ASV go hlavy & vymena krouzku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ASV go hlavy & vymena krouzku
Ahoj,
zrovna delam na svem ASVcku tesneni pod hlavou... hlavu mam po zarovnani, otlakovani, vymene voditek, gufer a zabrouseni ventilu. Chci se zeptat, protoze me napadla teorie, ze kdyz se utesni vrch, tak jestli hrozi, ze odejdou krouzky... setkal se s tim nekdo?
zrovna delam na svem ASVcku tesneni pod hlavou... hlavu mam po zarovnani, otlakovani, vymene voditek, gufer a zabrouseni ventilu. Chci se zeptat, protoze me napadla teorie, ze kdyz se utesni vrch, tak jestli hrozi, ze odejdou krouzky... setkal se s tim nekdo?
Jen ze zájmu o ty mrchy, co to bylo, 1.8 nebo sestřička 2.0? Ty ani výrobce nepovoloval honovat natož obrábět na opravárenský rozměr, ale třeba KolbenSchmidt na to vyrábí dvě opravárenský velikosti kroužků a nejen rusáci ale i němci mimo autorizák to jedou, otázka je životnost ... Jaks to pořešil a jak vlastně vypadaly válce? Admin nám z toho možná udělá nový vláknooctaviask píše:minulý týždeň som riešil olejožrúta Tsi ktorého frajeri prirekrúžkovali a za studena nechytá kým nedonesieš do kýbla kompresie.

Naposledy upravil(a) Rayx dne 13 dub 2018, 12:12, celkem upraveno 1 x.
môže, opýtaj sa starších mechanikov, ktorí žijú Tdi od ich začiatkov 1997. Časté to nie je, ale občas sa to stane. Tsi bol len príklad princípuadrian_B píše:Kym si to needitoval tak som nachapal.... Nemiesaj stare tdi s tsi, t. Je jasne ze tie benziny idu do riti koli ovalite. Ale na hentom asv nemoze byt problem po kruzkoch...

prípadne ti to po krúžkoch začne tlačiť do veka ventilov a u PD to odvetrávanie nestíha.
nestraším, len upozorňujem!!!
napr moje AWT som prekrúžkoval a pohodička....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
BWK to boloRayx píše:Jen ze zájmu o ty mrchy, co to bylo, 1.8 nebo sestřička 2.0? Ty ani výrobce nepovoloval honovat natož obrábět na opravárenský rozměr, ale třeba KolbenSchmidt na to vyrábí dvě opravárenský velikosti kroužků a nejen rusáci ale i němci mimo autorizák to jedou, otázka je životnost ... Jaks to pořešil a jak vlastně vypadaly válce? Admin nám z toho možná udělá nový vláknooctaviask píše:minulý týždeň som riešil olejožrúta Tsi ktorého frajeri prirekrúžkovali a za studena nechytá kým nedonesieš do kýbla kompresie.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Re: ASV go hlavy & vymena krouzku
Tohle se říkávalo hlavně v dobách 3krát uložených klik a najetých více km, kdy se utěsnila hlava a odešel spodek.Což u tvého motoru nehrozí. A jak píše octaviask, taky jsem se vymluvil z "kroužkování" TSI právě v tom rozdílu proti TDI, a také proto, že možná investice může přijít vniveč a majitel mě řekne, že jsem to zkurvil a nebude platit. Právě že byl zvyklý, že jsem tohle nejen na dieselech, ale i tehdejších benzinech dělal..Ale dnes je situace jiná, když válec často bývá veelmi oválný..tpec píše:Ahoj,
zrovna delam na svem ASVcku tesneni pod hlavou... hlavu mam po zarovnani, otlakovani, vymene voditek, gufer a zabrouseni ventilu. Chci se zeptat, protoze me napadla teorie, ze kdyz se utesni vrch, tak jestli hrozi, ze odejdou krouzky... setkal se s tim nekdo?

nepropadat panice...