Lepší podvozek, silentbloky Octavia II, Golf mk5/6 atd.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Lepší podvozek, silentbloky Octavia II, Golf mk5/6 atd.
Koukám a hledám různě po fóru, všude se řeší lepší podvozek na O1/G4 a na OII/G5 nic.
Tak tedy: Mám ve předu v háji nápravu, tak bych tam rovnou rád dal něco malinko lepšího.
Nejslabší místo jsou asi zadní silentbloky předních ramen, řeším, jestli dát S3
nebo strongflex
případně jiný tip?
Dál tlumiče a pružiny. Rád bych šel níž, ale né o moc. Pružiny bych rád asi origo z RS, případně Eibach.
Tlumiče nejspíš Bilstein B4, nebo KYB Excel-G, případně Ultra-SR.
Nějaký rady, zkušenosti s výše zmíněným, nebo jiné tipy? Rád bych trochu jistější jízdní vlastnosti, ale ne kostitřas a ani do toho nechci investovat raketu
Díky
Tak tedy: Mám ve předu v háji nápravu, tak bych tam rovnou rád dal něco malinko lepšího.
Nejslabší místo jsou asi zadní silentbloky předních ramen, řeším, jestli dát S3
nebo strongflex
případně jiný tip?
Dál tlumiče a pružiny. Rád bych šel níž, ale né o moc. Pružiny bych rád asi origo z RS, případně Eibach.
Tlumiče nejspíš Bilstein B4, nebo KYB Excel-G, případně Ultra-SR.
Nějaký rady, zkušenosti s výše zmíněným, nebo jiné tipy? Rád bych trochu jistější jízdní vlastnosti, ale ne kostitřas a ani do toho nechci investovat raketu
Díky
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Hele osobni zkusenost mam s tema prvnima plnyma silentblokama. Kupoval jsem tusim FEBI a bylo to na nejakyho Seata.
Auto bylo jistejsi v zatackach a prislo mi, ze lip reaguje na brzy. Ale po case jsem to dal pryc na letnich 17" se to nedalo. Vibrace na koskach v centru katastrofa.
Auto bylo jistejsi v zatackach a prislo mi, ze lip reaguje na brzy. Ale po case jsem to dal pryc na letnich 17" se to nedalo. Vibrace na koskach v centru katastrofa.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Originály ibiza cupra mám pár za 600 a komu jsem je dal tak je jezdi a v pohodě
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Originály ibiza cupra mám pár za 600 a komu jsem je dal tak je jezdi a v pohodě
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Zkusím ty strongflexy nebo cupry, uvidím. Tipuju, že ty PU budou asi na montáž jednodušší, než lisovat ty cupra
Jinak jezdím na 16" a asi na nich zůstanu. Nízkoprofilový gumy na denní ježdění jsem si užil na jiných autech v minulosti až až a asi mě to už nebaví
Jinak jezdím na 16" a asi na nich zůstanu. Nízkoprofilový gumy na denní ježdění jsem si užil na jiných autech v minulosti až až a asi mě to už nebaví
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Tak hotovo. Na pružiny jsem se nakonec vykašlal, nechám to co nejvíc v sérii. Tlumiče jsem dal komplet Bilstein B4 a silentbloky Ibiza Cupra R/Audi A2 originály od Ladase. (ještě jsem dával nový brzdy - kotouče Brembo max a desky EBC Ultimax)
Původní silentbloky snad pošlu do světa motorů, kde píšou, že origa nikdy nevydrží přes 200t. km. Tyhle mají najeto 270, jsou sice steřelý a změklý, vytržený ale nikoliv a auto s nimi relativně normálně jezdilo
DOJMY: v první chvíli radost, protože auto se úplně změnilo převážně k lepšímu ( 2 původní tlumiče byly už bez plynu, jeden tak 60% a jeden ok), auto krásně sedí, nic nemlátí, řízení je perfektně přesný.
Teď už s tím chvíli jezdím a ty plný silentbloky jsou možná až moc tvrdý. Řekl bych, že na 16" kolech je to tak na hranici snesitelnosti u běžnýho auta. Na 17" a víc už to bude asi moc. Příště bych dal asi spíš ty Meyle HD. Ale řízení je teď chirurgicky přesné, hlavně v zatáčkách na nerovnostech už auto neplave, nekope do volantu a drží pevně stopu
Původní silentbloky snad pošlu do světa motorů, kde píšou, že origa nikdy nevydrží přes 200t. km. Tyhle mají najeto 270, jsou sice steřelý a změklý, vytržený ale nikoliv a auto s nimi relativně normálně jezdilo
DOJMY: v první chvíli radost, protože auto se úplně změnilo převážně k lepšímu ( 2 původní tlumiče byly už bez plynu, jeden tak 60% a jeden ok), auto krásně sedí, nic nemlátí, řízení je perfektně přesný.
Teď už s tím chvíli jezdím a ty plný silentbloky jsou možná až moc tvrdý. Řekl bych, že na 16" kolech je to tak na hranici snesitelnosti u běžnýho auta. Na 17" a víc už to bude asi moc. Příště bych dal asi spíš ty Meyle HD. Ale řízení je teď chirurgicky přesné, hlavně v zatáčkách na nerovnostech už auto neplave, nekope do volantu a drží pevně stopu
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Turbo Kamna Power - mam ty plné na své Audi , kde mám 225/35-19 podvozek H&R . Funguje to parádně , horší jsou okrsky ve špatném stavu . To uz jde znát , hlavně ve volantu . Jinak ty Brembo Max jsou katastrofální brzdy . Při větším zatížení hrozně hučí . Na okruhu mi to lezlo na nervy .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Je pravda, že jsem byl trochu zhýčkaný po víkendu z bráchovýho benzu na airmaticu dneska jsem byl ještě na geometrii a pak jsem s tím najel asi 80km a je to paráda. Tvrdší to je, ale dá se. Z nízkoprofilů a ze sport. podvozků na denní ježdění jsem už vyléčenej, mám rád už trochu pohodlí a rád se svezu svižně i na rozbitý silnici.
Co se týče brzd, tak brembo max jsem dal ze 3 důvodů: 1. mají slušnou antikoro ochranu, 2. jsou levný, 3. líbí se mi nějaký hučení mě nezajimá. A na okruh mám úplně jiný auto, než oktávku 1.6 se 77kw
Co se týče brzd, tak brembo max jsem dal ze 3 důvodů: 1. mají slušnou antikoro ochranu, 2. jsou levný, 3. líbí se mi nějaký hučení mě nezajimá. A na okruh mám úplně jiný auto, než oktávku 1.6 se 77kw
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5