dravím zdejší mistry,
Mám takovou zajímavou závadu. Po zátěži (jízdě do kopce) se mi po spadnutí otáček na volnobeh rozsvecuje mazání.
Auto je po GO v autorizovaném serivise, kontrolka mazání se rozsvitila i při jízdě po městě. Provedli výměnu olejoveho čerpadla poté výměnu kliky vč. Šálů, snímač oleje, olej...vše je nové.
Nyní město dálnice vše vporadku, ale normální jízda do kopce poté když vyradim a padnou otáčky tak to mazání svítí tak cca 20 sekund pak samo zhasne.
Nějaký nápad? Popřípadě kvalitní mechanik na fiaty na Prostějovsku?
Diky
Mazání 1.3 multijet 66kw doblo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Smajda
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 260
- Registrován: 07 říj 2007, 19:42
- Bydliště: Pohora, horní štěpánov
Mazání 1.3 multijet 66kw doblo
Octavia I 1.9tdi 66kw ALH
|diagnostika koncern vozů do rv. 2004| základní elektromontáže centrálů apod.|
|diagnostika koncern vozů do rv. 2004| základní elektromontáže centrálů apod.|
Vždy je nejlepší řešení napojit místo čidla vývod na budík samostatný - nezávislý na el. soustavě , nejlépe mechanický a při jízdě sledovat tlak oleje..Je to zdlouhavé, ale spolehlivé a vyřadí vše okolo , hlavně u aut, kde je kontrolka ovládána ŘJ..Kdysi jsem řešil ucpaný kanál k čidlu mazání, již několikrát byla vana dole a měněno i čerpadlo včetně mě, kdy jsem také sundal vanu a kontroloval vše okolo... 

nepropadat panice...
Jedine budik na tlak oleja za celne sklo a vozit sa. To je zelezna istota. No a taktiez by nebolo od veci skontrolovat ci borci v autorizaku zresetovali servisny interval a nanovo nastavili kvalitu oleja. Pokial tak nespravili, tak to moze byt dovodom rozsvietenia kontrolky mazania. V novych FIAToch kontrolku mazania totiz budiky aktivuju aj v pripade, ze je prejebany servisny interval, alebo znehodnoteny olej (si to myslia). Najprv prever tuto banalnu moznost 
