OCTAVIA II 2.0 103kW CR jede / nejede

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
RadekN70
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2009, 05:35

OCTAVIA II 2.0 103kW CR jede / nejede

Příspěvek od RadekN70 »

Chtěl bych se zeptat jestli má někdo z vás zkušenosti. Octavia mi pří jízdě ztratila výkon a začalo blikat žhavení.
Na Diag píše v motorovce:
P0087 Tlak paliva CR nízky
Auto startuje dlouze, ale chytne...

Děkuji za každou radu...
Naposledy upravil(a) RadekN70 dne 20 úno 2018, 10:28, celkem upraveno 1 x.
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Čerpadlo v nádrží,naftový filtr,regulátor,vysokotlaké čerpadlo,těžko říct takhle od klávesnice,musíš měřit...
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Skus zdemontovať regulátor na čerpade ak sú tam piliny je to viac menej jasne.
RadekN70
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2009, 05:35

Příspěvek od RadekN70 »

ve filtru nic velkého, nosič filtru vyčištěn, nový filtr.
po demontáži regulátoru z čerpadla jen 2 malé piliny.
čerpadlo v nádrži jde - tlak zatím nezměřen.
tlak v CR liště hodnota stejná jako aktuální požadovaná + výměna čidla tlaku.
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

To je divný že by byl tlak za jízdy požadovaný a aktuální stejný a auto nejelo....
RadekN70
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2009, 05:35

Příspěvek od RadekN70 »

Jakmile vozidlo dosáhne 1500-2000 ot./min., tak jde do nouze, začne blikat žhavení.

Píše chyby:
P0087 Palivo, tlak rail - systémový tlak příliš nízký
P1065 Regulace tlaku paliva - regulační odchylka

Jenže při jízdě je skutečný tlak totožný s požadovaným tlakem.

Dále se projevuje tak, že dlouho točí, nechytne hned, ale třeba po 5 vteřinách startování.
Jinak chod motoru je normální...

Už fakt nevím
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ty na diagnostike nemusis ten pokles/vykyv tlaku zachytit....diagnostika ma pomale vzorkovanie...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

přesně tak...
pomalu se chystej na demontáž čerpadla a vstřiků,může to být i v čerpadle ale i některý vstřik/y může při navýšení tlaku začít pouštět
RadekN70
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2009, 05:35

Příspěvek od RadekN70 »

Jo, ale nejde mi do hlavy jedna věc, když auto stojí přes noc tak ráno problém nastartovat, jakmile po několika minutách nechce chytnout tak přes vracečku nasaju naftu a chytne během 5 vteřin...
Jako by padala nafta.

Každý další start točí déle, 3 vteřiny ale chytne...
Zkoušel jsem přepady na vstřikách, dva válce jsou v množství nafty stejné jeden má méně a poslední o 100% víc jak ten co má nejmiň...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak zkus ten nejhorší vyměnit no
Čerpadlo z nádrže tlačí? Kolik?
RadekN70
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2009, 05:35

Příspěvek od RadekN70 »

Problém vyřešen. Vstřik KO
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“