1.9 dci 88 megane II 2004 chyba v RJ motora čo je to zač

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 12 dub 2014, 12:18
Odpovědi: 0

1.9 dci 88 megane II 2004 chyba v RJ motora čo je to zač

Příspěvek od Fenix9555 »

Zdar borci, prosím vie niekto poradiť ? čo je to za chybu ? Štartuje pekne, zimné teplé na brnk, chyba sa ukáže len občas.
Ďakujem.
za rady :)
Obrázek
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

DF038 (Napätie kondenzátoru riadiacej jednotky motoru vnútorná chyba)...
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Pozri ak Kts podporuje merané hodnoty näpetie na vstrekovačoch.
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 12 dub 2014, 12:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fenix9555 »

Kts som naposledy uz neaktualizoval tak ju nemam funkčnú :/ pozrem to cez osciloskop, inak co sposobi tato chyba ked bude trvala ??
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

To je ta nevyhoda Kts povinne aktualizácie.Skus to teda osciloskopom ak maš prúdové kliešte zmeraj aj prud priťahovaci cca 18-20 amper...pridržiavací cca 13-15 amper....zmeraj všetky vstreky či maju rovnake výkmity a najlepšie by bolo oscilogrami porovnať na sebe.Napätie ti z hlavy nepoviem.
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

To napátie móže byt 80 -150V závisi od typu vstrekou a RJ ak sa mýlim nech ma niekto opraví.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

v prvom rade vyhod tu diag a pichni to OE alebo dacim normalnym.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 12 dub 2014, 12:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fenix9555 »

proxima píše:To je ta nevyhoda Kts povinne aktualizácie.Skus to teda osciloskopom ak maš prúdové kliešte zmeraj aj prud priťahovaci cca 18-20 amper...pridržiavací cca 13-15 amper....zmeraj všetky vstreky či maju rovnake výkmity a najlepšie by bolo oscilogrami porovnať na sebe.Napätie ti z hlavy nepoviem.


Takže meral som to dneska, V kolísali okolo 140 volt a v otvorenom stave 16amper, a priťahovací 22 A, všetky vstreky boli na rovnako,
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“