Toledo ASV - N239,N18,N75,N109,J52 přerušení/zkrat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

crapper
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14 srp 2013, 19:26
Odpovědi: 0

Toledo ASV - N239,N18,N75,N109,J52 přerušení/zkrat

Příspěvek od crapper »

Zdravím,

spíše než radu hledám někoho v okolí Mostu kdo by mrknul na Toledo M1 ASV, protože to čeho jsem schopný už jsem snad vše vyzkoušel, ale další tipy klidně uvítám ;)

Jedná se o tyto chyby:


17946 - Ventil odpojeni privodu paliva (N109) Preruseni/zkrat ke kostre
19561 - Prepinaci Ventil klapky v sani (N239) Preruseni/zkrat ke kostre
P3105 - 35-00 - -
18027 - Rele zhavicich svicek (J52) Preruseni/zkrat ke kostre
P1619 - 35-00 - -
17957 - Magneticky ventil omezovani plniciho tlaku (N75) Preruseni/zkrat ke kostre
P1549 - 35-00 - -
17849 - Ventil AGR (N18) Preruseni/zkrat ke kostre
P1441 - 35-00 - -

Auto jezdí a padá do nouze náhodně, po dalším startu většinou zase 1-5km jde.

Pojistky OK, kostra u jednotky OK, kabely nikde viditelně prošoupaný nejsou.

Děkuji
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Rele 109 si menil?
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
crapper
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14 srp 2013, 19:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od crapper »

Zkusím vyměnit, ale auto nechcípá, jen padá do nouzáku, žádná kontrolka se nerozsvítí.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

zkus druhou jednotku... muze byt vadna
crapper
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14 srp 2013, 19:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od crapper »

Právě nezvládnu párování, hledám někoho z okolí Mostu :(
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Matias by ti dokázal pomoct ;)
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

crapper píše:Právě nezvládnu párování, hledám někoho z okolí Mostu :(
pošli mi obě jednotky starou i novou a naklonuju ti je.Podrobnosti v případě zájmu na sz.
crapper
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14 srp 2013, 19:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od crapper »

Děkuji, uz jsem domluvený s Matiasem. Pak dám vědět čím to bylo :)
pavel911
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 22 čer 2020, 12:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavel911 »

Dobrý den. jaký byl problém?
skoda octavia 1.9 TDI ALH 2003
toto auto má stejný problém
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no podle mě tou jednotkou, už jsem to taky řešil
pavel911
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 22 čer 2020, 12:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavel911 »

Huml píše:no podle mě tou jednotkou, už jsem to taky řešil
tj. řídicí jednotka motoru?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Jj
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Příspěvek od Kendys_TDI »

Prasklá podtlaková hadička ze spodu na turbu ? Zlomený kolíček přívodu vzduchu ze sání do regulačního ventilu ? :D
Pod baterií by měl být nějaký hlavní kostřící - kabel k celému autu (hlavní kostra), tak na tu mrkni (vyndat filtrbox, baterku atd.) jestli tam neni uhnilej a zrezlej a upadlej a zoxidovanej kontakt na tý kostře. Je to častá závada (uhnilé kontakty i hadičky) u aut, který nemají spodní kryty motoru a ten motorový prostor a elektrická výstroj trpí 6x více, než u auta, které je zakrytované.
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
mirulu
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 09 črc 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od mirulu »

všechny ventily mají stejnou napájecí větev. Zaměřil bych se na pojistky, byť řikáš, že jsou ok, na každym ventilu je na jednom pinu stejnobarevnej drát jako na dalšim, na měm musí být 12V k zemi
Naposledy upravil(a) mirulu dne 23 čer 2020, 19:25, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Příspěvek od Kendys_TDI »

Relé žhaviček ? lišta žhaviček ? připojení ? funkčnost ?
Podle mě relé žhaví dlouho nechce vypnout příhřev ani v létě. Po startu s teplým motorem tam vzniká takový tepelný přebytek, že jednotka neví najednou co s tím: Snaží se omezit přísun nafty; zastavit přísun čerstvého vzduchu před EGR ventilem; AGR ventil plně otevřen ve snaze snížit přisáváním sraček z výfuku teplotu ve spalovacím prostoru, přitom turbo také omezí přívod nasávání na minimum, protože kyslík je to poslední, co v tu chvíli motor potřebuje. Turbo padne do nouzáku a vezme s sebou všechny ostatní členy.
Nevypnulo žhavení, relátko se natolik přehřálo během těch 1-5 ujetých km, že došlo ke zkratu a jelikož ŘJ netušila jak snížit teplotu ve válcích, tak vyhodila pro jistotu všechno co s tím souviselo. Až na ten AGR = ten musel foukat do poslední chvíle a přesto zbytečně a k ničemu.
Proměř relátko žhaviček, zkontroluj napájení k žhavicí liště, kontakty v liště a samotný svíčky. Teď je leto, jde o hovno, zkus žhavení odpojit, jestli to pomůže....
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“