Stk / emisna po 1 july 2018

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toledo1m
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 26 kvě 2016, 13:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od toledo1m »

AHF 750 000, emise na poprve. Pred STK poradne prohnat k cervenym, lit kvalitni naftu a aditiva. Nejakej servis a jezdit bude stale :)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

toledo1m píše:AHF 750 000, emise na poprve. Pred STK poradne prohnat k cervenym, lit kvalitni naftu a aditiva. Nejakej servis a jezdit bude stale :)
Moje řeč. Já ASV 650tis km.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jen taková noticka...Ty motory jsou původní nebo byly rozebrány? Rekordy tohoto typu je třeba doplnit o vysvětlivky.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Já původní od začátku. Prý je plný ojnic,pístů,ventilů a jiných blbostí.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
toledo1m
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 26 kvě 2016, 13:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od toledo1m »

taky, historii znam od cca 200 tkm, jen rozvody olej, myslim jednou hydra, jednou zatuhla reg. turba
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5725
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Tak už vyhadzuju z emisných kontrol. stačí ked je zapísaná v pameti závad v RJ motoru akakolvek chyba aj sporadická a už ten tester vyhodí auto jak nespusobilé a nepustí dalej k emisnej kontrole. Rozprával sem sa s technikem na STK a niektore značky im idu vymazat /pameť závad/ a niektore ne ale to už zaleží podla nálady technika.

To zas bude práce jak na kostele (rofl)
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jakákoliv chyba ne, pouze emisně relevantní ;) Ale smazáním chyby smažeš i readiness a to je také nutná podmínka pro další krok ...

https://www.seka.sk/stranka/metodicke-p ... d-20052018

str.38
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5725
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

No to sem myslel aj ja ale bohužel skutečnosť je jak píšem a hádaj sa s nimi.

Teraz prišiel pán s C3- chyba neco okolo ventilatora chladiča-sporadicky

a Dacia sandero -hlavne rele - sporadicky /má tajný vypínač/

obidva dostali vyhadzov
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak ať si páni nastupují metodický postup ... Jo, čím je věc složitější, tím větší prostor pro desinformace od "techniků" na SME ...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Si kúpim nejakú multikulti diagnostiku na všetky značky, postavím sa pred STK a za 10€ budem každému autu mazať chyby (LOL) (LOL)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Pokuty technikovi EK

60 eur
• nevykonáva EK v súlade s legislatívou
• neoznámi výsledok alebo hodnotenie

120 eur
• nezistí alebo zle vyhodnotí ľahkú chybu

210 eur
• nezistí alebo zle vyhodnotí vážnu chybu

300 eur
• nezistí alebo zle vyhodnotí nebezpečnú chybu
• neabsolvuje doškoľovací kurz
konflikt záujmov, zaaujatosť, neobjektivita

https://www.seka.sk/stranka/mimoriadny- ... 18-1852018

Ovšem toto je zajímavé ...
Obrázek
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

Bez znamych na stk nelez,tak je to unas bratia
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

To je i u nás. Musí sedět Rednes kody,ty vymažeš jakýmkoli smazáním chyby a pak musíš pojezdit,aby se to načetlo.
Takové blbost jako větrák a tak,majitel si za to může sám.
EGR obejít bez zásahu do ŘJ,to je umění a trvá to 50km.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

Source píše:Si kúpim nejakú multikulti diagnostiku na všetky značky, postavím sa pred STK a za 10€ budem každému autu mazať chyby (LOL) (LOL)
Skôr by som to videl na úpravy sw, ktoré vypnú generovanie chybových kódov. Čas ukáže ako sa s tým vysporiada ľud pospolitý ale aj technici na EK/STK.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
vikino1
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 27 lis 2006, 21:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od vikino1 »

Mám na rotačke AFN plech v EGR a v hadičke guličku treba to pred STK vyhodiť?
Seat Alhambra 1,9TDI AVG vymenený za AFN, egr off
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“