Padanie do nudzaku po odstaveni EGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

FIPO
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 07 říj 2015, 10:55

Padanie do nudzaku po odstaveni EGR

Příspěvek od FIPO »

zdravim mam takyto problem po sofwarovom odstaveni egr mi auto hodi do nudzoveho rezimu nic sa vsak nerozsvieti , egr som daval odstranit kvoli zavade na chladici spetneho vedenia spalin zrejme fuci popri oske klapky chladica , moja otazka teda znie treba este aj zaslepit egr ? popripade cim by to mohlo byt dakujem


auto vw Passat B6 1.9 TDi 77kw BLS
Passat 1.9 tdi 77 kw BLS Dpf
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Kto vypinal egr?
Záleží od prevedenia
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
FIPO
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 07 říj 2015, 10:55

Příspěvek od FIPO »

profituning kovacova
Passat 1.9 tdi 77 kw BLS Dpf
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

aka je zavada? ci ziadna?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
FIPO
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 07 říj 2015, 10:55

Příspěvek od FIPO »

pamat zavad cista , obcas sa mi stalo ze hodilo ma do nudzaku a po chvili bez toho aby som vypol kluc tak turbo zase tlacilo ako ma
Passat 1.9 tdi 77 kw BLS Dpf
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tak to nebude núdzak keď tam nemáš nič zapísané, a núdzak sa sám len tak nevypne, pokiaľ nevypneš klúč, hľadaj chybu niekde inde a sprav aj mechanicky EGR OFF ak ho máš vypnutý v softe
FIPO
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 07 říj 2015, 10:55

Příspěvek od FIPO »

mam taku teoriu ze ked mam vypnuty egr soft a je tam problem z chladicom spetnych plynov resp ze fuci popri oske na tom chladici tak ze to hodi ako keby do nudzaku len tym ze je vypnuty soft tak ho riadiacka nevypiše ako chybu
je to možne ?
Passat 1.9 tdi 77 kw BLS Dpf
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Nie pretože RJ sa dá do "režimu ochrany komponentov" tkz. núdzový režim až vtedy keď zaznamená nejakú chybu, čiže chyba tam zapísaná musí byť. Hovorím ti to nieje núdzový režim, musíš pátrať lepšie
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

mozne je vsetko ...umerne tomu ako kto upravil soft...

ked zakazujes DTC v jednotke, do nudzaku padat nebude...


treba nalogovat to padanie vykonu.....všetky potrebne hodnoty (tj. IQ,MAF,tlak,% EGR, atd....)

zalezi co kde fuči :) neviem presne co myslis tym popri oske...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
FIPO
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 07 říj 2015, 10:55

Příspěvek od FIPO »

u motoru BLS ma chladic spetneho vedenia vyfukovych plynov podobnu podtlakovu membranu ako ma turbo , a ta membrana ma osku ktorou ovlada klapku v chladici vyf plynov a ta klapka resp ta oska co to ovlada ma volu a vyfukove plyny fučia popri nej , vlastne preto som dal odstranit egr softwerovo aby ma to nehadzalo do nudzoveho nesvietil check a neblikalo zhavenie , skusim spravit log
Passat 1.9 tdi 77 kw BLS Dpf
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 289
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Pokud to fouká okolo osky klapky,tak to nebude padat do nozáku. Většinou to jen smrdí do auta a slyšíš syčení nebo pískání.
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1267
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

ale bude, najprv to len fuci a smrdi, a po case sa objavi aj nudzak.....mal som tu 2 BLS sice octy 2, ale nakoniec aj tak doslo na vymenu za nový......majitelom sycanie a smrad až tak nevadil.....ale cesta z nemecka s nudzakom nenudzakom po vypnuti kluca znovu nastartovani poucila...telefonát na SK a objednával sa nový..... (rofl)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ak je DPF tak to vadí....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
FIPO
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 07 říj 2015, 10:55

Příspěvek od FIPO »

EGR nema vplyv na DPF mam odskusane na oct2
Passat 1.9 tdi 77 kw BLS Dpf
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

octaviask píše:mozne je vsetko ...umerne tomu ako kto upravil soft...

ked zakazujes DTC v jednotke, do nudzaku padat nebude...


treba nalogovat to padanie vykonu.....všetky potrebne hodnoty (tj. IQ,MAF,tlak,% EGR, atd....)

zalezi co kde fuči :) neviem presne co myslis tym popri oske...
Dovolim si nesuhlasit s tym zakazovanim dtc a nudzakom, zalezi AKO "zákazes" dtc, podla. Toho bude nudzak alebo nie. Chladic zvykne fucat popri oske klapky dnu do chladica ;)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“