SK -ČR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
obávám se, že na tohle prášky nebudou, ale vytáhne to zem... 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


No muzu porovnat auta v podpisu..Okta co se tyce jizdnich vlastností nemá na mazdu ani náhodou.Jako vykonove jo,ale v serpentinach bych oktu vykutalel v příkopu,kdybych si dovolil to co s mazdou.
Koncernové auta,ač jsem příznivec,jezdí dobře,ale jenom rovně..Bohužel.
Koncernové auta,ač jsem příznivec,jezdí dobře,ale jenom rovně..Bohužel.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
vidíš jaký to máte supersport... ono to taky asi bude o dost menší a lehčí než oktávka že..
Tu mazdu bych rovnal tak s nějakou benzinovou fabií - ta bude ale taky těžší, protože nebude zaspoda na perník
Moje paní a děti jezdí Sharanem 4m. nebo Galaxy.. do ničeho menšího a lehčího bych je neposadil, už jen díky jerichům a podobným magorům..

Tu mazdu bych rovnal tak s nějakou benzinovou fabií - ta bude ale taky těžší, protože nebude zaspoda na perník

Moje paní a děti jezdí Sharanem 4m. nebo Galaxy.. do ničeho menšího a lehčího bych je neposadil, už jen díky jerichům a podobným magorům..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Souhlas s NOVONem, taky sice mám rád koncernové vozy kolem roku 2000, jsou to spolehlivá a kvalitní auta, ale zároveň podvozkově totální tragédie
S japoncema, nebo Fordem z tý doby se to nedá vůbec srovnávat (to, že japonec hnije a ford je jinak tragickej je věc jiná). Nejhůř je na tom asi právě jedničková octávka s krátkým rozvorem a velkýma převisama. Zrovna nedávno jsem s jedním kombíkem 96kw jel a byl jsem překvapen z toho, jak to auto podvozkově vůbec nefunguje
Sám mám Golfa mk3, nápravy GTI/VR6, všude tvrdé silentbloky, tvrdší horní uložení, stavitelný podvozek AP a jízdní vlastnosti má asi tak srovnatelný, jako kamarádův sériový Focus 1,6i z roku 98
pak má ještě Focuse RS mk1 a to je přesostí řízení a celkově podvozkově ještě úplně jinde a to je taky 100% série
Koncernový konkurent Leon Cupra R je proti tomu neohrabaná svině 

S japoncema, nebo Fordem z tý doby se to nedá vůbec srovnávat (to, že japonec hnije a ford je jinak tragickej je věc jiná). Nejhůř je na tom asi právě jedničková octávka s krátkým rozvorem a velkýma převisama. Zrovna nedávno jsem s jedním kombíkem 96kw jel a byl jsem překvapen z toho, jak to auto podvozkově vůbec nefunguje

Sám mám Golfa mk3, nápravy GTI/VR6, všude tvrdé silentbloky, tvrdší horní uložení, stavitelný podvozek AP a jízdní vlastnosti má asi tak srovnatelný, jako kamarádův sériový Focus 1,6i z roku 98



Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5