěvek
od bobyd » 26 říj 2017, 07:57
Je to tak
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD