Vstřiky PPD SIEMENS 03G130073M,T

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
rline
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 12 črc 2016, 16:16
Odpovědi: 0

Vstřiky PPD SIEMENS 03G130073M,T

Příspěvek od rline »

Ahoj,

prosím o Váš názor:
Vyměnil jsem všechny 4 vstřikovače za nové, po výměně viz chyba na prvním válci : meze regulace nedosaženy a vypínací čas na 1 vstřiku 0,16ms ! To jsem snáď v životě neviděl .. mám za to, že ideálně by měla být hodnota 0,21-0,22ms. tak si říkám, že prostě se může stát, doufám ve výrobní vadu .. tak dám na první válec původní vstřik, co měl dle diag nejlepší hodnoty (test na stolici a čištění ultrazvukem proběhlo jako prevence v prosinci 2017).

Po namontování původního vstřiku je auto již bez chyby a vypínací čas je po ohřátí na prvním válci 0,22ms na druhém 0,21-0,22ms na třetím 0,21ms a na čtvrtém 0,20ms. Foto přiložím když tak večer, nejsem teď tím autem v práci.
Ale včera při odchodu z práce, mě málem drblo.. dám auto na diag a po startu koukám na hodnoty v kanáli 013 a 023. Hodnoty vstřiku na prvním válci po startu až někde k -2 až -3mg/str (vypínací čas 0,24ms !!!) 2,3,4 válec to dorovnávalí + hodnoty cca 0,5mg/str 0,7mg/str a 0,6mg/str, k tomu 2 - 4 válec vypínací časy: 0,20 - 0,22ms a hodnoty +/- kolem 0,5mg/str
myslíte, že by ten první střik co tam zůstal jako původní byl již také v hajzlu ?
ale nebere mi hlava, proč ten nový měl na prvním válci takové na pikaču hodnoty a hlásilo to chybu .. podotýkam, že nové vstřiky = nové těsnící kroužky + šrouby .. ale když se vyndal na zkoušku ten vstřik na prvním válci a dal se zpět ten původní z 3 válce, nyní je diag bez chyby ale ty hodnoty mě pěkně serou (mechanik tam nechal na tom jedném vstřiku původní o- kroužky a původní šrouby, ty se měnili v prosinci)
Dále auto smrdí jako ávie (ale to již i přčdtím nakolik chiptuner cca před lety když to chipoval, tak rovnou DPF off, prej je to tam k hovnu a prej byl již zasranej, dnes bych ho již kopnul do kulí).
Uhel natočení klika/vačka = 1.09° po ohřátí motoru, jinak po startu 1,89 - 1,49 až to postupně spadne na těch 1,09°

Myslíte, že udělal blbost, když se tam vrátil původní vstřik s původním o-krožkama a šroubama? Jo a v prosinci, když to bylo ven na testu a čištění, se malinko zafrézovali sedla vstřiků..od té doby krásné starty ..

Moc dekuji za názor a radu ..






Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20090
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

šrouby 100% OK? ( myslím délka )
to že jsou objednány v autorizáku podle VIN nic neznamená jak jsem se už sám přesvědčil..
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A co takhle kabeláž, konektor ke vstřiku??? Původní, měněná, proměřená???

https://translate.google.cz/translate?h ... 17670.html

A u Uweho info k situci, kdy je mez regulace překročena, 17670/4706/P1262 mu tam nějak vypadla :)
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 261/004705
rline
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 12 črc 2016, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od rline »

kabelovy svazek jsem měnil také loni, ale je možné že ho mechanik opět nechtěně .. vždyť je to jenom kabel v oleji .. a kvalita všeho od vw je dnes na bodě mrazu.. snáď nebude opět v řiti .. proměřím ji a opticky zkontroluji, dá se realtivně pekně rozdělat ..
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20090
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Kabeláž je dělaná v Tyco Electonics Kuřim,kdysi jsem tam působil tak si ty díly pamatuju (noteeth)
rline
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 12 črc 2016, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od rline »

..neda se tam koupit ? (LOL) nova stoji 2800
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“