Přeji všem dobrý den,
měl bych dotaz, jestli by bylo možné od někoho z Vás získat plánek BSi na toto vozidlo. Jeden plánek jsem na fóru našel, ale j v malém rozlišení a nejde z něho nic poznat.
Řeším problém na svém vozidle, kde není funkční zadní stěrač a chtěl jsem vědět co všechno tato zázračná krabička vlastně ovládá a jakým způsobem (mimo servis) se dají povolovat další věci. Např. z výroby nebylo povolené vůbec rádio a tak si říkám, jestli ten zadní stěrač nemá stejný problém.
Povolení 300,-kč a tak, jestli tam pojedu, ať vím co mám nechat povolit.
Díky předem.
Jednotka BSi - Peugeot 406,HDi, r.v. 09/2001
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Stále jde o Marcel.Z, mám problém s připojením
Díky za rychlou odpověď a chápu-li dobře, problém s nefunkčním zadním stěračem může být zapříčiněno nepovolením v BSi.
Teď bych měl ještě jeden dotaz, jestli to musí udělat servis Peugeotu, a nebo to jde udělat přes univerzální diagnostiku. (doufám, že to píši správně)
V neposlední řadě mám ještě jeden důležitý dotaz,který se týká spárování BSi. Je pravda, že Bsi je spárovaná s jedním autem přes VIN a speciální kód vydaný ke každému vozidlu při výrobě
Tento kód jsem při zakoupení vozidla neměl a chtějí za něj 1500,-, ale při povolení rádia, které jsem již absolvoval, ho nechtěli. Mezitím ovšem BSi jednotka vyhořela a kamarád mě to odvezl ke svému známému (chce být utajen a řeším to přes něj), který BSi vyměnil a rozjel ji. Teď nevím, jestli mohu do servisu, aby při zásahu auto vůbec jelo. To mi vzkázal servisman. Ono totiž při zpětném promítnutí celého problému se mně to nějak nezdá, neboť po povolení přístupu rádia v BSi, najednou BSi vyhoří. Může to být Murphyho zákon, ale taky nemusí.
Díky za sdělení, ať jsem chytřejší a nikdo mě nebere na hůl.
Teď bych měl ještě jeden dotaz, jestli to musí udělat servis Peugeotu, a nebo to jde udělat přes univerzální diagnostiku. (doufám, že to píši správně)
V neposlední řadě mám ještě jeden důležitý dotaz,který se týká spárování BSi. Je pravda, že Bsi je spárovaná s jedním autem přes VIN a speciální kód vydaný ke každému vozidlu při výrobě
Tento kód jsem při zakoupení vozidla neměl a chtějí za něj 1500,-, ale při povolení rádia, které jsem již absolvoval, ho nechtěli. Mezitím ovšem BSi jednotka vyhořela a kamarád mě to odvezl ke svému známému (chce být utajen a řeším to přes něj), který BSi vyměnil a rozjel ji. Teď nevím, jestli mohu do servisu, aby při zásahu auto vůbec jelo. To mi vzkázal servisman. Ono totiž při zpětném promítnutí celého problému se mně to nějak nezdá, neboť po povolení přístupu rádia v BSi, najednou BSi vyhoří. Může to být Murphyho zákon, ale taky nemusí.
Díky za sdělení, ať jsem chytřejší a nikdo mě nebere na hůl.
Doplnění textu o detail vyhoření jednotky.
Díky za rychlou odpověď a chápu-li dobře, problém s nefunkčním zadním stěračem může být zapříčiněno nepovolením v BSi.
Teď bych měl ještě jeden dotaz, jestli to musí udělat servis Peugeotu, a nebo to jde udělat přes univerzální diagnostiku. (doufám, že to píši správně)
V neposlední řadě mám ještě jeden důležitý dotaz,který se týká spárování BSi. Je pravda, že Bsi je spárovaná s jedním autem přes VIN a speciální kód vydaný ke každému vozidlu při výrobě
Tento kód jsem při zakoupení vozidla neměl a chtějí za něj 1500,-, ale při povolení rádia, které jsem již absolvoval, ho nechtěli. Mezitím ovšem BSi jednotka vyhořela, a to přesně po dvou dnech od zavedení rádia (jen jedna jízda po 60km) a kamarád mě to odvezl ke svému známému (chce být utajen a řeším to přes něj), který BSi vyměnil a rozjel ji. Teď nevím, jestli mohu do servisu, aby při zásahu auto vůbec jelo. To mi vzkázal servisman. Ono totiž při zpětném promítnutí celého problému se mně to nějak nezdá, neboť po povolení přístupu rádia v BSi, najednou BSi vyhoří. Může to být Murphyho zákon, ale taky nemusí.
Díky za sdělení, ať jsem chytřejší a nikdo mě nebere na hůl.
Teď bych měl ještě jeden dotaz, jestli to musí udělat servis Peugeotu, a nebo to jde udělat přes univerzální diagnostiku. (doufám, že to píši správně)
V neposlední řadě mám ještě jeden důležitý dotaz,který se týká spárování BSi. Je pravda, že Bsi je spárovaná s jedním autem přes VIN a speciální kód vydaný ke každému vozidlu při výrobě
Tento kód jsem při zakoupení vozidla neměl a chtějí za něj 1500,-, ale při povolení rádia, které jsem již absolvoval, ho nechtěli. Mezitím ovšem BSi jednotka vyhořela, a to přesně po dvou dnech od zavedení rádia (jen jedna jízda po 60km) a kamarád mě to odvezl ke svému známému (chce být utajen a řeším to přes něj), který BSi vyměnil a rozjel ji. Teď nevím, jestli mohu do servisu, aby při zásahu auto vůbec jelo. To mi vzkázal servisman. Ono totiž při zpětném promítnutí celého problému se mně to nějak nezdá, neboť po povolení přístupu rádia v BSi, najednou BSi vyhoří. Může to být Murphyho zákon, ale taky nemusí.
Díky za sdělení, ať jsem chytřejší a nikdo mě nebere na hůl.
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
no ono je to tazko..BSI je skrinka zazrakov.niekedy funguje aj vytopena a niekedy na nej nieje nic vidiet a je nefunkcna.tazko povedat co ti robil ten clovek,aky zasah do BSI.v kazdom BSI je zadany VIN cisla karoserie a PIN.
origo radio potrebuje tiez mat zadany VIN aby hralo.vtedy nepotrebujes PIN.tento VIN mas este zadany aj v motorea tiez spolu s PIN.je tam koli IMMO.
PIN cislo sa da zistit na origo auto v servise.(ak bola menena BSI a nahrali tam obsah z tej predchadzajucej tak je to ok)treba poziadat o vydanie PIN ale nie na origo karticke.existuje este moznost zaslania PIN kodu na papierovej.ta stoji nieco okolo 200sk.
koli tomu co ti robili si myslim ze urcite nevyhorela.je to len softwarova vec.ziadny zasah do elektriky
origo radio potrebuje tiez mat zadany VIN aby hralo.vtedy nepotrebujes PIN.tento VIN mas este zadany aj v motorea tiez spolu s PIN.je tam koli IMMO.
PIN cislo sa da zistit na origo auto v servise.(ak bola menena BSI a nahrali tam obsah z tej predchadzajucej tak je to ok)treba poziadat o vydanie PIN ale nie na origo karticke.existuje este moznost zaslania PIN kodu na papierovej.ta stoji nieco okolo 200sk.
koli tomu co ti robili si myslim ze urcite nevyhorela.je to len softwarova vec.ziadny zasah do elektriky
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Já se omlouvám za trochu komplikací se jménem, ale už 1/2 hodiny se snažím odpovědět na Tvůj příspěvek.
Předem velice děkuji a jen pro rekapitulaci
1) Auto má VIN a k němu dva PIN pro ŘJ motoru (IMMO) a BSi
2) Při každé úpravě a povolení něčeho v BSi je tento PIN potřeba, nebo není? (rádio normálně přihlásil)
3) Zadní stěrač je také konfigurován v BSi? Mimo jiné mě chybí relé na připraveném místě pod BSi v modré barvě. Není to nakonec v tom?
4) Můžeš napsat odkaz na sk, kde bych mohl požádat o zaslání PINu?
5) Problém ve sdruženém přístroji z budíkem palivoměru, může také souviset z BSi v odkazu na PP a dojezdu km.
Díky za předem za Tvůj čas.
Předem velice děkuji a jen pro rekapitulaci
1) Auto má VIN a k němu dva PIN pro ŘJ motoru (IMMO) a BSi
2) Při každé úpravě a povolení něčeho v BSi je tento PIN potřeba, nebo není? (rádio normálně přihlásil)
3) Zadní stěrač je také konfigurován v BSi? Mimo jiné mě chybí relé na připraveném místě pod BSi v modré barvě. Není to nakonec v tom?
4) Můžeš napsat odkaz na sk, kde bych mohl požádat o zaslání PINu?
5) Problém ve sdruženém přístroji z budíkem palivoměru, může také souviset z BSi v odkazu na PP a dojezdu km.
Díky za předem za Tvůj čas.