A4 2.0 TDi -netáhne od spoda

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Roman Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 23 bře 2011, 13:53
Odpovědi: 0

A4 2.0 TDi -netáhne od spoda

Příspěvek od Roman Tdi »

Zdravím dostala se mi na dílnu zmiňovaná audi jedná se o 2.0 TDi 103 kW,motor BPW,rok 2007 s DPF.Auto nemá tah od spoda,zabere až kolem 2500 ot/min.Zmiňované opravy: turbo nové,tamdem nový,fap nový a nakonec GO hlavy.Přikladám odkaz na log:

https://uloz.to/!uphw1TkmrBX9/log-01-001-010-011-csv

Děkuji za rady.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To nové turbo je repas turbo, že? Hledaj tam ;) Pak si zkus otestovat i váhu.

Obrázek
Uživatelský avatar
Roman Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 23 bře 2011, 13:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman Tdi »

Turbo je od anglické firmy Melett takže předpokládám že repas. Ta váha se mi až tak nezdá dává vcelku dobrý hodnoty,nebo mě opravte jestli se mýlím. Spiš mě přijde že má pomalí nastup to turbo.Podtlaky taky odzkoušeny.
Naposledy upravil(a) Roman Tdi dne 13 dub 2018, 11:47, celkem upraveno 2 x.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Psáno váhu jen otestovat až po turbu, a to tedy v pořádku podle logu není ;)

Jinak nikde na forech není povoleno citovat předchozí příspěvek, ušetři práci adminovi a smaž tu citaci v příspěvku :)
Uživatelský avatar
Roman Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 23 bře 2011, 13:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman Tdi »

Dobrá děkuji za upozornění uplně sem na to zapomněl.Je to sice prasarná ale zkusil sem přehodit baňku s původního originálního garret turba ale výsledek žádný.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

dookola problém.... s týmito nábehmi.

podľa logu súdim, že je to 80% turbom. zle nastavený dorazový šrób alebo celý stred...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Já bych taky sázel na to turbo, ať už jen nastavení nebo něco horšího :)
Váha nevypadá špatně, ale nevidíme požadavek a v tom prvním bloku plnýho plynu vidíme, jak ta váha padá, tak snad ne pod požadavek (ten snad není vyšší jak 850), to by bylo špatně ;)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

požiadavka je v tomto prípade len informačné číslo...

na plnú dávku paliva potrebuješ 1100-1200mg nafty.
je to EDC16 a teda je lambda, ktorá defakto nakonci rozhodne o tom koľko paliva dostaneš.

Podľa logu sa mi zdá že slabý nábeh začína pri turbe..

bacha na to že je to "zacyklené". bez paliva nie je turbo, bez turba nie je váha, a bez váhy nie je palivo ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Roman Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 23 bře 2011, 13:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman Tdi »

Dobrá tak co tedy navrhujete ?? přemýšlím že to turbo na zkoušku přehodím za původní garett.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“