regulace turba toledo 1M

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
vencastyll
Přispěvovatel
Příspěvky: 292
Registrován: 25 led 2008, 17:15
Odpovědi: 0

regulace turba toledo 1M

Příspěvek od vencastyll »

zdravim, nevíte nekdo cim to ze nejde reguace na turbu? hazí to chyby.
17564 snimac tlaku
17957 magneticky ventil omezeni pl. tlaku
17552meic hmotnosti vzduchu

regulace jde krasne lehce natahnout pusou, nove hadicky i nove ventily k podtlakum. jedna se tdi 81kw r.v99
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

a po startu se ti zatáhne na doraz regulace?
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
vencastyll
Přispěvovatel
Příspěvky: 292
Registrován: 25 led 2008, 17:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od vencastyll »

Ani se nehne :(
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

v tom případě ti to nevyrábí podtlak,pokud pusou přes hadičku nasaješ přímo baňku na doraz tak tam problém nebude,hledej problém v úniku někde v podtlaku nebo zkus vyměnit N75 a úplně nejlepé změřit kolik vývěva vyrabí podtlak,měla by 0.9
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
vencastyll
Přispěvovatel
Příspěvky: 292
Registrován: 25 led 2008, 17:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od vencastyll »

Ten el. Ventil jsem dal novej co vede od regulace. Kam se mam zamerit?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Re: regulace turba toledo 1M

Příspěvek od Rayx »

vencastyll píše:regulace jde krasne lehce natahnout pusou
No asi jsi velký sportovec a plíce jako zvon, když přemůžš tu silnou pružinu, co v baňce je ... kdyby tam nebyla (tedy byla prasklá/zrezlá), tak baňku nebude nic vracet do výchozí pozice ...

Ty chyby u uvedených prvků ukazují na nějakej celkovej problém s elektrikou, pokud nebyly vyvolány jen odpojením prvků při zapnutým zapalování a po smazání opakovaně vyskočí ...
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

vencastyll píše:Ten el. Ventil jsem dal novej co vede od regulace. Kam se mam zamerit?
nebo jeste muzes napichnout na VAG a pres akcni cleny zjistit jestli N75 ventil vubec funguje( bude v nem cvakat-pulsovat) jinak opravdu problem v elektrice
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

nemaš prehodeny konektor egr/n75? pripadne strelenu poistku
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“