vedeni vzduchu 1.9TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

vedeni vzduchu 1.9TDI

Příspěvek od jirka.p »

zdravim. takovej dotaz ohledne vedeni vzduchu na vw golf 1.9TDI 81kw. dotaz je ohledne prumeru vedeni...komponenty jsou VB turbo a ARL sani. a ted ta otazka. vyplati se u tohoto setupu zvetsovat prumer oproti seriovemu (neberu cooler ale samotne vedeni). tlak je 1,6baru ale s timto tlakem mi prijde ze mu vzduch jeste porad chybi. tak jestli vedeni udelat treba v prumeru 55mm. jestli to turbu nebude davat moc velkej zahul ?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

48-50mm vnutorny priemer bude stacit
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Volil bych tech 54. Budes mit i rezervu do budoucna
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

ok. tak bych to videl 50mm turbo - cooler a pak 55mm cooler - sani :) a jeste se zeptam ohledne vyvodu z turba. nekde jsem tu tenkrat nasel ze se vyplati na VB upravit vyvod z V turba. dokaze nekdo rict co je na tom pravdy ? jestli se vyplati nebo nechat bajonetovej vystup z VB
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4718
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

do 200 PS bych to nechal origo, jen třeba větší sací parohy ale jinak to nemá cenu, pokud větší trubky tak i výfuk atd
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7022
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

jirka.p píše:nekde jsem tu tenkrat nasel ze se vyplati na VB upravit vyvod z V turba. dokaze nekdo rict co je na tom pravdy ? jestli se vyplati nebo nechat bajonetovej vystup z VB
Pravdy je na tom tolik kolik je napsano v tematu, ve kterem o tom byla rec.

Vyzkouseno na flowbench (stolice na mereni prutoku). Jinak MirekX to napsal vystizne.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

A máte někdo změřeno, jestli ty úpravy jako větší průchozí výfuk, velké průměry vedení od turba, větší parohy z PD reálně přidají ? Myslím, že do 200ps to je spíš placebo. Takové DPF je 100x větší restrikce a jak ty dnešní nafty lítají. :)
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

prave ze uz mam velke parohy z ARL. a vedeni filtr box az turbo z ARL. Tak jeste udelam to vedeni vzduchu aby bylo bez restrikce a prdim na to. auto se koupilo a vyfuk tam je bez katu tak ten bych asi neresil. jezdi s tim mlada a to by ji melo stacit :D
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“