co hovorite na toto

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vladoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 324
Registrován: 23 říj 2008, 14:41
Odpovědi: 0

co hovorite na toto

Příspěvek od vladoc »

Obrázek
KIA CARENS III 2,0 CRDI
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 25 lis 2008, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od exiter »

Jj tohle před cca 2lety testovali ve zkušebně Bosch- myslím teda ten nový el. modul, který nahradí jak alternátor tak i startér.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

skorej si myslím, že narážal na to, že 2.0 TDI zostane ako jediný dieslový motor v ponuke a nahradí všetky ostatné čiže už nebudú žiadne 1.2, 1.4, 1.6 a zostane len 2.0

Za mňa je to podľa mňa super. najlepšie by bolo ak by všetky tie výkonové varianty mali aj rovnaký HW. to by sa potom čipovalo vo velkom, ale má to aj svoje výhody, ak máš rovnaký hardware = vyrobíš viac kusov = lacnejšie náradné diely
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 02 úno 2015, 12:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od WOB »

Vidíte ten DPF filtr namontovaný na motore? (LOL) Už Vás vidím jak to měníte nebo čistíte, kola dolů, nápravnice dolů, motor s převodovkou dolů, vymontovat DPF, namontovat DPF, motor nahoru zpět, nápravnice, kola, geometrie... (LOL)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

WOBe ty ses zase probudil, co? Motory VW mají DPF s katem takto hned za turbem už více jak 10 let ;)

Jinak vnímám pozitivně přechod na WLTP a měření v reálném provozu. Konečně se nebude tolik lišit udávaná spotřeba s reálnou a ty auta budou příjemnější na jízdu, ne třeba tak tupá, jako byly auta euro 5. Jo a taky konec downsizingu :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“