Golf 4tdi alh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Když to čapne na olej tak se ta klapka nezavře ani omylem osobně jsem to zažil....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ještě bys za tuhle možnost byl rád v dnešní době automatů nebo robotů DSG. Řešit rozvod v týhle situaci je hezký, ale lidi většinou nechaj vyjet olej do sucha a to už pak ani rozvod neřešíš ... Ono ucpat sání je cesta, ale to je dnes taky skoro bez šance, lidi ani neví, kde co v motoru je. Takže souhlas, přes kvalt a nožní=pracovní brzdu je jediná okamžitá cesta, to by se mělo učit v autoškolách!!! Aby někoho nenapadla ručka ...
To je vidět, že už jsi to dlouho nezkoušel....
Před lety jsme u dvaasedmdesátky přetěsňovali vývody ze vstřikovacího čerpadla a něco se nepovedlo a po startu se motor rozběhl na plný plyn a nešlo ubrat.
Po rozbití skleničky to vrčelo pořád až jsem to psychicky nevydržel a povolil trubky u vstřiků, pak to chcíplo.
Ono by to po rozbití skleničky určitě chcíplo, ale když motor řve a z výfuku se valí černo, tak ten čas hrozně pomalu utíká...
Před lety jsme u dvaasedmdesátky přetěsňovali vývody ze vstřikovacího čerpadla a něco se nepovedlo a po startu se motor rozběhl na plný plyn a nešlo ubrat.
Po rozbití skleničky to vrčelo pořád až jsem to psychicky nevydržel a povolil trubky u vstřiků, pak to chcíplo.
Ono by to po rozbití skleničky určitě chcíplo, ale když motor řve a z výfuku se valí černo, tak ten čas hrozně pomalu utíká...

Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Jo, tam jde o psýchu, jako když se ti u benzina zasekne startér a pořád točí a točí a jde o to ukopnout kostru nebo utrhnout přívod..Proto mám rád"otevřená auta" , kdy je ke všemu dobrý přístup..U moderních aut člověka ničí určitá bezmoc, kdy je všechno uděláno tak "JAKO KDYBY VŽDY VŠE BYLO O.K." což samozřejmě není, PROTOŽE TO CO SE MÁ POSRAT SE URČITĚ PO.ERE..Jde ale o to, kdy.. 

nepropadat panice...
Jo, to je právě ten problém, což je neustálé loudání a když se vyjede na dálnici, tak nastane problém...Já včera měnil u malého Peugeota benzin vstřikovače , má to najeto ani ne 50000km a při jíždě bylo vidět, že s ním jezdí coural a motor je systematicky ničen plížením a pocitem, že 1000obsah přece jinak nejede...Tak jsem mu dal do těla, hnal jsem jej 150km/h a řadil a podřazoval aby si uvědomil, že má víc než 25HP..A postupně přistoupil na můj nátlak a můj nezájem na jeho spotřebu..A když jsem se vrátil, povídal si a zpíval jako zbrusu nové housličky od Stradivariho..Odvážel jsem ho poté domů k majiteli , který jel přede mnou a pořád jsem jej tlačil a houkal aby přidal, tak za to zatáhl a nemohl pak uvěřit, že jsem mu stačil... 

nepropadat panice...
tdi alh
tak jsem dnes meril tlaky.válec č.1 25.5 č.2 26 č.3 29.5 č.4 29.5 .měřeno od prvního válce od rozvodu.tak nevím.motor po nastartování běží nepravidelně a klepe se na silenblocích jako kráva.postupem času se uklidní.