Diagnostika Webasto

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fi.lip
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 11 úno 2013, 22:38
Odpovědi: 0

ne ane se připojit

Příspěvek od fi.lip »

Zdravím.Je to zde už celkem staré téma,ale já se momentálně pokouším zjistit proč mi přestalo fungovat Webasto thermo top Z/C. Po zapnutí(sms nebo tlačítkem plamínku na hodinkách) mi v něm zapne ventilátor,ale nezačne dávkovat naftu,do kabelu k čerpadlu nejde vůbec žádný proud. Koupil jsem OBD II kabel VAG KKL USB udělal si ze staré OBD zásuvky protikus,pozapojoval dle uvedených návodů 16+ 4a5- 7 žlutý kabel na webastu a po spojení s PC NIC!!! Po různém stahování ovladačů se mi podařilo že jde zapnout test, ale skončí to u hlášky WTT inicializing (nebo tak něco) a už se dál nic nestane,jen to po chvilce vypne (LOL) Nevíte někdo co dál??? Soft mám WEB.THERMO TEST 2.13 a nikde žádný pouze německý nemohu najít (wallbash) (wallbash) :?
Mitabajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 08 led 2011, 21:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od Mitabajs »

= spatna diagnostika, nekde je chyba


me to s 2.07 CZ, 2.08 + 2.11 + 2.12 +2.13 EN jede na USB

jestli ti nejde napeti do kablu k pumpe:

1. nektery webasta se nespusti, kdyz nemaji pripojenou palivovou pumpu
= pumpa KO

2.
= jednotka KO

3.
= kabel nekde KO
fi.lip
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 11 úno 2013, 22:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od fi.lip »

nojo,někde je chyba to je mi jasný,ale kde? zkoušel jsem 2.13 i 2.15 a na oboje se to chová stejně. Jestli není KO jednotka takovým stylem že nelze napojit diagnostika???? nejhorší je,že minulý týden vše fungovalo a najednou nic (crazy) Pumpa je vloni upně nová,když zapojím místo pumpy žárovku,nic to nedělá.Kabeláž vloni také uplně nová.
Mitabajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 08 led 2011, 21:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od Mitabajs »

je tam malej proud, dej tam multimetr nebo LEDku 12v
fi.lip
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 11 úno 2013, 22:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od fi.lip »

Tak spojit se mi podařilo,měl jsem blbě nastavený typ zařízení. Chyby to ukázalo dvě(viz foto) po vymazání zůstává jedna-nevim co znamená. Každopádně test komponent zapíná vše krom oběhového čerpadla (hm) Obrázek
Mitabajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 08 led 2011, 21:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od Mitabajs »

nainstaluj cz verzi
fi.lip
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 11 úno 2013, 22:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od fi.lip »

No přeložit to dokážu,jen nechápu co znamená. Detekován plamen před spalováním???
Mitabajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 08 led 2011, 21:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od Mitabajs »

prehlcena komora?
fi.lip
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 11 úno 2013, 22:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od fi.lip »

To mi nesedí k tomu že čerpadlo vůbec nezapne a z výfuku není cítit žádná spálená nafta.
Mitabajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 08 led 2011, 21:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od Mitabajs »

tak snimac plamene KO (?)
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

najdi tam v měřenejch hodnotách teplotu, kterou snímač plamene hlásí
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
fi.lip
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 11 úno 2013, 22:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od fi.lip »

při vypnutém topení mi na diagnostice ukazuje pouze stav akumulátoru a teplotu vody,po zapnutí testu žhavičky mi ukáže žhavení 67% a čidlo plamene 1,032 Ohm. To oběhové čerpadlo nejde a nejde nic ani do jeho přívodu,při napojení žárovky. Zvláštní že ho to jako chybu neukazuje (wallbash)
vsezved
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 08 pro 2015, 17:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od vsezved »

Vlastním též thermotop z/c a jelikož je pumpa pod autem, tak urezla na jedné straně. Pumpu jsem vyměnil za pumpu z vw transit, parametrově je shodná, je jiný vzhled, pumpa není nová. Od výměny pumpy bufík stávkuje. Po napojení na kabel, smazání chyby (nebyl detekován plamen) a napumpování nafty bufík 1 až 2 dny funguje a poté opět vyhodí stejnou hlášku a zablokuje se. Po otevření spalovací komory je vidět pod žhavícím kolíkem místo s menší tloušťkou drátěnky. Má být drátěnka ve všech místech stejně vysoká? A je potřeba vyměnit celou spalovací komoru? Nebo mám hledat spíše v čerpadle, nebo to vypadá spíše na zavzdušňování přívodu paliva?
Mitabajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 08 led 2011, 21:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od Mitabajs »

fi.lip píše:při vypnutém topení mi na diagnostice ukazuje pouze stav akumulátoru a teplotu vody,po zapnutí testu žhavičky mi ukáže žhavení 67% a čidlo plamene 1,032 Ohm. To oběhové čerpadlo nejde a nejde nic ani do jeho přívodu,při napojení žárovky. Zvláštní že ho to jako chybu neukazuje (wallbash)

ko rj to vypada
Uživatelský avatar
jadro19q
Přispěvovatel
Příspěvky: 398
Registrován: 10 pro 2008, 19:48
Odpovědi: 0

Re: Diagnostika Webasto

Příspěvek od jadro19q »

mir77 píše:Po marných pokusech zde v tématu o Webastu a na vw-clubu bohužel musím založit vlastní vlákno. Doufám, že mi někdo poradíte.
Snažím se spíchnout na koleni diagnostickej kabel pro dostavbový Webasto Thermo Top E, které mám v Octavii I.

Z různých témat jsem vyčetl, diagnostika běží pouze po K-lince a stačí obyč KKL kabel. Jen napojit pin č. 7 na žlutý kablík na obrázku níže.

Obrázek

Sehnal jsem si tedy OBDII konektor samici, vytáhnul si pin 7 a potom + a - na svorky na baterku. Kabel po zapojení svítí, v PC se mi nainstaloval jako serial converter či co, prostě klasika.




Software mám Webasto Thermo Test 2002 V2.08. Nastavil jsem COM port tak, aby odpovídal tomu, který je ve Windows ve správci úloh, ale vždy když se pokusím vybrat typ topení či pustím autoscan, tak to skončí tabulkou s nápisem "The selected COM port cannot be used!"

Jedu na Windows 7 32-bit. VAG-COM 3.04 mi komunikuje zcela bez problémů, takže se ptám co s tím :)

KKL funguje sam som to odskušal


https://www.youtube.com/watch?v=WXCgr9UY0Lk
R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“